Μείωση 24,6% στο πράσινο τιμολόγιο της ΔΕΗ τον Απρίλιο, στα 11,67 λεπτά η κιλοβατώρα

Μείωση 24,6% στο πράσινο τιμολόγιο της ΔΕΗ τον Απρίλιο, στα 11,67 λεπτά η κιλοβατώρα

Σημαντική μείωση της τάξης του 24,6%, η οποία μετακυλύει στους καταναλωτές το μεγαλύτερο ποσοστό της μείωσης της χονδρεμπορικής αγοράς, ανακοίνωσε η ΔΕΗ για το πράσινο τιμολόγιο του Απριλίου.

Συγκεκριμένα η εταιρεία ανακοίνωσε τιμή στα 11,67 λεπτά η κιλοβατώρα από 15,48 λεπτά η κιλοβατώρα που ίσχυε για το Μάρτιο. Η μείωση είναι ακόμη μεγαλύτερη για τις νέες ζώνες χαμηλής χρέωσης, δηλαδή στη μεσημβρινή ζώνη από τις 11π.μ. έως τις 3μ.μ. και στη νυχτερινή ζώνη από τις 2 π.μ. έως τις 4 π.μ. όπου η τιμή υποχωρεί στα 8,57 λεπτά η κιλοβατώρα.

Έτσι οι πελάτες που έχουν διζωνικούς μετρητές μπορούν να επωφελούνται από επιπλέον χαμηλότερες τιμές κατά 27% τις ώρες χαμηλότερης χρέωσης.

Με βάση τις ανακοινώσεις της ΔΕΗ που είναι και ο πάροχος με τους περισσότερους καταναλωτές στο πράσινο τιμολόγιο, θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι για το μήνα Απρίλιο, η κυβέρνηση δε θα προχωρήσει σε επιδότηση των τιμολογίων όπως είχε κάνει τους προηγούμενους μήνες.

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.