Γερμανός: Η αλυσίδα του ΟΤΕ που κάνει τζίρο κοντά στα 400 εκατ. ευρώ

Γερμανός: Η αλυσίδα του ΟΤΕ που κάνει τζίρο κοντά στα 400 εκατ. ευρώ

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη 

Σε μονοπάτι ανάπτυξης συνέχισε και το 2023 η αλυσίδα καταστημάτων Γερμανός. Η εταιρεία που εντάσσεται κάτω από τον όμιλο ΟΤΕ είδε πέρυσι τον τζίρο της να ενισχύεται κατά 2,3% στα 397,285 εκατ. ευρώ από 387,557 εκατ. που είχε διαμορφωθεί το 2022. Η παραπάνω αύξηση προήλθε κατά κύριο λόγο από την πώληση εμπορευμάτων, που εισέφερε στα ταμεία το ποσό των 219,404 εκατ. από 209,523 εκατ. την προηγούμενη χρήση ενώ το κομμάτι των υπηρεσιών εμφάνισε έσοδα 177,187 εκατ., τα οποία κινήθηκαν στα ίδια περίπου επίπεδα με το 2022. Ελαφρώς αυξημένα έκλεισαν τα καθαρά κέρδη στα 7 εκατ. ευρώ από 6,656 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας άνοδο 6%. 

Πραγματοποιήθηκαν 19 εκατ. συναλλαγές 

Κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς, όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις,  αναβαθμίστηκαν 5 νέα καταστήματα Γερμανός και 12 Cosmote με μία αισθητική ταυτισμένη με τις σύγχρονες τάσεις του design, του retail αλλά και των αναγκών του πελάτη. Επιπλέον, έγιναν σημαντικές ενέργειες αναβάθμισης της λειτουργικότητας του καταστήματος και του service area, προστέθηκαν νέες προϊοντικές κατηγορίες και βιωματικές γωνιές. 

Οι παραπάνω κινήσεις συνέβαλαν στο να πραγματοποιηθούν πέρυσι σχεδόν 19 εκατομμύρια συναλλαγές στα καταστήματα των δικτύων Γερμανός και Cosmote, ένας αριθμός αυξημένος κατά 3,5% σε σχέση με το 2022. Οι συνολικές συνδέσεις κινητής (φωνής και data) ξεπέρασαν τις 303.000 ενώ αξιοσημείωτη υπήρξε η πορεία των οικιακών φορητοτήτων φωνής, οι οποίες παρουσίασαν άνοδο κατά 65%. Όσον αφορά την σταθερή τηλεφωνία, οι συνδέσεις Broadband υψηλών ταχυτήτων (xDSL) ξεπέρασαν τις 160.000 συνδέσεις, την ίδια στιγμή που καταχωρήθηκαν σχεδόν 65.000 συνδέσεις οπτικής ίνας μέχρι το σπίτι (FTTH). Τέλος, η παραγωγή νέων συνδέσεων Cosmote TV ξεπέρασε τις 55.000 συνδέσεις.

Οι προοπτικές για φέτος 

Σε ό,τι αφορά τις προοπτικές για την τρέχουσα χρονιά, η Γερμανός συνεχίζει να στοχεύει στα προϊόντα και τις υπηρεσίες, που ήδη διαθέτει στα καταστήματα και στο e-shop και ταυτόχρονα θα συνεχίσει να επενδύει σε νέες προϊοντικές κατηγορίες ακολουθώντας την Smart Living εποχή. Θυμίζουμε ότι στις αρχές του 2024, η αλυσίδα έκανε άνοιγμα στην κατηγορία των μικρών οικιακών ηλεκτρικών συσκευών, η οποία "παντρεύτηκε" με τα κινητά τηλέφωνα, το δημοφιλέστερο παγκοσμίως προϊόν τεχνολογίας.

Οι οικιακές μικροσυσκευές, εκτός από το δίκτυο των φυσικών καταστημάτων της Γερμανός, το οποίο εντοπίζεται σε όλη την επικράτεια, είναι διαθέσιμες και στην ηλεκτρονική σελίδα της εταιρείας, όπου μπορεί κανείς να αναζητήσει όλη την γκάμα των προϊόντων. Η συγκεκριμένη κίνηση έρχεται να υποστηριχθεί από το πλάνο ανακαίνισης και αναβάθμισης των υφιστάμενων καταστημάτων Γερμανός ενώ παράλληλα  το δίκτυο έχει ενισχυθεί με νέα μεγαλύτερα καταστήματα, τα οποία μπορούν να "φιλοξενήσουν' περισσότερους κωδικούς και προϊόντα. Πρόκειται για τα G- Prime, τα οποία ακολουθούν μια σύγχρονη αισθητική και εκτείνονται σε μεγαλύτερη επιφάνεια σε σχέση με τα αρχικά σημεία Γερμανός.
 
 

Περισσότερα από Forbes

Vileda: Η ελληνική νοικοκυροσύνη φέρνει μερίσματα στους Γερμανούς

Σταθερή ανάπτυξη και διψήφια αύξηση κερδών για την ελληνική θυγατρική του ομίλου Freudenberg. Μερίσματα 4,1 εκατ. ευρώ στην τετραετία.

Ούζο Πλωμάρι: Το σχέδιο για να ξαναγεμίσει το "ποτήρι" των κερδών

Με ιστορία 130 ετών, που σχεδόν ταυτίζεται με την ίδια την ιστορία του ούζου, η Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης ποντάρει στη διαφοροποίηση.

Σαγκάη: Το "ναυπηγικό" στοίχημα των 17 δισ. δολ. και η αμερικανική πρόκληση

Ένα σχέδιο που φιλοδοξεί να μετατρέψει το Changxing Island της Σαγκάης σε παγκόσμιο ναυπηγικό κέντρο έως το 2027 προωθεί το Πεκίνο.

Στοά Αρσακείου: Η ιστορία, η ανάπλαση και η επόμενη μέρα

To ιστορικό κτίριο αποκτά νέα πνοή μέσα από ένα έργο ανάπλασης ύψους 20 εκατ. ευρώ της Legendary Food, η οποία έχει συνάψει μακροχρόνια μίσθωση διάρκειας 35 ετών.

Startups: Σημάδια κόπωσης στα ευρωπαϊκά exits

Η συνολική αξία των exits στην Ευρώπη για το πρώτο εξάμηνο του 2025 έφτασε τα 26,8 δισ. ευρώ, θέτοντας την ετήσια επίδοση σε τροχιά πτώσης κατά 12,3% σε σύγκριση με το 2024.

Delian Alliance Industries: Το ελληνικό αμυντικό success story που ανοίγει φτερά για την Ευρώπη

Η ελληνική startup ανακοίνωσε πρόσφατα την ολοκλήρωση χρηματοδότησης Series A ύψους 14 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Βιωσιμότητα ως στρατηγικό πλεονέκτημα

Και ως ευκαιρία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις.

Το διαχρονικό success stοry του καφέ - Ποιοι επενδύουν

Η αγορά του καφέ έχει μετατραπεί σε χρηματιστηριακό θρίλερ, με τις τιμές να καταρρίπτουν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Μόνο το 2024 οι τιμές του Arabica σημείωσαν αύξηση 70%.

Gradient Labs: Η startup με Ελληνίδα co-founder που αλλάζει την τραπεζική εξυπηρέτηση

Δεν διατηρεί προς το παρόν φυσική παρουσία στην Ελλάδα, αλλά εξετάζει σοβαρά τις επιλογές επέκτασης.

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.