Moët & Chandon: Είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι για τις προοπτικές της ελληνικής αγοράς

Moët & Chandon: Είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι για τις προοπτικές της ελληνικής αγοράς

Moët & Chandon

Σε μια αποκλειστική συνέντευξη, οι κ.κ. Penot Guillaume, President & Managing Director of MH Europe και Morel Julien, Managing Director ΜΗ Central & Eastern Europe μιλούν για τα σχέδια του γαλλικού οίκου Moët & Chandon στις διεθνείς αγορές και την Ελλάδα, τη συνεργασία με την "Άμβυξ”, τα νέα προϊόντα, την αύξηση των εξαγωγών και αποκαλύπτουν ότι σταδιακά οι πωλήσεις στην εγχώρια αγορά πλησιάζουν αυτές της χρονιάς-ρεκόρ του 2007!  

- Φέτος συμπληρώνεται ένας αιώνας συνεργασίας με την ΑΜΒΥΞ. Πώς βοήθησε αυτή η συνεργασία τα προϊόντα σας να εδραιωθούν στην ελληνική αγορά;

Η ΑΜΒΥΞ αποτέλεσε έναν ισχυρό συνεργάτη της Moët Hennessy καθ' όλη τη διάρκεια του τελευταίου αιώνα. Η σχέση μας ξεκίνησε με την εισαγωγή και τη διανομή της Moët & Chandon στη Βόρεια Ελλάδα το 1917. Η διατήρηση μιας συνεργασίας για τόσο μακρύ χρονικό διάστημα είναι σπουδαίο φαινόμενο, ειδικά αν σκεφτούμε τα τόσα πολυτάραχα γεγονότα της τελευταίας εκατονταετίας. Από την πρώτη στιγμή, η φιλία, η επικοινωνία και η γενναιοδωρία αποτέλεσαν θεμελιώδη στοιχεία της συνεργασίας μας με την ΑΜΒΥΞ, αντικατοπτρίζοντας τις ισχυρές αξίες και των δύο εταιρειών.

Το πολυτελές προφίλ που έχτισε από πολύ νωρίς η ΑΜΒΥΞ για τη Moët & Chandon χάρισε στο προϊόν την ηγετική θέση που διατηρεί πλέον εδώ και δεκαετίες. Με το πέρασμα των ετών και την υποστήριξη της ΑΜΒΥΞ, η Moët & Chandon συνδέθηκε με κάθε σημαντικό δημόσιο γεγονός και ανέπτυξε τη θέση της στα καλύτερα μέρη στην Ελλάδα.

Μέρος της επιτυχίας της συνεργασίας μας οφείλεται, επίσης, στο σημαντικό περιθώριο που επιτράπηκε για προτάσεις νέων προϊόντων και νέων τρόπων να απολαμβάνουμε τη σαμπάνια μας. Για παράδειγμα, πριν από αρκετά χρόνια παρατηρήσαμε ότι ο κόσμος έπινε τη σαμπάνια του με πάγο – κάτι που στη Γαλλία είναι γνωστό ως "piscine". Είναι ένας εκλεπτυσμένος τρόπος να δροσιστεί κανείς, αλλά ο πάγος στην ξηρή σαμπάνια αραιώνει τη σύστασή της και διασπά την ισορροπία της.

Γι' αυτό η Moët & Chandon δημιούργησε τη Moët Ice Impérial, που εγκαινίασε μια νέα εποχή στον κόσμο της σαμπάνιας: είναι η πρώτη σαμπάνια στον κόσμο που δημιουργήθηκε για να την απολαμβάνουμε με πάγο. Σε αυτή τη σαμπάνια, ο πάγος ουσιαστικά συμπληρώνει και τελειοποιεί την τελική ισορροπία του οίνου. Επιπλέον, μπορεί να συνδυαστεί με διάφορα συστατικά, όπως για παράδειγμα φύλλα μέντας, κόκκινα φρούτα ή ένα κομματάκι τζίντζερ, που θα τονίσουν τη φρεσκάδα και το άρωμά της. 

