Currys: Τον Απρίλιο θα ολοκληρωθεί η πώληση της Κωτσόβολος στη ΔΕΗ

Currys: Τον Απρίλιο θα ολοκληρωθεί η πώληση της Κωτσόβολος στη ΔΕΗ

Η συμφωνία πώλησης της αλυσίδας Κωτσόβολος στη ΔΕΗ αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο δεκαπενθήμερο του Απριλίου, ανακοίνωσε σήμερα η βρετανική εταιρεία λιανικής πώλησης ηλεκτρικών ειδών Currys, ιδιοκτήτρια της αλυσίδας, μετά τη λήψη της σχετικής έγκρισης από τη ρυθμιστική αρχή της χώρας.

Η βρετανική εταιρεία επισημαίνει ότι Επιτροπή Ανταγωνισμού ενέκρινε πρόσφατα την εξαγορά της αλυσίδας από τη ΔΕΗ.

Σύμφωνα με την Currys, τα καθαρά έσοδα σε μετρητά από τη συναλλαγή αναμένεται να ανέλθουν σε 156 εκατ. στερλίδες (200 εκατ. δολάρια), επισημαίνοντας ότι το ποσό θα χρησιμοποιηθεί για τη μείωση του χρέους της.

Η Currys τον Φεβρουάριο απέρριψε προσφορά ύψους 757 εκατ. λιρών από την αμερικανική επενδυτική εταιρεία Elliott Advisors, αλλά δεν έχει λάβει ακόμη ενημέρωση από τον κινεζικό κολοσσό JD.com, ο οποίος έχει επίσης εκφράσει το ενδιαφέρον του για την απόκτηση της ελληνικής αλυσίδας, σύμφωνα με το Retuers..

Η ρυθμιστική αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου έχει ορίσει την 16η Μαρτίου και την 18η Μαρτίου ως προθεσμίες για την Elliott και την JD.com, αντίστοιχα, για την υποβολή οριστικής προσφοράς για την Currys.

Διαβάστε ακόμη:

* Επ. Ανταγωνισμού: Πράσινο φως στην απόκτηση της Κωτσόβολος από τη ΔΕΗ

 

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.