Μείωση 5,9% στο πράσινο τιμολόγιο Νοεμβρίου από τη ΔΕΗ

Μείωση 5,9% στο πράσινο τιμολόγιο Νοεμβρίου από τη ΔΕΗ

Σε νέα μείωση για τρίτο συνεχόμενο μήνα προχώρησε η ΔΕΗ στο πράσινο τιμολόγιο που αφορά και την πλειονότητα των καταναλωτών. Συγκεκριμένα η ΔΕΗ ανακοίνωσε μείωση τις τιμές της ενέργειας και τον Νοέμβριο, για τρίτο συνεχόμενο μήνα μετά τις μειώσεις του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου.

Για το πράσινο οικιακό τιμολόγιο, που αφορά στην πλειονότητα των καταναλωτών, η τελική τιμή μειώνεται σε 0,1408 €/kWh δηλαδή 5,9% χαμηλότερα από τον Οκτώβριο. Παράλληλα η εταιρεία προχώρησε σε μείωση των τιμών και για τους επαγγελματίες, με το Γ21 πράσινο τιμολόγιο να διαμορφώνεται για τον Νοέμβριο σε 0,1514/kWh, μειωμένο κατά 7,3% σε σχέση με τον Οκτώβριο.

Στα μπλε τιμολόγια της, τα οποία σύμφωνα με την εταιρεία έχουν αποκτήσει μαζική αποδοχή, η ΔΕΗ διατηρεί εγγυημένη σταθερή τιμή 0,145 για 12 μήνες για το οικιακό μπλε myHomeEnter (0,142 για το myHomeOnline) και 0,145 για 12 μηνες για το μπλε επαγγελματικό myBusinessEnter. Οι αναλυτικοί τιμοκατάλογοι αναρτήθηκαν στο site της ΔΕΗ.

Περισσότερα από Forbes

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Αυθεντικότητα, καινοτομία και νέες συνήθειες για την μπίρα το 2025

Οι ζυθοποιίες ενισχύουν τις θέσεις τους μέσω στοχευμένων επενδύσεων, ευελπιστώντας σε θετικό τελικό "ταμείο".

Louis Vuitton Ελλάς: Κέρδη ρεκόρ 17,6 εκατ. - Η ελληνική "συνταγή" επιτυχίας

Τα "χρυσά" μερίσματα, οι έξι ανέλεγκτες φορολογικές χρήσεις και οι ανακατατάξεις στη Μύκονο.

Οι βιομήχανοι τροφίμων που αγάπησαν το hoteling

Η δυναμική του ελληνικού τουρισμού δεν είναι νέο "φρούτο" για τους βιομηχάνους τροφίμων και ποτών.

Tesla: Κατέγραψε τη μεγαλύτερη πτώση σε τριμηνιαία έσοδα εδώ και πάνω από 10 χρόνια στο β' τρίμηνο

Στο -12%, εν μέσω προβληματισμού για την πολιτική δραστηριότητα του Έλον Μασκ. Ξεκίνησε την παραγωγή ενός πιο οικονομικού ηλεκτρικού μοντέλου.

Changan Hellas: Το νέο κινεζικό άνοιγμα του ομίλου Βασιλάκη

Πραγματοποίησε και επισήμως την άφιξή της η Changan Hellas, η νεοσύστατη εταιρεία της οικογένειας Βασιλάκη. Νέοι παίχτες μπαίνουν στην αγορά της ηλεκτροκίνησης και αυξάνεται ο ανταγωνισμός.

"Λαχάνιασε" η Bodytalk - Στο κόκκινο για δεύτερη χρονιά

Σχέδιο για επιστροφή στα κέρδη μέσω νέων συνεργασιών και επένδυσης σε νέα κατηγορία προϊόντων.

Το μυστικό "όπλο" που μπορεί να χρησιμοποιήσει ο Τραμπ για να "νικήσει" τη Fed

Το μοντέλο που θα μας δείξει αν η Ουάσινγκτον υπονομεύει την ακεραιότητα του δολαρίου ή διατηρεί την αξία του.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.