ΔΕΗ: Νέα αγροτικά προγράμματα "ΓΑΙΑ" συνολικής διάρκειας 10 ετών - Μέχρι τις 26/06 οι αιτήσεις

ΔΕΗ: Νέα αγροτικά προγράμματα "ΓΑΙΑ" συνολικής διάρκειας 10 ετών - Μέχρι τις 26/06 οι αιτήσεις

Τέσσερα νέα αγροτικά προϊόντα δεκαετούς διάρκειας με το όνομα "ΓΑΙΑ" σχεδίασε και προσφέρει η ΔΕΗ, έχοντας τον πελάτη, τις σύγχρονες ανάγκες και την εμπειρία του στο επίκεντρο. 

Τα νέα αγροτικά προϊόντα ΓΑΙΑ διατίθενται από τη ΔΕΗ αποκλειστικά σε πελάτες με αγροτική ιδιότητα.  Με συνολική διάρκεια 10 χρόνια, τα προϊόντα ΓΑΙΑ της ΔΕΗ παρέχονται με σταθερή τιμή ανά κιλοβατώρα για τα δύο πρώτα έτη. Με το πέρας των δύο πρώτων ετών και για τα επόμενα οκτώ, ο πελάτης απολαμβάνει σταθερή τιμή για το 1/3 της κατανάλωσης, ενώ για την υπόλοιπη κατανάλωση έχει τη δυνατότητα επιλογής τιμολογίου από τα προσφερόμενα εκείνη την περίοδο. 

Δικαίωμα ένταξης στα προϊόντα ΓΑΙΑ έχουν οι κάτοχοι συνδέσεων αγροτικού ρεύματος Χαμηλής ή Μέσης Τάσης, για τις οποίες δεν υφίστανται ληξιπρόθεσμες οφειλές  ή έχουν ρυθμισμένες οφειλές λογαριασμών που έχουν εκδοθεί έως και 31/12/2023. Σε περίπτωση τυχόν μη ρυθμισμένων ληξιπρόθεσμων οφειλών για λογαριασμούς μέχρι τις 31/12/2023, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει αρχικά να ενταχθούν στο κατάλληλο για αυτούς Πρόγραμμα Ρύθμισης Οφειλών που προσφέρει η ΔΕΗ και στη συνέχεια να αιτηθούν ένταξη στο κατάλληλο για αυτούς τιμολόγιο ΓΑΙΑ. 

Οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να ενημερωθούν για τα αγροτικά προϊόντα ΓΑΙΑ της ΔΕΗ, καθώς και τις προϋποθέσεις ένταξης στη σχετική σελίδα στο dei.gr ή καλώντας δωρεάν στο 800-500-7000. 

Η αίτηση ένταξης στα αγροτικά προϊόντα ΓΑΙΑ μπορεί να γίνει στην ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα της ΔΕΗ και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τις 26 Ιουνίου 2024.

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Intracom Telecom: Προμηθεύει τη SkyTelecom με τεχνολογίες FWA για ασύρματο Gigabit Internet

Η υπηρεσία SkyLink του παρόχου φέρνει ταχύτητες gigabit στα ελληνικά νοικοκυριά.

Η METLEN παρέδωσε στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας τη νέα βιοκλιματική πρόσοψη του ιστορικού κτιριακού συγκροτήματος στο Στρατόπεδο "Στρατάρχη Παπάγου"

Πραγματοποιήθηκε εχθές, στον προαύλιο χώρο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ), η τελετή παράδοσης του έργου της νέας σύγχρονης βιοκλιματικής πρόσοψης του Υπουργείου, μιας εμβληματικής δωρεάς της METLEN.

Η UniCredit ανεβάζει τη συμμετοχή της στην Alpha Bank στο 29,5% με έγκριση της ΕΚΤ

Η UniCredit πιστεύει ακράδαντα στις θετικές προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και του τραπεζικού συστήματος της χώρας.

ΙΧ: Με αργά βήματα η διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα

Η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα συνεχίζει να κινείται ανοδικά, ωστόσο η πορεία της παραμένει συγκρατημένη σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη.

Engel & Völkers: Δυναμική ανάπτυξη στην ελληνική αγορά

Θετικές διαγράφονται οι προοπτικές μελλοντικών υπεραξιών και ζήτησης

Avramar: Στόχος ένα "αδιάτρητο" σχέδιο εξυγίανσης – Ο κρίσιμος ο Νοέμβριος

Στις 10 Νοεμβρίου κατατίθεται το σχέδιο εξυγίανσης της Avramar στο Πρωτοδικείο Αθηνών.

Προχωρούν οι εργασίες για το ξενοδοχειακό "τρίγωνο" σε Πατησίων, Μάρνης και Γ’ Σεπτεμβρίου

Σε εξέλιξη η ανέγερση των Ibis Styles, Ιbis Budget και Hively Hotel στη θέση του θεάτρου "Αθήναιον" με φορέα το γαλλικό επενδυτικό fund Boissée Finances

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.