Sun of a Beach: Μια ελληνική πετσέτα θαλάσσης που σαρώνει στο εξωτερικό

Sun of a Beach: Μια ελληνική πετσέτα θαλάσσης που σαρώνει στο εξωτερικό

Της Ξανθής Γούναρη

Το Le Bon Marché είναι το πρώτο και μακροβιότερο πολυκατάστημα στον κόσμο. Άνοιξε το 1852 στο Παρίσι από τον Aristide Boucicaut και τη σύζυγο του Marguerite για να "ενθουσιάσει όλες τις αισθήσεις" και εξακολουθεί να το πράττει επί 173 έτη.

Στην Αριστερή Όχθη του Παρισιού, "η ανακάλυψη και η έκπληξη μετατρέπει τα ψώνια σε τέχνη της ζωής" αναφέρεται από τον όμιλο LVMH, τον μεγαλύτερο όμιλο πολυτελείας στον κόσμο, που εξαγόρασε το Le Bon Marché το 1984.

Υπό αυτό το πρίσμα το να βρεθεί ένα ελληνικό brand στη βιτρίνα του Le Bon Marché είναι επιτυχία, πόσο μάλλον εάν πρόκειται για μια πετσέτα θαλάσσης.

Ο λόγος για την εταιρεία Sun of a Beach, με συν-ιδρύτριες  τη Μελίνα Πίσπα και την Έλλη Ρούντου, που εκτός από τις premium πετσέτες θαλάσσης έχει επεκταθεί σ’ όλα τα "συστατικά" της παραλιακής κουλτούρας: μαγιό για όλη την οικογένεια, τσάντες, καπέλα, καλοκαιρινά ρούχα και αξεσουάρ κ.λπ.

"Για ένα ελληνικό brand που ξεκίνησε από την άμμο, το να το καλωσορίζει ένα από τα πιο εμβληματικά πολυκαταστήματα στον κόσμο είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Δεν είναι απλά ένα pop-up, είναι ένα ορόσημο.", αναφέρεται από τη διοίκηση της εταιρείας, σχολιάζοντας την παρουσία της εταιρείας στο παριζιάνικο πολυκατάστημα για την καλοκαιρινή περίοδο.

pin

Made in Greece

Κάθε προϊόν της Sun of a Beach, είναι "made in Greece" και πλέον ο σκοπός της εταιρείας εκτός από τον σχεδιασμό, την κατασκευή και την εμπορία ειδών ένδυσης, τσαντών, πετσετών και αξεσουάρ για την παραλία έχει επεκταθεί και στο λιανικό εμπόριο ειδών οικιακού εξοπλισμού.

Η εταιρεία, η οποία ήταν νικήτρια το 2016 των Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece που διοργανώνει το ίδρυμα του sir Στέλιου Χατζηιωάννου, γεννήθηκε το 2012, εν μέσω μνημονίων.

Τότε οι δύο φίλες Μελίνα Πίσπα και η Έλλη Ρούντου, σύζυγος του ιδρυτή της Upstream και εταίρου της Big Pi Ventures Capital, Μάρκου Βερέμη, "είδαν" ότι οι πετσέτες θαλάσσης από ένα απλό χρηστικό αντικείμενο μπορεί να γίνουν ένα αξεσουάρ μόδας.

Έτσι  αποφάσισαν να δημιουργήσουν το δικό τους brand, το οποίο πλέον πρεσβεύει το ελληνικό καλοκαίρι σε 20 χώρες ανά τον κόσμο, έχοντας παρουσία και σε εμβληματικά resorts και ξενοδοχεία (Four Seasons Athens, Costa Navarino, One & Only, The Rooster, Odera).

Εξάπλωση

Το 2022 η Sun of a Beach εγκαινίασε το κατάστημά της στο διεθνές αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, ενώ τα προϊόντα της πέραν του E-shop της εταιρείας διατίθενται και μέσω των πολυκαταστημάτων attica στο City Link και στο εμπορικό κέντρο Golden Hall.

Σε ό,τι αφορά το οικονομικό αποτύπωμα της εταιρείας, ο κύκλος εργασιών της το 2023 (τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός) διαμορφώθηκε σε 1,5 εκατ. ευρώ καταγράφοντας μείωση 10,65% σε σχέση με το 2022 που είχε ανέλθει σε 1,68 εκατ. ευρώ.

pin

Η μείωση των πωλήσεων της εταιρείας είχε ως αποτέλεσμα την υποχώρηση των κερδών προ φόρων, όπως επισημαίνεται στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις. Συγκεκριμένα τα κέρδη προς φόρων διαμορφώθηκαν το 2023 στο ποσό των 155.602,86 ευρώ από 461.375,94 ευρώ το 2022, σημειώνοντας μείωση 66,27%.

Ανάλογη ήταν η πτώση και των καθαρών κερδών μετά τους φόρους που ανήλθαν σε 116.431,32 ευρώ από 358.322,95 ευρώ το 2022.