Δυναμική επέκταση του δικτύου καταστημάτων ΑΒ Βασιλόπουλος στη Ρόδο

Δυναμική επέκταση του δικτύου καταστημάτων ΑΒ Βασιλόπουλος στη Ρόδο

Η ΑΒ Βασιλόπουλος εγκαινιάζει ένα νέο, σύγχρονο κατάστημα στη Ρόδο, την Πέμπτη 29 Μαΐου, ώστε να παρέχει μια ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία στο νησί, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα, την εξυπηρέτηση και την ευελιξία.

Το νέο κατάστημα, συνολικής έκτασης 1.070 τ.μ., βρίσκεται στη διασταύρωση των οδών Βενετοκλέων & Βύρωνος και αποτελεί το  έκτο σημείο πώλησης της ΑΒ Βασιλόπουλος στη Ρόδο. Οι καταναλωτές θα βρουν όλα τα αγαπημένα τους τμήματα, με φρέσκα φρούτα και λαχανικά στο μανάβικο, μεγάλη ποικιλία στο κρεοπωλείο, καθώς και τυριά, αλλαντικά, αλλοιώσιμα, κατεψυγμένα και τυποποιημένα προϊόντα. Στο κατάστημα διατίθενται επίσης τμήμα ιχθυοπωλείου, καθώς και μεγάλο τμήμα καλλυντικών και απορρυπαντικών.

AB Ρόδος

Οι πελάτες που θα πραγματοποιήσουν τις αγορές τους στο νέο κατάστημα μπορούν να επωφεληθούν από μοναδικές προσφορές και να λάβουν επιπλέον οφέλη χρησιμοποιώντας την ΑΒ Plus κάρτα τους.

AB Ρόδος

Επιπλέον, στο κατάστημα, λειτουργούν 4 ταμεία self-checkout, καθώς και hub τροφοδοσίας, για τη δυνατότητα ταχείας παράδοσης (fast delivery).

Ο εξωτερικός χώρος του καταστήματος διαθέτει συνολικά 11 θέσεις στάθμευσης, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται μία θέση για εγκύους, μία θέση για ΑμεΑ και δύο θέσεις με φορτιστές για ηλεκτρικά οχήματα, ενώ στο νέο κατάστημα απασχολούνται 30 εργαζόμενοι από το νησί της Ρόδου.

Το νέο κατάστημα θα λειτουργεί με διευρυμένο ωράριο και θα είναι ανοιχτό τις Κυριακές, στο πλαίσιο των τουριστικών περιοχών, προσφέροντας ακόμα περισσότερη ευελιξία και μεγαλύτερη διευκόλυνση στις αγορές.

Περισσότερα από Forbes

Πώς χάθηκαν 39 αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε 15 χρόνια - Η λίστα με τα ονόματα

Η επικείμενη εξαγορά της Κρητικός από τη Μασούτης αποτυπώνει την αρχή της νέας εποχής, προετοιμάζοντας τον ανταγωνισμό και τους προμηθευτές για το τι θα ακολουθήσει.

Θερμοκήπια Θράκης: Οι επενδύσεις των 36 εκατ. ευρώ και η νέα branded συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Σε στρατηγική θέση τα Θερμοκήπια Θράκης. Απομένει επένδυση ακόμα 7 εκατ. ευρώ.

Σούπερ-μάρκετ: Το διακύβευμα της δεύτερης θέσης για τρεις μεγάλες αλυσίδες

Οι παίκτες που κινούνται ή μπορούν να κινηθούν κοντά στη ζώνη των 2 δισ. ευρώ.