Με 68% έκπτωση το τιμολόγιο Δεκεμβρίου της ΔΕΗ στα 15,5 λεπτά η κιλοβατώρα

Με 68% έκπτωση το τιμολόγιο Δεκεμβρίου της ΔΕΗ στα 15,5 λεπτά η κιλοβατώρα

Στα 155 ευρώ η μεγαβατώρα ή αλλιώς στα 15,5 λεπτά η κιλοβατώρα θα είναι η τιμή του πράσινου τιμολογίου της ΔΕΗ για το μήνα Δεκέμβριο. Η επίσημη ανακοίνωση θα γίνει στο site της εταιρείας την Κυριακή 1η Δεκεμβρίου. 

Πιο αναλυτικά, με 68% έκπτωση η ΔΕΗ συγκρατεί τις τιμές για τον Δεκέμβριο επιβεβαιώνοντας την τάση συγκράτησης που υπάρχει στην αγορά ώστε να μην περάσουν στο μεγαλύτερο μέρος τους οι αυξήσεις της χονδρικής αγοράς. Έτσι παρά την κατά 53% αύξηση του κόστους ενέργειας τον Νοέμβριο, ο μεγαλύτερος προμηθευτής της αγοράς η ΔΕΗ συγκρατεί τις τιμές προς τους πελάτες της εφαρμόζοντας έκπτωση 68% στο βασικό πράσινο τιμολόγιό της που αφορά στην πλειονότητα των καταναλωτών.

Μετά την εφαρμογή της έκπτωσης, η τελική τιμή για το πράσινο οικιακό τιμολόγιο για τον Δεκέμβριο διαμορφώνεται σε 0,155 €/kWh. Έτσι, παρά τις όποιες διακυμάνσεις καταγράφηκαν στη χονδρική κατά τη διάρκεια της χρονιάς, η μέση τιμή για τους πελάτες της ΔΕΗ στο πράσινο τιμολόγιο διαμορφώθηκε για το 2024 σε 0,13425 €/kWh, μειωμένη κατά περίπου 30,6% σε σχέση με το 2023. Όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας, η ΔΕΗ, ολόκληρο το 2024, εξομάλυνε τις έντονες διακυμάνσεις στην χονδρική αγορά ενέργειας, με εκπτώσεις προς τους πελάτες της που συνολικά ξεπέρασαν τα 550 εκατομμύρια ευρώ. 
 

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.