ΔΕΗ και Trade Estates διευρύνουν τη συνεργασία τους - Νέο ΔΕΗ blue hub στο Εμπορικό Πάρκο της Λάρισας

ΔΕΗ και Trade Estates διευρύνουν τη συνεργασία τους - Νέο ΔΕΗ blue hub στο Εμπορικό Πάρκο της Λάρισας

Η ΔΕΗ και η Trade Estates AΕΕΑΠ ενώνουν τις δυνάμεις τους και προωθούν την ηλεκτροκίνηση, ξεκινώντας με τη δημιουργία του μεγαλύτερου ΔΕΗ blue hub εκτός Αττικής, στο Εμπορικό Πάρκο Λάρισας, το οποίο στεγάζει την ΙΚΕΑ. 

Με συνολική ισχύ 776 kW, το νέο ΔΕΗ blue hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 12 οχημάτων. Περιλαμβάνει οκτώ θέσεις φόρτισης έως 22kW (AC) και τέσσερις θέσεις ταχυφόρτισης ισχύος έως 300kW (DC) για ταχύτατη φόρτιση των οχημάτων.

Οι δύο ταχυφορτιστές ισχύος έως 300 kW που λειτουργούν στο Εμπορικό Πάρκο Λάρισας είναι, αυτήν τη στιγμή, οι ταχύτεροι και ισχυρότεροι στην Ελλάδα και έχουν προδιαγραφές για ΑμεΑ, όπως ειδική οθόνη, ειδικός σχεδιασμός θέσης φόρτισης κ.ά. Η ολοκλήρωση της φόρτισης της μπαταρίας από 10% σε 80% μπορεί να γίνει σε ελάχιστο χρόνο, ακόμη και σε 18’ λεπτά, ανάλογα με τον τύπο του οχήματος.

Το Εμπορικό Πάρκο της Trade Estates στη Λάρισα φιλοξενεί την ΙΚΕΑ και βρίσκεται στο 8ο χλμ. Παλαιάς Εθνικής Οδού Λάρισας – Αθηνών, με το σημείο να είναι ιδανικό τόσο για τους επισκέπτες του Εμπορικού Πάρκου όσο και για όσους ταξιδεύουν στο εθνικό οδικό δίκτυο, καθώς απέχει μόλις 2 χλμ. από την έξοδο της Νέας Εθνικής Οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης.

Η συνεργασία της ΔΕΗ με την Trade Estates ΑΕΕΑΠ ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2022 από το Εμπορικό Πάρκο "Top Parks Πειραιώς όπου τοποθετήθηκε ο πρώτος ισχυρός ταχυφορτιστής 300 kW (DC) της ΔΕΗ blue στην Ελλάδα. Από τότε, ΔΕΗ blue hubs μεγάλης ισχύος φόρτισης κατασκευάζονται σε Εμπορικά Πάρκα της Trade Estates σε κομβικά σημεία της χώρας σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα. Τα ΔΕΗ blue hubs θα επεκταθούν και στο Top Parks Ιωαννίνων, στις αμέσως επόμενες ημέρες.

Η ΔΕΗ blue είναι ο πρώτος πάροχος ηλεκτροκίνησης που δημιούργησε hubs φόρτισης, ακολουθώντας το παράδειγμα των μεγάλων παρόχων του εξωτερικού, ξεκινώντας με το ΔΕΗ blue hub στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών "Ελευθέριος Βενιζέλος" (ΔΑΑ).

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.