Όμιλος ΟΤΕ: Στο κέντρο της Αθήνας μετακομίζει το μουσείο τηλεπικοινωνιών

Όμιλος ΟΤΕ: Στο κέντρο της Αθήνας μετακομίζει το μουσείο τηλεπικοινωνιών

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη 

Τη μετεγκατάσταση του μουσείου τηλεπικοινωνιών από τα βόρεια προάστια  στο κέντρο της Αθήνας σχεδιάζει ο Όμιλος ΟΤΕ. Συγκεκριμένα το Μουσείο προβλέπεται να μετακομίσει στις κτιριακές εγκαταστάσεις ΥΜΑ-ΝΥΜΑ οι οποίες βρίσκονται επί της Λεωφόρου Πατησίων αριθμό 85.

Ο μουσειακός χώρος θα φιλοξενηθεί στο κτίριο ΥΜΑ το οποίο θα ανακατασκευαστεί προκειμένου να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο μουσείο το οποίο θα λειτουργήσει σαν γέφυρα ανάμεσα στο παρελθόν το παρόν και το μέλλον των τηλεπικοινωνιών στη χώρα μας. 

"Το νέο μουσείο θα αποτελέσει παρακαταθήκη για τις νέες γενιές και θα προβάλει την ιστορία του τηλεπικοινωνιακού κλάδου στην Ελλάδα" σημείωσε στο πλαίσιο εκδήλωσης του νέου project ο πρόεδρος και CEO του ομίλου ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ. 

Συνολικά το κτιριακό συγκρότημα ΥΜΑ-ΝΥΜΑ εκτείνεται σε μια επιφάνεια 40.000 τμ, δηλαδή το ήμισυ της επιφάνειας του Μεγάρου του ΟΤΕ στο δαχτυλίδι Κηφισίας ενώ το μουσείο θα αναπτυχθεί στο κτίριο ΥΜΑ και θα έχει έκταση 5.000 τμ. Σε αυτή τη φάση έχουν ήδη ξεκινήσει οι μελέτες για το πώς θα διαμορφωθεί καθώς και πρώτες εργασίες ανακαίνισης οι οποίες έχουν ξεκινήσει εδώ και τρία χρόνια όπως σημείωσε ο κ. Τσαμάζ ενώ στόχος είναι να ανοίξει τις πόρτες του και να υποδεχτεί τους πρώτους επισκέπτες σε χρονικό ορίζοντα 3-4 ετών.

Σε ό,τι αφορά το κόστος του εγχειρήματος αν και υπάρχει σχεδιασμός, ωστόσο η διοίκηση του Ομίλου δεν θέλησε να κάνει κάποια δημόσια αναφορά. Επιπλέον, ο CFO του τηλεπικοινωνιακού παρόχου Μπάμπης Μαζαράκης υπογράμμισε ότι μετά την ολοκλήρωση της μελέτης η οποία προσδιορίζεται ότι θα έχει τελειώσει μέσα στους επόμενους έξι μήνες, θα υπάρχει μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για το ύψος της επένδυσης 

Να σημειωθεί ότι το νέο Μουσείο θα έχει διπλάσιους εκθεσιακούς χώρους σε σχέση με το υφιστάμενο ενώ η είσοδος θα παραμείνει δωρεάν καθώς όπως είπε ο κ. Τσαμάζ στόχος δεν είναι να αποκομίσει ο Όμιλος έσοδα από τη λειτουργία του. 

Περισσότερα από Forbes

Πώς θα είναι το νέο θεματικό πάρκο της Dreamland Experience στο Village Ρέντη των Premia – Αντετοκούνμπο

Η συνολική αναβάθμιση του συγκροτήματος στο Ρέντη βρίσκεται σε εξέλιξη.

Γιατί επενδύουν Motor Oil και EOS Capital στην EFA Group - Το πλάνο για επενδύσεις 120 εκατ., χρηματιστήριο & εξαγορές

Το EFA Group θα εισαχθεί σε χρηματιστήριο, είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό, επιλογή που θα γίνει από κοινού με τους θεσμικούς επενδυτές.

Apple, Tesla και Meta παίζουν "μουσικές καρέκλες" με υπόκρουση τεχνητής νοημοσύνης

Ποια στελέχη των τριών κολοσσών αποχώρησαν το 2025 και ποιοι οι λόγοι.

Startups: Ωριμάζει το ελληνικό οικοσύστημα αλλά τα μεγάλα exits απουσιάζουν

Αν και παρατηρείται μεγαλύτερος αριθμός εξαγορών, καμία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως "μεγάλη" ή καθοριστική για την αγορά.

Η είσοδος της ΔΕΗ στη σταθερή τηλεφωνία αλλάζει τα δεδομένα της αγοράς

Σταδιακά το επόμενο διάστημα αναμένεται να περάσει σε συνδυαστικά πακέτα ρεύματος και τηλεπικοινωνιών.

Dialectica: Ισχυρή ανάπτυξη, νέες θέσεις εργασίας και ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγορών

Απασχολεί περισσότερους από 1.600 εργαζόμενους παγκοσμίως, με σχεδόν τους μισούς στην Ελλάδα.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Σε θετική τροχιά οι θυγατρικές του ΟΤΕ

Το 2024, παρά τις προκλήσεις, οι εταιρείες του ομίλου πέτυχαν σε γενικές γραμμές ανάπτυξη, επεκτείνοντας το χαρτοφυλάκιό τους.

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.