Σε μια εποχή όπου η ναυτιλία επιταχύνει τον ψηφιακό και περιβαλλοντικό της μετασχηματισμό, μια κρίσιμη πρόκληση έρχεται στο προσκήνιο: η έλλειψη εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού. Η ανεύρεση, εκπαίδευση και διατήρηση ικανών ναυτικών δεν είναι πλέον απλώς διαδικαστικό ζήτημα – είναι στρατηγική προτεραιότητα για τις εταιρείες που θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικές.
Η Crossworld Marine Services έχει έδρα την Αθήνα και παρουσία σε αγορές-κλειδιά, όπως οι Φιλιππίνες, η Ουκρανία, η Κύπρος και η Ινδονησία. Ανήκει σε ναυτιλιακό όμιλο με ιστορία άνω των 45 ετών, ενώ η ίδια αριθμεί πάνω από 20 χρόνια εξειδίκευσης στο crewing. Με διαχείριση 9.100 ναυτικών σε 400 πλοία, αποτελεί έναν από τους πιο αναγνωρισμένους συνεργάτες στη ναυτολόγηση πληρωμάτων. Πέρα από τα στατιστικά, η δύναμή της βρίσκεται στη φιλοσοφία της: Δεν βλέπει τον εαυτό της ως απλό πάροχο, αλλά ως στρατηγικό εταίρο των πελατών και των πληρωμάτων της.
Ο άνθρωπος στο επίκεντρο
Η Crossworld πιστεύει ότι ο ναυτικός δεν είναι ένα αναλώσιμο μέσο λειτουργίας, αλλά ο πυρήνας της ποιότητας και της απόδοσης κάθε πλοίου. Από την επιλογή του ναυτικού και σε όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής του πορείας, η εταιρεία επενδύει στη διαχρονική σχέση εμπιστοσύνης και στο περιβάλλον που ενισχύει την αφοσίωση και την εξέλιξη.
Τα προγράμματα onboarding είναι εξατομικευμένα, ενώ η επικοινωνία με τις οικογένειες των ναυτικών ενισχύει τη σταθερότητα και μειώνει την ψυχολογική πίεση. Παράλληλα, μέσω υποτροφιών και της δράσης του Crossworld Charity Foundation, η εταιρεία στηρίζει την επόμενη γενιά ναυτικών και ανθρώπους που το έχουν ανάγκη, αποδεικνύοντας πως αποτελεί μέρος της ναυτιλιακής οικογένειας και όχι έναν απρόσωπο ενδιάμεσο.
Επιπλέον, διοργανώνονται τακτικά δράσεις συμμετοχής της ναυτιλιακής κοινότητας, ενισχύοντας τον δεσμό μεταξύ πληρωμάτων, οικογενειών και διοίκησης. Η ανθρώπινη προσέγγιση είναι εμφανής σε κάθε πτυχή της λειτουργίας της.
Εκπαίδευση που κάνει τη διαφορά
Ως διαρκώς εξελισσόμενος, ο τομέας απαιτεί ολοένα και πιο εξειδικευμένο προσωπικό, τόσο εν πλω όσο και στα γραφεία. Η Crossworld δεν περιορίζεται στις υποχρεωτικές πιστοποιήσεις. Δημιουργεί προγράμματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων προσαρμοσμένα στις ανάγκες κάθε πελάτη και τύπου πλοίου. Από τεχνική κατάρτιση και κανονιστικές απαιτήσεις έως soft skills και διαχείριση κρίσεων, στόχος είναι η διαμόρφωση επαγγελματιών υψηλού επιπέδου.
Επιπλέον, υλοποιεί ενότητες επανεκπαίδευσης (reskilling) και ενίσχυσης ενδοπροσωπικών δεξιοτήτων. Σε συνεργασία με συμβούλους και φορείς όπως η WIMAS (ένα εγχείρημα της Crossworld), επενδύει συστηματικά στη διαρκή επιμόρφωση των ανθρώπων της.
Τεχνολογία στην υπηρεσία του ανθρώπου
Σε έναν τομέα που αλλάζει ραγδαία, η Crossworld παραμένει στραμμένη προς την τεχνολογική καινοτομία. Βρίσκεται διαρκώς σε αναζήτηση εργαλείων και τεχνολογιών που προσφέρουν υπεραξία τόσο στους ναυτικούς όσο και στους πλοιοκτήτες.
Η ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων όπως CRM, απομακρυσμένη ιατρική υποστήριξη 24/7, online αξιολόγηση προσφέρει διαχείριση πληρωμάτων που είναι ποιοτική, διαφανής και αποτελεσματική. Η καινοτομία είναι μέσο, όχι σκοπός.
Μια σχέση αμοιβαίας εξέλιξης
Η σχέση της Crossworld με τους συνεργάτες της δεν περιορίζεται σε KPIs. Στόχος είναι η δημιουργία μιας συνεργασίας βασισμένης στην ευθυγράμμιση συμφερόντων και την εμπιστοσύνη. Με αυτή την προσέγγιση, βοηθά τους πελάτες να μειώσουν τον χρόνο εκπαίδευσης, να περιορίσουν το turnover και να ενισχύσουν τη συνοχή των ομάδων.
Αυτή είναι η ουσία του "Together Always Ahead": Μια φιλοσοφία όπου πελάτες, πληρώματα και Crossworld κινούνται μαζί προς ένα βιώσιμο και ανθρώπινο μέλλον για τη ναυτιλία.
Περισσότερες Πληροφορίες: www.crossworldmarine.com