Πρόκειται για μια πολύ ελκυστική πρόταση για το ελληνικό κοινό, και σήμερα σημειώνει απίστευτη επιτυχία σε μέρη όπως τα εστιατόρια της Αθήνας ή τα beach bar στη Μύκονο. Και αυτό έγινε πραγματικότητα χάρη στη θετική διάθεση της ΑΜΒΥΞ να αναλάβει ρίσκα και να ταράξει τα νερά της ελληνικής αγοράς οίνων και ποτών μαζί μας.

pin
Iσίδωρος Ρεβάχ - Penot Guillaume

- Ποια είναι τα επόμενα βήματα στη συνεργασία σας;

Σίγουρα να συνεχίσουμε να κοιτάμε προς το μέλλον. Και να το γιορτάζουμε, όπως κάναμε με την ημέρα Moët Party Day στις 17 Ιουνίου, ένα 24ωρο παγκόσμιου εορτασμού των αξέχαστων στιγμών που μπορεί να μας χαρίσει η ζωή. Λάτρεις της Moët σε ολόκληρο τον κόσμο συναντήθηκαν σε διάφορες τοποθεσίες –μπαρ, ταράτσες, beach bar, εστιατόρια και κλαμπ– για να δημιουργήσουν αξέχαστες Moët εμπειρίες. Μπορείτε να τις ζήσετε και εσείς στο #moetpartyday και το #moetmoment με πολλές όμορφες φωτογραφίες και δημοσιεύσεις από την Ελλάδα!

- Δραστηριοποιείστε σε πολλές αγορές παγκοσμίως. Ποια είναι η κατά κεφαλήν κατανάλωση στην Ελλάδα, σε σύγκριση με άλλες χώρες;

Οι εξαγωγές σαμπάνιας εξακολουθούν να αυξάνονται. Η Ευρώπη συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή σε όρους όγκου και αξίας κατανάλωσης, ενώ οι ΗΠΑ και η Ιαπωνία αντιπροσωπεύουν επίσης σημαντικό μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς. Στην Ελλάδα, η σαμπάνια προτιμάται τόσο από τους Έλληνες καταναλωτές όσο και από τους διεθνείς επισκέπτες της χώρας. Επομένως, είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι αφού παρατηρείται άνοδος τόσο στην εγχώρια κατανάλωση όσο και στον διεθνή τουρισμό. Επιπλέον, τα τελευταία 5 χρόνια η Ελλάδα υιοθετεί με πολύ δυναμικό τρόπο την παγκόσμια τάση των κοκτέιλ μπαρ. Αυτό σίγουρα θα αποτελέσει ένα νέο όχημα ανάπτυξης για την κατηγορία της σαμπάνιας, καθώς όλο και περισσότεροι επιλέγουν να απολαύσουν τη σαμπάνια "με το ποτήρι", είτε πρόκειται για ένα ποτήρι από την πιο κλασική Moët Brut Impérial είτε για το μεγάλο ποτήρι της Moët Ice Impérial – μια πολύ ελκυστική πρόταση για το ζεστό κλίμα της Ελλάδας.

- Ποιο ήταν το έτος με τις υψηλότερες πωλήσεις;

Κατέχουμε παγκοσμίως ηγετική θέση σε όγκους και αξία πωλήσεων με τη Moët & Chandon, και το ίδιο ισχύει και για την Ελλάδα. Το 2007 παραμένει το έτος-ρεκόρ για τη χώρα, ωστόσο σταδιακά πλησιάζουμε τα ίδια αποτελέσματα χάρη στην ισχυρή ζήτηση από τα τουριστικά νησιά, αλλά και την εγχώρια αγορά. Πρόκληση και φιλοδοξία μας είναι να εντάξουμε τη Moët & Chandon στη γκάμα επιλογών του Έλληνα καταναλωτή, όχι μόνο σε σημαντικά γεγονότα της ζωής του, αλλά και σε άλλες όμορφες στιγμές.

