Γ. Στάσσης: Έτσι έγινε το turnaround της ΔΕΗ

Γ. Στάσσης: Έτσι έγινε το turnaround της ΔΕΗ

Το 2019 η ΔΕΗ ήταν σε κακή κατάσταση λόγω αποφάσεων του παρελθόντος και καθυστέρησης της ενεργειακής μετάβασης. Ωστόσο αναπτύξαμε στρατηγική τριών πυλώνων που περιλάμβανε την απανθρακοποίηση, την ψηφιοποίηση και την πελατοκεντρική φιλοσοφία, ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Γ. Στάσσης μιλώντας στο podcast Redefining Energy της Eurelectric. O ίδιος πρόσθεσε ότι από το 2019 είχαμε σημαντική βελτίωση των μεγεθών της εταιρείας η οποία κάθε χρόνο γινόταν και πιο ισχυρή. 

Το turnaround συνδυάστηκε με την ενεργειακή μετάβαση, με τη ΔΕΗ να έχει ήδη χάσει το πρώτο τρένο των ΑΠΕ, ωστόσο πλέον η εταιρεία δίνει έμφαση στην ανάπτυξη της πράσινης ενέργειας. Ανέφερε το παράδειγμα των ορυχείων τα οποία συνδυάζουν πολλά πλεονεκτήματα για την ανάπτυξη φωτοβολταϊκών όπως η μεγάλη έκταση αλλά και η ύπαρξη υποδομών διασύνδεσης.  Υπάρχουν πολλές δυνατότητες αρκεί να ληφθεί η απόφαση ανέφερε. 

Για την εξαγορά της Enel Romania ο κ. Στάσσης ανέφερε ότι ήταν ξεκάθαρο από την αρχή ότι βρισκόμαστε σε μια ενιαία διασυνδεδεμένη αγορά και άρα η ΔΕΗ έπρεπε να μεγαλώσει την φυσική της παρουσία και σε άλλες αγορές. Όταν η εταιρεία εξυγιάνθηκε και αυτό κατέστη εφικτό βρέθηκε η ευκαιρία της Ρουμανίας η οποία αποκτήθηκε σε πολύ καλή αποτίμηση. Η Ρουμανία ως χώρα είναι πολύ ελκυστική πρόσθεσε υπογραμμίζοντας ότι η ΔΕΗ εστιάζει στην Νοτιοανατολική Ευρώπη και σε χώρες όπου υπάρχουν διασυνδέσεις γιατί εκεί μπορούν να υπάρξουν συνέργειες δραστηριοτήτων 

Τέλος ο κ. Στάσσης αναφέρθηκε στη Β. Αφρική τονίζοντας ότι υπάρχουν ευκαιρίες στην περιοχή για την ανάπτυξη ΑΠΕ οι οποίες γίνονται ακόμη πιο επίκαιρες με τις διασυνδέσεις που θα γίνουν ενώ ιδιαίτερη μνεία έκανε και στην ψηφιακή στρατηγική της ΔΕΗ, η οποία έφτασε να γίνει περιφερειακός πρωταθλητής στην περιοχή μας. 

Περισσότερα από Forbes

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Αυθεντικότητα, καινοτομία και νέες συνήθειες για την μπίρα το 2025

Οι ζυθοποιίες ενισχύουν τις θέσεις τους μέσω στοχευμένων επενδύσεων, ευελπιστώντας σε θετικό τελικό "ταμείο".

Louis Vuitton Ελλάς: Κέρδη ρεκόρ 17,6 εκατ. - Η ελληνική "συνταγή" επιτυχίας

Τα "χρυσά" μερίσματα, οι έξι ανέλεγκτες φορολογικές χρήσεις και οι ανακατατάξεις στη Μύκονο.

Οι βιομήχανοι τροφίμων που αγάπησαν το hoteling

Η δυναμική του ελληνικού τουρισμού δεν είναι νέο "φρούτο" για τους βιομηχάνους τροφίμων και ποτών.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Γ. Στάσσης: Όσο βάζουμε ΑΠΕ και κλείνουμε λιγνίτες, θα βελτιώνονται τα κέρδη της ΔΕΗ

Παραμένει η πρόβλεψη για EBITDA 2 δισ. το 2025. Παρά τις καιρικές προκλήσεις, η ΔΕΗ διατήρησε την κερδοφορία της στο πρώτο τρίμηνο. Προστέθηκαν 0,7GW νέων έργων.

ΔΕΗ: Σε έναν χρόνο η επενδυτική απόφαση για το giga data center στη Δ. Μακεδονία

Έχουν ήδη ξεκινήσει οι συζητήσεις με hyperscalers για το έργο που θα αλλάξει την πρώην λιγνιτική περιοχή. Τα μεγέθη των φιλόδοξων σχεδίων της ΔΕΗ που ξεπερνούν τα 12 δισ. ευρώ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.