Του Suparna Dutt D'Cunha
Αφού εγκατέλειψε την τουριστική βιομηχανία για να ξεκινήσει τη δική του επιχείρηση, ο Raki Phillips ήξερε ότι ερχόταν κάτι "μεγάλο" όταν συνέλαβε την επιχειρηματική ιδέα για delivery επιδόρπιων, καθώς θα ικανοποιούσε τους "γλυκούς πόθους” των πελατών του με ένα κλικ.
"Την εποχή εκείνη, η αξία των online επιχείρησεων διανομής φαγητού στο Ντουμπάι ανερχόταν στα 750 εκατ. δολάρια ετησίως, εκ των οποίων τα επιδόρπια ήταν σχεδόν ανύπαρκτα. Έτσι, επιδιώξαμε να επωφεληθούμε από αυτή την αγορά παρέχοντας φρεσκοψημένα επιδόρπια", λέει ο Phillips.
Ίδρυσε τη SugarMoo (το όνομα είναι ένα "παιχνίδι” με τις λέξεις για τη ζάχαρη και το γάλα, τα δύο πιο κοινά συστατικά στα επιδόρπια) με τους φίλους του, Jawad Yehia και Alan Honein το 2014.
Επένδυσαν τις προσωπικές τους αποταμιεύσεις στην επιχείρηση και άντλησαν χρήματα από φίλους και οικογένειες για να ξεκινήσουν την επιχείρηση τροφίμων - ανοίγοντας μια κεντρική κουζίνα με μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για τις πωλήσεις. "Συγκεντρώσαμε περίπου 950.000 δολάρια, αρκετά μεγάλο ποσό για να ξεκινήσουμε μια μικρή επιχείρηση στο Ντουμπάι", προσθέτει ο Phillips.
Σε μια κορεσμένη αγορά όπου "όλοι δούλευαν cupcakes ή επικεντρώνονταν στα αραβικά γλυκά", ο Phillips λέει ότι ήταν σημαντικό να βρουν κάτι εντελώς διαφορετικό.
"Το αντι-cupcake concept μάς οδήγησε στην ιδέα ενός παντρέματος της ανατολικής και της δυτικής κουζίνας, όπως το cupookie και το kunafeh cheesecake", λέει ο Phillips. Τελικά δεν του πήρε πολύ καιρό για να πείσει τους πελάτες να εμπιστευτούν την επιχείρησή του και να δοκιμάσουν κάτι που δεν είχαν δει ποτέ, από ένα εμπορικό σήμα που δεν το είχαν ακούσει ποτέ.
"Αυτό που μας ξεχωρίζει είναι ότι πήραμε ρίσκα, δημιουργήσαμε νέα επιδόρπια για να καλύψουμε τις νέες τάσεις και τις γευστικές ανάγκες των πελατών μας", προσθέτει.
Μόλις τρία χρόνια μετά, η startup τους έχει καταστεί ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα brands στην κατηγορία των επιδορπίων που ξεπερνά πολλούς από τους καθιερωμένους παίκτες στην αγορά.
Η SugarMoo διαθέτει τρία καταστήματα στο Ντουμπάι και στο Αμπού Ντάμπι και εξυπηρετεί εκατοντάδες πελάτες-επιχειρήσεις, αλλά οι πωλήσεις στο διαδίκτυο αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ήμισυ των εσόδων της, λέει ο Phillips. "Πάνω από το 65% των πελατών μας επαραγγέλλουν online ή μέσω της εφαρμογής μας", επισημαίνει ο Phillips. "Μέσα σε μια μέρα, λαμβάνουμε κατά μέσο όρο 100 παραγγελίες".
Τα τρόφιμα, ωστόσο, είναι ένας από τους πιο ανταγωνιστικούς επιχειρηματικούς τομείς. Ως αποτέλεσμα, οι νεοσύστατες επιχειρήσεις τροφίμων, οι οποίες έχουν περιορισμένους οικονομικούς πόρους, πρέπει να βρουν πιο έξυπνα και οικονομικά αποδοτικότερα μέσα προώθησης του νέου τους εμπορικού σήματος. "Για να συνεχίσουμε να είμαστε στο παιχνίδι, είναι σημαντικό να διατηρήσουμε την ποιότητα", λέει ο Phillips.
Το άρθρο είναι από συνεργάτη του Forbes και οι απόψεις που εκφράζονται είναι προσωπικές