- Η σαμπάνια στοχεύει σε καταναλωτές με υψηλά εισοδήματα και ηλικίας άνω των 35 ετών. Πώς σκοπεύετε να συνεχίσετε να απευθύνεστε σε αυτούς, και παράλληλα να εστιάσετε στις νέες γενιές που αναζητούν διαφορετικά προϊόντα και προτάσεις;

Η Moët & Chandon προσφέρει μια μοναδική σειρά οίνων, κατάλληλων για κάθε περίσταση, διάθεση και γευστική προτίμηση. Έτσι, λοιπόν, ενώ κάποιοι καταναλωτές λατρεύουν να υψώνουν το ποτήρι τους και να εύχονται για το μέλλον με την εμβληματική Moët Impérial, ή να γιορτάζουν μια μοναδική στιγμή με μια Grand Vintage 2008, άλλοι προτιμούν να απολαμβάνουν ένα μεγάλο ποτήρι από την πρωτοποριακή Moët Ice Impérial με πάγο, στην Blanc ή τη Rosé εκδοχή της – μια καινούρια πρόταση στην ελληνική αγορά που ήδη προσελκύει νέους καταναλωτές.

Η επικοινωνία μέσα από ψηφιακά μέσα γίνεται επίσης ένα σημαντικό όχημα για να προσεγγίσουμε τις νεότερες γενιές καταναλωτών στην κατηγορία οίνων και ποτών. Και σε αυτόν τον τομέα η Moët & Chandon πρωτοπορεί, χρησιμοποιώντας το Facebook και το Instagram ώστε να δώσει στους ανθρώπους την ευκαιρία να μοιραστούν τις καλύτερες Moët στιγμές τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν οι εορτασμοί στις 17 Ιουνίου, με το #moetpartday και το #moetmoment.

πιν
Morel Julien,  Αλβέρτος Ρεβάχ, Ισίδωρος Ρεβάχ 

- Η Moët & Chandon θεωρείται συνώνυμο της σαμπάνιας και το απόλυτο ποτό για τις σημαντικές στιγμές της ζωής μας. Αν εξαιρέσουμε αυτές τις στιγμές, αποτελεί η κατανάλωση σαμπάνιας μέρος της ελληνικής κουλτούρας;

Είναι βέβαιο ότι βλέπουμε το ενδιαφέρον της αγοράς για την κατηγορία της σαμπάνιας να ενισχύεται, με τους όγκους να αυξάνονται σταθερά τα τελευταία 5 χρόνια. Είναι αλήθεια ότι η σαμπάνια είναι παραδοσιακά συνδεδεμένη με τον εορτασμό κάποιου σημαντικού γεγονότος, και τα προϊόντα της Moët & Chandon είναι τέλεια για αυτόν τον σκοπό. Αλλά δεν περιορίζονται εκεί. Αυτό που σημαίνει να απολαμβάνουμε ένα ποτήρι σαμπάνια είναι να απολαμβάνουμε τη στιγμή – ακόμα και αν πρόκειται για ένα ήσυχο απόγευμα με τον σύντροφό μας ή τους αγαπημένους μας ανθρώπους, ένα όμορφο δειλινό στην παραλία ή μια νύχτα διασκέδασης με φίλους.

Η σαμπάνια είναι επίσης ιδανική να συνοδεύσει ένα γεύμα, επομένως μπορούμε να την απολαμβάνουμε όχι μόνο ως απεριτίφ αλλά και συνοδεία φαγητού. Για παράδειγμα, η εμβληματική Moët Impérial συνοδεύει άριστα λευκά κρέατα, χτένια, σούσι, λευκά ψάρια, στρείδια ή λευκά φρούτα. Η σχέση με την ελληνική κουζίνα μπορεί να λειτουργήσει εξαιρετικά. Είναι βέβαιο ότι οι Έλληνες καταναλωτές απολαμβάνουν τέτοιες στιγμές, επομένως δεν αποτελεί έκπληξη ότι η Moët & Chandon συνεχίζει να αποτελεί για αυτούς μια τέλεια συντροφιά.

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