Τα πρώτα Facer Frame τοποθετήθηκαν σε επιλεγμένα καταστήματα AB Βασιλόπουλος από τον Όμιλο VOYATZOGLOU

Τα πρώτα Facer Frame τοποθετήθηκαν σε επιλεγμένα καταστήματα AB Βασιλόπουλος από τον Όμιλο VOYATZOGLOU

Το νέο σύστημα οργάνωσης και προβολής ραφιών Facer Frame τοποθετείται για πρώτη φορά στην Ελληνική Αγορά, ξεκινώντας από 15 καταστήματα AB Βασιλόπουλος τα οποία παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αγοραστική κίνηση και όγκο πωλήσεων λόγω του ότι το συγκεκριμένο σύστημα διαχείρισης προϊόντων στο ράφι μειώνει σημαντικά το χρόνο τακτοποίησης του ραφιού, προφέροντας σημαντική εξοικονόμηση στο χρόνο διαχείρισης του, ενώ διευκολύνει & απλοποιεί την καθημερινή εργασία του προσωπικού. Όπως δήλωσαν από την ομάδα εξοπλισμού καταστημάτων Retail του Ομίλου VOYATZOGLOU:  "χάριν στον καινοτόμο σχεδιασμό του συστήματος μειώνεται έως και 50% ο χρόνος ανεφοδιασμού των ραφιών, προσφέροντας σημαντική εξοικονόμηση χρόνου και κόπου για το προσωπικό”.

Το σύστημα συγκρατεί τα προϊόντα σε ειδικό μεταλλικό πλαίσιο, τα διατηρεί ευθυγραμμισμένα και τα επαναφέρει αυτόματα στην πρόσοψη του ραφιού, ακριβώς μπροστά από την αντίστοιχη ετικέτα τιμής. Με αυτόν τον τρόπο, εξαλείφονται ζημιές από μετατοπίσεις στα εμπορεύματα, ενώ τα ράφια παραμένουν πάντα τακτοποιημένα και ελκυστικά με μία μόνο κίνηση.

Ήδη, το πρώτο κατάστημα AB Βασιλόπουλος απολαμβάνει τα οφέλη του Facer Frame και μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, θα έχει τοποθετηθεί και στα υπόλοιπα καταστήματα της αλυσίδας, σε ράφια που εξυπηρετούν ποικιλία προϊόντων όπως η κάβα, τα απορρυπαντικά, τα τρόφιμα σε βάζα και τα καλλυντικά.

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

Πώς χάθηκαν 39 αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε 15 χρόνια - Η λίστα με τα ονόματα

Η επικείμενη εξαγορά της Κρητικός από τη Μασούτης αποτυπώνει την αρχή της νέας εποχής, προετοιμάζοντας τον ανταγωνισμό και τους προμηθευτές για το τι θα ακολουθήσει.

Θερμοκήπια Θράκης: Οι επενδύσεις των 36 εκατ. ευρώ και η νέα branded συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος

Σε στρατηγική θέση τα Θερμοκήπια Θράκης. Απομένει επένδυση ακόμα 7 εκατ. ευρώ.

Σούπερ-μάρκετ: Το διακύβευμα της δεύτερης θέσης για τρεις μεγάλες αλυσίδες

Οι παίκτες που κινούνται ή μπορούν να κινηθούν κοντά στη ζώνη των 2 δισ. ευρώ.