Του Στάθη Βασιλόπουλου
Την αισιοδοξία του ότι οι επιτυχίες της περσινής χρονιάς θα συνεχιστούν και φέτος εξέφρασε ο Jan Karas, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, στη διάρκεια της τακτικής γενικής συνέλευση των μετόχων, που πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι.
"Το 2025 φιλοδοξούμε να κεφαλαιοποιήσουμε τις επιτυχίες μας, να διατηρήσουμε σταθερά επίπεδα ανάπτυξης και κερδοφορίας και να δημιουργούμε αξία στους μετόχους μας. Οι επιχειρηματικοί και οικονομικοί μας στόχοι παραμένουν υψηλοί και βασίζονται στην αξιοποίηση ενός δυναμικού και φιλόδοξου εμπορικού πλάνου. Παράλληλα, όμως, η προσέγγισή μας θα είναι συνετή και προσεκτική δεδομένων των προκλήσεων του νέου οικονομικού περιβάλλοντος που διαμορφώνεται μετά τις εξαγγελίες για τη επιβολή δασμών", σημείωσε ο κ. Karas. O ίδιος υπογράμμισε, εξάλλου, ότι ο ΟΠΑΠ έχει αποδείξει και κατά το παρελθόν την ικανότητά του να αντιμετωπίζει μακροοικονομικές προκλήσεις.
Ο ΟΠΑΠ θα συνεχίσει κατά τη διάρκεια της χρονιάς να επενδύει στην ψηφιοποίηση και την τεχνολογία, με τον κ. Karas να αναφέρει πως "σχεδιάζουμε να αναβαθμίσουμε μεγάλο μέρος του εξοπλισμού μας, κυρίως στα καταστήματα ώστε να προσφέρουμε αναβαθμισμένες εμπειρίες στους πελάτες και να υποστηρίξουμε τους πράκτορές μας". Επιπλέον προανήγγειλε ότι τους επόμενους μήνες θα γίνει στενότερη η συνεργασία με την Allwayn, με την ενίσχυση της προβολής του brand του μητρικού ομίλου στην Ελλάδα, αξιοποιώντας διεθνείς συνεργασίες, όπως αυτή με τη Formula 1 της Μclaren.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, στόχος είναι η διατήρηση της κερδοφορίας και η επίτευξη περιθωρίου EBITDA της τάξεως του 35%. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο CFO του ομίλου, Pavel Mucha, ανέφερε ότι θα συνεχιστεί η πολιτική για καταβολή μερισμάτων σε δύο δόσεις στη διάρκεια της χρονιάς, όπως έγινε για την οικονομική χρήση του 2024 (προμέρισμα 0,60 ευρώ ανά μετοχή και υπόλοιπο μερίσματος ύψους 0,80 ευρώ ανά μετοχή).
Όπως σημείωσε ο κ. Karas την περσινή χρονιά οι κύριοι μοχλοί ανάπτυξης ήταν ο τομέας του αθλητικού στοιχηματισμού και τα iGaming προϊόντα, το μεγαλύτερο τζακ ποτ στην ιστορία του ΤΖΟΚΕΡ, σε συνδυασμό και με τη συνεισφορά του Eurojackpot, που έφερε στο retail κανάλι ένα εκατ. πελάτες. Επιπλέον, οι online δραστηριότητες κατέγραψαν νέα υψηλά, αντιπροσωπεύοντας το 32% του GGR του ομίλου, ενώ η iLottery πλατφόρμα συνέχισε να ενισχύει τη δυναμική της.