Σε τι στοχεύει η Cosmote Telecom με τη νέα υπηρεσία MagentaONE

Σε τι στοχεύει η Cosmote Telecom με τη νέα υπηρεσία MagentaONE

Του Στάθη Βασιλόπουλου

Ένα ακόμα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού επιδιώκει να αποκτήσει η Cosmote, η οποία εγκαινίασε πρόσφατα ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, μετά την ένωση των δυνάμεών της με την Telekom, δημιουργώντας την Cosmote Telecom.

Ο όμιλος κάνει το πρώτο καθοριστικό βήμα στο δρόμο του rebranding, μέσα από την ενοποίηση υπηρεσιών και προϊόντων που απευθύνονται σε ιδιώτες. Πρόκειται για μια νέα υπηρεσία που λανσάρει στην αγορά υπό την ονομασία MagentaONE με στόχο να αυξήσει το loyalty των πελατών του και να ενισχύσει το– ήδη σημαντικό– μερίδιο που κατέχει στην αγορά.

Η νέα αυτή υπηρεσία, η οποία αντικαθιστά το Cosmote One, θα αποτελεί την "ομπρέλα" για οποιονδήποτε συνδυασμό προγράμματος σταθερής και κινητής, παρέχοντας εκπτώσεις και σημαντικά προνόμια.

Για πρώτη φορά συγκεντρώνονται σε μία ενιαία πλατφόρμα υπηρεσίες όπως κινητή (συμβόλαια, καρτοσυμβόλαια) και σταθερή τηλεφωνία, τηλεόραση, παραγγελίες φαγητού, πληρωμές λογαριασμών, ασφαλιστικά προϊόντα και έξυπνες συσκευές για το σπίτι (SmartHome).  Μόνη προϋπόθεση είναι να υπάρχει μία σύνδεση σταθερής και μία κινητής ενώ το συνολικό όφελος για ένα νοικοκυριό μπορεί να φτάσει τα 35 ευρώ το μήνα.

Όπως ανακοινώθηκε, το νέο πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως στους πελάτες που διαθέτουν συνδυαστικά πακέτα, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν περίπου το 70%-75% της συνδρομητικής βάσης στη σταθερή τηλεφωνία και το 50% στη κινητή. Οποιοσδήποτε μπορεί να προσθέσει στο MagentaONE εύκολα και γρήγορα όλες τις συνδέσεις της οικογένειάς του, αλλά και των στενών του ανθρώπων. Όσες περισσότερες είναι οι συνδέσεις, τόσο αυξάνεται και το όφελος.

Όσον αφορά στα προνόμια που προσφέρει το νέο προϊόν, όσοι δημιουργήσουν το MagentaΟΝΕ θα λάβουν 10% έκπτωση κάθε μήνα σε όλα τα συμβόλαια κινητού, ενώ θα έχουν κι επιπλέον 5% έκπτωση, σε περίπτωση που έχουν Family πακέτο, όταν δηλαδή συνδυάζονται 2 και πλέον συμβόλαια σε ένα ΑΦΜ. Τα προνόμια όμως δεν εξαντλούνται στις υπηρεσίες αλλά συνδυάζονται και με όλα τα προϊόντα του ομίλου όπως PayZy, Box, Cosmote Insurance.

Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, το νέο πρόγραμμα απευθύνεται στην οικογένεια και το νοικοκυριό, ενώ στη συνέχεια αναμένεται να επεκταθεί και στις επιχειρήσεις. Οι δελεαστικές προσφορές εκτός του ότι επιβραβεύουν τους ήδη υπάρχοντες πελάτες θα μπορούσαν να φέρουν, επί παραδείγματι, τους συνδρομητές μιας οικογένειας που διαθέτουν μεταξύ τους συνδέσεις σε διαφορετικούς παρόχους στην ενιαία υπηρεσία, προς όφελος όλων.

Όπως ανέφεραν στελέχη του ομίλου, κατά τη διάρκεια παρουσίασης της νέας υπηρεσίες, το rebranding του ομίλου, που θα συνοδεύεται με στρατηγικές κινήσεις όπως η δημιουργία του MagentaONE, είναι η "απάντηση" της εταιρείας όχι μόνο στον εγχώριο ανταγωνισμό αλλά και στις συνθήκες που έχει δημιουργήσει ο διεθνής ανταγωνισμός.

"Υπάρχει ένα παγκόσμιο φαινόμενο που δεν αφορά μόνο την Cosmote, αλλά αφορά όλες τις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες. Πλέον, δεν ανταγωνιζόμαστε τα άλλα telecoms αλλά και άλλες μάρκες παγκόσμιας εμβέλειας, μεγάλους ‘’παίχτες’’, οι οποίοι θέτουν τον πήχη του πελάτη και της καινοτομίας πάρα πολύ ψηλά όπως είναι η Meta, το Instagram, το Spotify, η Google, η Apple και η Disney. Για να σταθούμε και εμείς σε αυτό το περιβάλλον, έπρεπε να πάρουμε μια διεθνή αύρα και να μεγαλώσουμε", δήλωσε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment ομίλου ΟΤΕ.

 

Περισσότερα από Forbes

Cosmote και Nova κερδίζουν στη συνδρομητική τηλεόραση

Κερδισμένοι δηλώνουν Cosmote και Nova 9 μήνες μετά τη μεταξύ τους συμφωνία για ανταλλαγή αθλητικού περιεχομένου, η οποία άλλαξε το τοπίο στην εγχώρια συνδρομητική τηλεόραση.

Με ανοδικό ράλι έκλεισε το 2024 για τον κλάδο της πληροφορικής

Kινητήρια δύναμη η υλοποίηση πλήθους έργων ψηφιοποίησης σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα. Οι μεγάλοι παίκτες στα δημόσια έργα πληροφορικής και οι επιδόσεις των εισηγμένων.