Στην Ελλάδα, το social media game μοιάζει απλό: περισσότερα likes, περισσότερα views, περισσότερα χτυπήματα στην πλάτη. Αλλά για τον Αιμίλιο Σιάρμπα όλο το παιχνίδι παίζεται στο σημείο που οι άλλοι φοβούνται να μπουν: στην ψυχολογία.
Η EliteMedia δεν είναι απλώς ακόμα ένα agency που φτιάχνει βίντεο που "φαίνονται ωραία". Είναι ένα growth lab που αποδομεί μοτίβα καταναλωτικής συμπεριφοράς, προκαταλήψεις και πεποιθήσεις που έχει ο Έλληνας καταναλωτής – και μετά τα ξαναδένει, για να βγάλει αποτελέσματα που μιλάνε.
Πίσω από κάθε καμπάνια, υπάρχει μία ερώτηση:
Με ποιον τρόπο επηρεάζουμε συναισθηματικά τον χρήστη; Θα χτυπήσουμε την επιθυμία να ανήκεις; Τον φόβο ότι θα μείνεις πίσω; Την ανάγκη να πεις "εγώ το ήξερα πρώτος";
Δεν είναι τυχαίο που μέσα σε μόλις δύο χρόνια:
- 100.000.000+ οργανικές προβολές έγιναν πραγματικά leads και αγορές.
- Πελάτες που ξεκίνησαν "ανύπαρκτοι" έγιναν brands που το κοινό αναγνωρίζει με κλειστά μάτια.
Το μυστικό; Η EliteMedia χρησιμοποιεί την ψυχολογία σαν χάρτη.
Ξέρει πότε ο Έλληνας scrollάρει από βαρεμάρα και πότε σταματάει γιατί τον χτύπησες εκεί που πονάει.
Ξέρει τι τον εξιτάρει, τι τον τρομάζει, τι τον κάνει να πατήσει add to cart. Όταν οι άλλοι τον βομβαρδίζουν με άσχετες διαφημίσεις, η EliteMedia βρίσκει τον τρόπο να τραβήξει την προσοχή του καταναλωτή, να τη διατηρήσει και να τη μετατρέψει σε πελατολόγιο.
Ο Αιμίλιος δεν ντρέπεται να το πει:
"Οι καταναλωτές δεν είναι ρομπότ. Είναι άνθρωποι με triggers, φοβίες και κίνητρα. Αν δεν κάνεις περιεχόμενο για τους ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ και κάνεις για τις υπηρεσίες/προϊόντα σου, χάνεσαι μέσα στο noise".
Γι’ αυτό και το μότο του είναι απλό:
Δεν πουλάει όνειρα. Πουλάει σύστημα που μπαίνει βαθιά στην ψυχή της αγοράς.
Η προσωπική σφραγίδα
Όλα αυτά ξεκίνησαν από ένα παιδί που στα 14 του έκανε edits, στα 16 του έκανε λάθη και στα 17 του γκρέμισε ό,τι έχτισε για να το ξαναστήσει καλύτερο.
Σήμερα, στα 18 του, δουλεύει πάνω στο Million Project – ένα reality επιχειρηματικότητας που δείχνει live πώς χτίζει το πρώτο του 1.000.000 ευρώ. Γιατί; Γιατί δεν θέλει να λέει "πίστεψέ με". Θέλει να λέει "δες το μόνος σου".
Closer
Η EliteMedia δεν είναι ένα ακόμα agency.
Είναι μια ψυχολογική μηχανή growth, χτισμένη πάνω σε triggers που κάνουν τον χρήστη να νιώσει, να πιστέψει και τελικά να αγοράσει.
Όσο οι άλλοι φτιάχνουν views για το βιογραφικό τους, ο Aimilios Siarmpas και η ομάδα του φτιάχνουν brands που αντέχουν όταν το timeline σβήσει.
Γιατί, όπως λέει και ο ίδιος:
"Το viral είναι στιγμιαίο. Το impact είναι για πάντα".