Στο 56,1% το μερίδιο της ΔΕΗ στην αγορά προμήθειας

Στο 56,1% το μερίδιο της ΔΕΗ στην αγορά προμήθειας

Του Χάρη Φλουδόπουλου

Στο 56,1% ανέρχεται το μερίδιο της ΔΕΗ στην αγορά προμήθειας, σύμφωνα με το τελευταίο δελτίο του Ενεργειακού Χρηματιστηρίου, αισθητά αυξημένο σε σχέση με το αντίστοιχο μερίδιο του μήνα Νοεμβρίου. Υπενθυμίζεται ότι το μερίδιο της ΔΕΗ το Νοέμβριο ήταν 52,15%. Αντίστοιχα το μερίδιο των εναλλακτικών παρόχων ανέρχεται σε  43,9% μειωμένο από το 47,85% του Νοεμβρίου.

Ανάμεσα στους εναλλακτικούς προμηθευτές πρώτη ήταν η Ήρων με 10,7%, δεύτερη η Μυτιληναίος με 9,3% και τρίτη η Elpedison με 6,2%. Στο μερίδιο της Μυτιληναίος προστίθεται και το 2,4% της Watt+Volt, όπως και το 1,79% της Volterra, τις οποίες έχει εξαγοράσει. Δηλαδή το σωρρευτικό μερίδιο της Μυτιληναίος είναι 13,49%.

Αξίζει να αναφερθεί ότι στη Χαμηλή Τάση, η ΔΕΗ υποχώρησε οριακά από το 63,99% σε 63,19%. Αντιθέτως, στη Μέση Τάση ενίσχυσε το μερίδιό της από 33,77% σε 40,72% και στην Υψηλή Τάση από 36,98% σε 48,02%, γεγονός που ανέβασε σημαντικά το συνολικό της ποσοστό στην προμήθεια.

Παραγωγή

Σε ό,τι αφορά την παραγωγή το μερίδιο της ΔΕΗ ανήλθε σε 32,25% και των υπολοίπων εταιρειών και εκπροσώπων παραγωγών σε 64,75%. Συγκεκριμένα, το 22,6% έχει ο ΔΑΠΕΕΠ, το 14,6% η Μυτιληναίος, 11,1% η Optimus Energy και 5,2% η Elpedison.

Σε ό,τι αφορά το παραγωγικό μείγμα τον περασμένο μήνα το 31% του ηλεκτρισμού προήλθε από ΑΠΕ, το 29% από αέριο, το 21% από εισαγωγές, το 10% από υδροηλεκτρικά και το 6% από λιγνίτη.

Τέλος η τιμή χονδρικής ήταν ελαφρά μειωμένη από τα 105,4 στα 102,2 ευρώ/MWh, τιμή αισθητά χαμηλότερη από τα 276 ευρώ/ MWh που ήταν ένα χρόνο πριν το Δεκέμβριο του 2022.

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.