ΔΕΗ - Intrakat: Κατασκευή νέου φωτοβολταϊκού πάρκου στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας αξίας €43 εκατ.

ΔΕΗ - Intrakat: Κατασκευή νέου φωτοβολταϊκού πάρκου στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας αξίας €43 εκατ.

Την κατασκευή ενός νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη, ξεκινά o όμιλος Intrakat για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ, ο οποίος προχωρά δυναμικά την οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ.

Συγκεκριμένα, η Κοινοπραξία εταιρειών "Intrakat - Ameresco - RES INVEST PV 171MW", στην οποία ο όμιλος Intrakat είναι επικεφαλής και συμμετέχει με ποσοστό 45%, υπέγραψε με την εταιρεία Spartakos Energy (100% θυγατρική της ΔΕΗ Ανανεώσιμες), σύμβαση για την κατασκευή φωτοβολταϊκού έργου 171 MW στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας. 

Το έργο αποτελείται από τρείς φωτοβολταϊκούς σταθμούς, με bifacial πλαίσια και σταθερό σύστημα στήριξης, στις θέσεις "Εξοχή 7" (80 MW), "Εξοχή 8" (75 MW) και "Καρδιά 1" (16 MW) των Δήμων Εορδαίας και Κοζάνης. Οι φωτοβολταϊκοί σταθμοί μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής τους θα διασυνδεθούν τους υφιστάμενους Υποσταθμούς Υψηλής Τάσης της περιοχής. 

Στο πλαίσιο του έργου, η κοινοπραξία θα αναλάβει τη μελέτη εφαρμογής, την αδειοδότηση, την κατασκευή, την προμήθεια, την εγκατάσταση και τη θέση σε λειτουργία των 3 φωτοβολταϊκών, αξιοποιώντας έτσι την ευρεία τεχνογνωσία των εταίρων της σε αντίστοιχα έργα. Η διάρκεια κατασκευής του έργου ανέρχεται σε 14 μήνες.

Το συμβατικό τίμημα του έργου ανέρχεται στο ποσό των €43 εκατ. Το έργο εκτιμάται ότι θα εξασφαλίσει την ηλεκτροδότηση σχεδόν 70.000 νοικοκυριών, αποτρέποντας παράλληλα την εκπομπή περίπου 68.000 τόνων CO2 ετησίως.

Η ΔΕΗ Ανανεώσιμες, 100% θυγατρική εταιρεία του Ομίλου ΔΕΗ, πραγματοποιεί ένα δυναμικό πρόγραμμα οργανικής ανάπτυξης του χαρτοφυλακίου της με έμφαση στα φωτοβολταϊκά και αιολικά έργα. Τα φωτοβολταϊκά έργα οριοθετούνται κατά βάση σε περιοχές της Πτολεμαΐδας, της Μεγαλόπολης και του Αμυνταίου, αξιοποιώντας περιοχές αποθέσεων των λιγνιτωρυχείων της ΔΕΗ. Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης ομάδας έργων συνολικής ισχύος 1200 MWp, τα οποία έχουν εγκατασταθεί ή είναι σε φάση υλοποίησης στην Περιοχή της Πτολεμαΐδας.

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.