Τουρισμός: Πού επενδύουν οι Ισραηλινοί της Fattal - Ποιες περιοχές βλέπουν μετά τη Θεσσαλονίκη

Τουρισμός: Πού επενδύουν οι Ισραηλινοί της Fattal - Ποιες περιοχές βλέπουν μετά τη Θεσσαλονίκη

Της Βίκυς Κουρλιμπίνη

Οι επενδύσεις των Ισραηλινών της Fattal μέχρι στιγμής στην Ελλάδα ανέρχονται σε 120 εκατ. ευρώ και θα αγγίξουν τα 200 εκατ. με τις νέες τοποθετήσεις που δρομολογούνται.

Ο ξενοδοχειακός όμιλος Fattal House of Hotels μετρά ήδη 4 ξενοδοχεία στην χώρα μας: στην Αθήνα το NYX Esperia Palace Hotel Athens (το πρώην Εσπέρια στην οδό Σταδίου) με 212 δωμάτια και σουίτες, στη Θεσσαλονίκη το NYX Hotel Thessaloniki με 130 δωμάτια που ξεκινά τη λειτουργία του την 1η Σεπτεμβρίου, το Leonardo Kolymbia Resort στη Ρόδο και το Kandia Castle Resort στην περιοχή Κάντια του Ναυπλίου που μετονομάστηκε σε SEAFOS Luxury Resort & Spa, Nafplio Limited Edition, ένα πολυτελές πενάστερο συγκρότημα με 116 δωμάτια και σουίτες.

Όπως ανέφερε ο Roni Aloni, CEO του Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean (που από το 2017 έχει αναλάβει την ανάπτυξη σε Κύπρο και Ελλάδα), ο όμιλος είναι κοντά στην υπογραφή για την απόκτηση ακόμη μιας ξενοδοχειακής μονάδας στη Χαλκιδική, ενώ η παρουσία του θα μεγαλώσει περαιτέρω. Οι προορισμοί που βρίσκονται στο επίκεντρο, όπως σημείωσε σε συνέντευξη τύπου, είναι η Ρόδος, η Κρήτη, η Κως και η Κέρκυρα ενώ γενικότερα υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τοποθετήσεις σε προορισμούς με αεροπορική σύνδεση και μεγάλη τουριστική σεζόν.

"Έχουμε έρθει στην Ελλάδα για να μείνουμε. Δημιουργούμε νέα ξενοδοχεία, προσφέροντας στην τοπική κοινωνία" υπογράμμισε ο κ. Roni Aloni, προσθέτοντας πως η είσοδος στην ελληνική αγορά δεν ήταν τυχαία, και εξαιτίας της στρατηγικής της θέσης, αλλά και λόγω των επιδόσεών της στον τουρισμό. "Η Ελλάδα έχει πολλές δυνατότητες, πιστεύουμε πολύ στη χώρα" συμπλήρωσε.

Στην Ελλάδα και την Κύπρο, η Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean έχει ήδη δημιουργήσει 11 ξενοδοχεία (7 στην Κύπρο), με στόχο να φτάσει τα 15 μέχρι το 2026. Κάθε νέα επένδυση βασίζεται σε στρατηγική ανάλυση της αγοράς, όπως σημειώθηκε, με σεβασμό στην τοπική κουλτούρα και στόχο τη δέσμευση για βιώσιμη ανάπτυξη με θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία και την οικονομία.

Μετά την λειτουργία του NYX Esperia Palace στην Αθήνα, ο όμιλος επεκτείνεται βόρεια, με το NYX στην καρδιά της Θεσσαλονίκης, στην οδό Τσιμισκή. Το νέο ξενοδοχείο, με επένδυση ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ, δημιουργεί πάνω από 190 θέσεις εργασίας και στοχεύει στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος της πόλης. Το NYX Hotel Thessaloniki διαθέτει bar-restaurant, lounge χώρους, γυμναστήριο, καθώς και ειδικά διαμορφωμένους χώρους για επαγγελματικές και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις. Το ξενοδοχείο απευθύνεται σε όσους αναζητούν κάτι περισσότερο από μια απλή διαμονή.

Το ξενοδοχείο απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα αγορών-στόχων: στην αγορά των Βαλκανίων, στους Τούρκους επισκέπτες που είναι επαναλαμβανόμενοι, στο Ισραήλ που αποτελεί μια ιδιαίτερη και δυναμική αγορά, με επισκέπτες που διατηρούν στενούς δεσμούς με την Ελλάδα, σε Γερμανούς, Κύπριους και Άγγλους, ενώ οι αγορές της Ιταλίας, της Γαλλίας και της Ισπανίας είναι αναπτυσσόμενες για τη συμπρωτεύουσα. Οι πληρότητες στο νέο ξενοδοχείο αναμένεται να αγγίζουν το 70% μέσα στο πρώτο εξάμηνο λειτουργίας.

"Δεν πρόκειται απλώς  για μια νέα άφιξη. Αλλά για το νέο σημείο αναφοράς σε μια Θεσσαλονίκη που αλλάζει. Θέλουμε να προσφέρουμε εμπειρίες με ταυτότητα και ψυχή. Αυτό είναι το μέλλον της φιλοξενίας", δήλωσε η κ. Andrie Kleanthous – Demosthenous, Director of Sales & Marketing  της Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean.

Η έλευση στη Θεσσαλονίκη αποτελεί τη φυσική συνέχεια της επιτυχημένης παρουσίας στην Αθήνα. Το ιστορικό κτίριο της οδού Σταδίου μεταμορφώθηκε σε χώρο ζωντανής τέχνης και δημιουργικής φιλοξενίας, με πληρότητα που ξεπερνά το 90% στην υψηλή περίοδο, σταθερή ετήσια ανάπτυξη της τάξης του 8% και περισσότερους από 100.000 επισκέπτες ετησίως.

Για το Ναύπλιο, υπάρχουν σχέδια ανάπτυξης, αλλά δεν θα ξεκινήσουν τώρα.

Όπως αναφέρθηκε τέλος, η φιλοσοφία του ομίλου Fattal στηρίζεται σε τρεις βασικούς άξονες (πυλώνες): την αυθεντική εμπειρία, το σύγχρονο design και τη βαθιά κατανόηση του σύγχρονου ταξιδιώτη. Το χαρτοφυλάκιό του περιλαμβάνει πέντε ξεχωριστά brands (Leonardo Hotels, Leonardo Royal, Leonardo Boutique, Leonardo Limited Edition και το lifestyle brand NYX Hotels) που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες σε 21 χώρες και περισσότερα από 300 ξενοδοχεία συνολικά παγκοσμίως.