Μ. Τσαμάζ (ΟΤΕ): Εστίαση στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και όχι σε παράλογες προωθητικές κινήσεις

Μ. Τσαμάζ (ΟΤΕ): Εστίαση στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και όχι σε παράλογες προωθητικές κινήσεις

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Στη συνολική εμπειρία του πελάτη και όχι σε παράλογες προωθητικές κινήσεις, εστιάζει ο Όμιλος ΟΤΕ, όπως δήλωσε ο επικεφαλής του, Μιχάλης Τσαμάζ, κατά την ενημέρωση των θεσμικών αναλυτών για τα αποτελέσματα του α' τριμήνου του 2024.

Στην τελευταία ενημέρωση που διενεργήθηκε υπό τον κ. Τσαμάζ, ο επικεφαλής του ΟΤΕ ερωτήθηκε σχετικά με την επιθετική στρατηγική που ακολουθούν τα τελευταία χρόνια οι ανταγωνιστές. Ο κ. Τσαμάζ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι όλα αυτά τα χρόνια η ίδια ιστορία επαναλαμβάνεται. Όπως πρόσθεσε, οι ανταγωνιστές προχωρούν σε πολύ επιθετικές κινήσεις και μετά συνειδητοποιούν ότι πρέπει να αλλάξουν στρατηγική.

"Οι ανταγωνιστές καταθέτουν τον ανταγωνισμό τους σε όρους τιμολόγησης χωρίς να βελτιώνουν πραγματικά την εμπειρία του πελάτη που προσφέρουν. Ωστόσο, συνειδητοποιούν ότι αν δεν βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη, τα οφέλη που αποκομίζουν, δεν τους βοηθούν πραγματικά. Αφού λοιπόν κάνουν αυτού του είδους τις κινήσεις, γίνονται πιο έξυπνοι και πιο λογικοί. Το έχουμε δει αυτό να επαναλαμβάνεται τουλάχιστον τα τελευταία 14 χρόνια. Αυτό που γνωρίζουμε πολύ καλά είναι ότι ακόμα κι αν έχουμε τις χαμηλότερες τιμές, είναι πιο σημαντική η συνολική εμπειρία του πελάτη. Έτσι, στην περίπτωσή μας, εστιάζουμε περισσότερο στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, αντί να προχωρήσουμε σε παράλογες προωθητικές κινήσεις. Οπότε θα έλεγα ότι, αν ήθελα να κάνω μια εικασία για το μέλλον, ότι και πάλι το μάθημα έχει παρθεί και έχουν γίνει πιο έξυπνοι”.

Σχετικά με τη διαδικασία, που έχει ξεκινήσει για την πώληση της δραστηριότητας στη Ρουμανία και πιο συγκεκριμένα της θυγατρικής, Telekom Romania Mobile, ο κ. Τσαμάζ έκανε λόγο για μια δύσκολη αγορά. Ο ίδιος ανέφερε πως προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια νεότερη εξέλιξη και ότι μόλις υπάρξει, θα υπάρξει ανακοίνωση. 

Αύξηση εσόδων κατά 9,2% το α' τρίμηνο

Όπως ανακοινώθηκε νωρίτερα σήμερα, το Α’ τρίμηνο του 2024, τα ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου OTE αυξήθηκαν κατά 9,2% και διαμορφώθηκαν σε €877,6 εκατ., λόγω ισχυρών επιδόσεων στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 10,3% στα €812,3 εκατ., χάρη στις ισχυρές επιδόσεις στην κινητή, τις υπηρεσίες τηλεόρασης, τις υπηρεσίες ευρυζωνικότητας και ιδίως τα έργα ICT.

Στη Ρουμανία, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 4,1% και διαμορφώθηκαν στα €66,2 εκατ., αντανακλώντας την επίδραση από τη μείωση στα τέλη τερματισμού κινητής τηλεφωνίας καθώς και προωθητικές ενέργειες προηγούμενων περιόδων με στόχο τη συγκράτηση της πελατειακής βάσης.

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.

Η ΚΑΥΚΑΣ "φωτίζει" το μέλλον με 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η ΚΑΥΚΑΣ γιορτάζει φέτος μισό αιώνα πορείας, σε μία χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.

Cosmote Telekom: Το παγκόσμιο εκτόπισμα της Telekom φέρνει καινοτομία, επενδύσεις και υπεραξία στην ελληνική αγορά - Το παράδειγμα της T-Mobile US

Το success story της T-Mobile US και τι σημαίνει για την Ελλάδα η παρουσία της Cosmote Telekom σε έναν παγκόσμιο κολοσσό.

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.