Ξεπέρασαν το 1 εκατ. οι χρήστες του myΔΕΗ

Ξεπέρασαν το 1 εκατ. οι χρήστες του myΔΕΗ

Ξεπέρασαν το 1 εκατ. οι χρήστες του myΔΕΗ, καθώς ήδη 1,15 εκατ. πελάτες διαχειρίζονται 1,7 εκατ. εγγεγραμμένες παροχές μέσω της ψηφιακής εφαρμογής της ΔΕΗ. Οι χρήστες του myΔΕΗ μπορούν, από οπουδήποτε και οποτεδήποτε, να παρακολουθούν τις παροχές και τα  προσωπικά τους στοιχεία να ενεργοποιούν υπηρεσίες και προϊόντα ενέργειας και να έχουν πρόσβαση σε προσφορές και προγράμματα επιβράβευσης. Με τον πελάτη και την εμπειρία του να βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής της, η ΔΕΗ χτίζει μία νέα σχέση μαζί του, αξιοποιώντας σύγχρονα τεχνολογικά μέσα για μία νέα ψηφιακή εμπειρία.

Η ψηφιακή εφαρμογή myΔΕΗ δίνει την δυνατότητα στους πελάτες να διαχειρίζονται εύκολα και γρήγορα ό,τι έχει σχέση με την ενέργειά τους. Οι χρήστες του myΔΕΗ μπορούν να ενημερώνονται άμεσα για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους, να παρακολουθούν το ιστορικό όλων των κινήσεών τους, να επιλέγουν τρόπους διευκόλυνσης πληρωμών, να ανακαλύπτουν  προσωποποιημένες συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας και να επωφελούνται με σημαντικά προνόμια.

Η ΔΕΗ ενθαρρύνει τους πελάτες της να επιλέξουν την ηλεκτρονική έκδοση των μηνιαίων λογαριασμών μέσω του myΔΕΗ. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, κληρώνει 10 ταξίδια στη Νέα Υόρκη για τους εγγεγραμμένους χρήστες της εφαρμογής που θα επιλέξουν ή ήδη χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική έκδοση των λογαριασμών τους, συμβάλλοντας ενεργά στη μείωση χρήσης χαρτιού. 

MyΔΕΗ: Ο ψηφιακός κόσμος της ΔΕΗ

Μέσα από το myΔΕΗ, οι πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν μία σειρά προϊόντων και υπηρεσιών καθαρής ενέργειας και ασφάλειας, αλλά και να εξασφαλίσουν έκπτωση λογαριασμού μέσα από την ενεργοποίηση πάγιας εντολής πληρωμής. Οι χρήστες του myΔΕΗ app μπορούν να επιλέγουν το τιμολόγιο (σταθερό ή κυμαινόμενο) που ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες τους, να βλέπουν και να διαχειρίζονται εύκολα και γρήγορα τους λογαριασμούς τους, να τους εξοφλούν και να παρακολουθούν τους διακανονισμούς τους. 
Συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας 
Ο ΔΕΗ myEnergy Coach, ο εξειδικευμένος σύμβουλος με λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και κόστους αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του myΔΕΗ. Με τον ΔΕΗ myEnergyCoach, οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν την κατανάλωσή τους, να βλέπουν την ενεργειακή ανάλυση των συσκευών τους, να ανακαλύπτουν αποτελεσματικές συμβουλές για εξοικονόμηση ενέργειας και να λαμβάνουν προσωποποιημένες προτάσεις εξοικονόμησης.
Προγράμματα επιβράβευσης
Η ΔΕΗ εξασφαλίζει για τους πελάτες της ειδικά προνόμια και σημαντικές εκπτώσεις στις τιμές εισιτηρίων, προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από συνεργασίες με κορυφαία brands της αγοράς. Στην ενότητα myRewards στο myΔΕΗ app, οι πελάτες ΔΕΗ επωφελούνται από τα προγράμματα επιβράβευσης καθώς και τις προσφορές, καθώς στο ΔΕΗ myRewards Coupons μπορούν να βρουν δωρεάν κουπόνια προσφορών και εκπτώσεων για φαγητό και καφέ, αποδράσεις, προσφορές για παιδιά, αγορές, εκπαίδευση, υγεία και ευεξία, τεχνολογία, αυτοκίνητο και υπηρεσίες.
Με το ΔΕΗ myRewards Miles, οι πελάτες ΔΕΗ μπορούν να συνδέσουν τον Miles+Bonus λογαριασμό τους με τον νέο ψηφιακό κόσμο myΔΕΗ και να κερδίζουν μίλια από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις συναλλαγές τους με τη ΔΕΗ, καθώς και να εξαργυρώσουν μίλια για την πληρωμή του ΔΕΗ λογαριασμού τους. 
Οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή myΔΕΗ στο κινητό τους, η οποία είναι διαθέσιμη για συσκευές iOS, Android και Huawei ή να μπουν στο από τον υπολογιστή τους και, αφού ολοκληρώσουν την εγγραφή τους, αποκτούν πλήρη πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ. 

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.