Apple: Κέρδη υψηλότερα των προσδοκιών παρά την πτώση των πωλήσεων στην Κίνα

Apple: Κέρδη υψηλότερα των προσδοκιών παρά την πτώση των πωλήσεων στην Κίνα

Κέρδη τριμήνου που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις της Wall ανακοίνωσε η Apple, παρόλο που οι πωλήσεις iPhone (και συνολικά τα έσοδα) στην Κίνα έχασαν τις προσδοκίες λόγω του σκληρού κινεζικού ανταγωνισμού.

Ειδικότερα, η Apple ανακοίνωσε ότι ο τζίρος και τα κέρδη της ενισχύθηκαν από τις ισχυρότερες του αναμενόμενου πωλήσεις iPads και Mac. Οι πωλήσεις iPhone μειώθηκαν ελαφρώς στα 69,14 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με τα 71,03 δισ. δολάρια που ανέμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG. Οι πωλήσεις στην Κίνα υποχώρησαν στα 18,51 δισ. δολάρια, σε σύγκριση με τα 20,82 δισ. δολάρια έναν χρόνο νωρίτερα και κάτω από τα 21,33 δισ. δολάρια που ανέμενε έρευνα της Visible Alpha.

Οι συνολικές πωλήσεις της Apple για το α' οικονομικό τρίμηνο ανήλθαν στα 124,30 δισ. δολαρίων ξεπερνώντας την πρόβλεψη της Wall Street για 124,12 δισ. δολάρια, σύμφωνα με την LSEG, ενώ τα κέρδη 2,40 δολ. ανά μετοχή ξεπέρασαν τον στόχο των 2,35 δολ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Τιμ Κουκ, σχολίασε ότι τα χαρακτηριστικά Τεχνητής Νοημοσύνης, Apple Intelligence, ενισχύουν τις πωλήσεις των νέων συσκευών της εταιρείας.

"Είδαμε στις αγορές όπου έχουμε αναπτύξει το Apple Intelligence, ότι οι ετήσιες επιδόσεις των iPhone 16 ήταν ισχυρότερες σε σύγκριση με εκείνες όπου το Apple Intelligence δεν ήταν διαθέσιμο", τόνισε ο Κουκ.

Παράλληλα έκανε γνωστό ότι το Apple Intelligence έρχεται σε νέες γλώσσες τον Απρίλιο, όπως τα γαλλικά και τα γερμανικά, ωστόσο ανέφερε πως δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για το πότε θα είναι διαθέσιμο στην Κίνα.

"Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με τις ρυθμιστικές αρχές και θα το κυκλοφορήσουμε το συντομότερο δυνατόν", επισήμανε ο Κουκ.

Οι πωλήσεις των Mac ευνοήθηκαν από τη νέα σειρά Mac Minis, iMac και MacBook Pro που διαθέτουν το νέο τσιπ M4.

Οι πωλήσεις Mac και iPad έφτασαν τα 8,99 δισ. δολάρια και 8,09 δισ. δολάρια αντίστοιχα, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις για 7,96 δισ. δολάρια και 7,32 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.


Η Apple ανακοίνωσε ότι οι υπηρεσίες iCloud και streaming μουσικής και βίντεο, πέτυχαν πωλήσεις ύψους 26,34 δισ. δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 13,9% σε σύγκριση με πέρυσι.

Ο τομέας wearables της εταιρείας, που περιλαμβάνει τις σειρές Apple Watch και AirPods, είχε πωλήσεις 11,75 δισ. δολαρίων, σε σύγκριση με τις προσδοκίες των αναλυτών για 12,01 δισ. δολάρια.

Περισσότερα από Forbes

Apple, Tesla και Meta παίζουν "μουσικές καρέκλες" με υπόκρουση τεχνητής νοημοσύνης

Ποια στελέχη των τριών κολοσσών αποχώρησαν το 2025 και ποιοι οι λόγοι.

Prodea Investments: Πώς θα αξιοποιηθούν τα κεφάλαια από την πώληση "μαμούθ" 1,25 δισ. ευρώ;

Επενδύσεις 340 εκατ. ευρώ στον τουρισμό πολυτελείας, αποπληρωμή δανεισμού και νέος "βραχίονας" στα logistics.

Αύξηση εσόδων και στρατηγικές επενδύσεις οδηγούν τη Regency Entertainment στην επόμενη ημέρα της αγοράς καζίνο

Την ανοδική της πορεία στην ελληνική αγορά καζίνο διατηρεί και φέτος η Regency Entertainment.

Startups: Ωριμάζει το ελληνικό οικοσύστημα αλλά τα μεγάλα exits απουσιάζουν

Αν και παρατηρείται μεγαλύτερος αριθμός εξαγορών, καμία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως "μεγάλη" ή καθοριστική για την αγορά.

Επενδύσεις - μαμούθ στις ευρωπαϊκές start ups

Η έκθεση "State of European Tech 2025" καταγράφει την έξοδο από μια περίοδο διεθνούς επενδυτικής ύφεσης.

Dialectica: Ισχυρή ανάπτυξη, νέες θέσεις εργασίας και ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγορών

Απασχολεί περισσότερους από 1.600 εργαζόμενους παγκοσμίως, με σχεδόν τους μισούς στην Ελλάδα.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.