Hilton: 18 νέα ξενοδοχεία στο pipeline στην Ελλάδα

Hilton: 18 νέα ξενοδοχεία στο pipeline στην Ελλάδα

Της Βίκυς Κουρλιμπίνη

Την ταχεία επέκτασή της στην ελληνική αγορά συνεχίζει η Hilton, ενισχύοντας την παρουσία της σε αστικά κέντρα και δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς με ένα εκτενές πρόγραμμα ανάπτυξης που φτάνει μέχρι το 2029. Η αμερικανική αλυσίδα διαθέτει συνολικά 67 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη, με 49 ήδη λειτουργικά — εκ των οποίων 38 σε συνεργασία με τα Small Luxury Hotels of the World και 11 υπό τρία brands της Hilton (Curio Collection by Hilton, Tapestry Collection by Hilton, Hilton Garden Inn). Στο pipeline βρίσκονται 18 ακόμη ξενοδοχεία από επτά διαφορετικά brands.

Το ενδιαφέρον βέβαια στρέφεται στο Conrad Athens The Ilisian που ανοίγει το 2026 και για το οποίο οι κρατήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει.

Μόνο τον τελευταίο χρόνο, η Hilton γιόρτασε τα εγκαίνια του πρώτου Hilton Garden Inn στην Ελλάδα, το Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue, και την είσοδο του brand Curio Collection by Hilton με το Adia Aluma Athens, Curio Collection by Hilton.

Μεταξύ των μονάδων Hilton σχεδιάζει πολλά νέα ανοίγματα τα επόμενα χρόνια είναι:

- Conrad Athens The Ilisian (2026), με 307 δωμάτια και σουίτες, προσφέροντας τον μεγαλύτερο αριθμό σουιτών στην Αθήνα.

- Hilton Chania Old Town Resort & Spa (2026), με 85 παραθαλάσσια δωμάτια και σουίτες, spa 600 τ.μ., roof-top pool club και γυμναστήριο, σηματοδοτώντας την επιστροφή του brand Hilton Hotels & Resorts στην Ελλάδα.

- Conrad Corfu (Ιούνιος 2026), ενισχύοντας την παρουσία του brand Conrad στα ελληνικά νησιά.

- Waldorf Astoria Scarlet Bay (2029, Πελοπόννησος), με 121 δωμάτια και 13 επώνυμες βίλες με θέα στη θάλασσα.

Conrad Athens One Bedroom Suite

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά σε συνάντηση με τους δημοσιογράφους ο David Kelly, Senior Vice President Continental Europe της Hilton: "Η Ελλάδα παραμένει στρατηγικής σημασίας αγορά για τη Hilton, πάνω από 60 χρόνια μετά το άνοιγμα του πρώτου μας ξενοδοχείου εδώ". Ο ίδιος τόνισε ότι περίπου τα τρία τέταρτα της ανάπτυξης οφείλεται στη συνεργασία με τους τοπικούς ιδιοκτήτες, γεγονός που αντανακλά την εμπιστοσύνη προς το brand, που σήμερα διαθέτει 9.000 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο.

Τα στελέχη της Hilton τόνισαν πως η ανάπτυξη της αλυσίδας στην Ελλάδα αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για υψηλής ποιότητας διαμονή. Τους τελευταίους μήνες, πάνω από μισό εκατομμύριο Αμερικανοί επισκέφθηκαν τη χώρα, ενώ η επιστροφή ταξιδιωτών από την Ασία σηματοδοτεί νέα δυναμική στην αγορά.

Σύμφωνα με τον Alan Mantin, Vice President Development, Southern Europe, Hilton, "η Ελλάδα αποτελεί στρατηγικό εταίρο και αποφασίσαμε να κατανείμουμε σημαντικούς πόρους εδώ, διευρύνοντας το portfolio με 7 lifestyle brands που αναπτύσσονται σε μοναδικούς προορισμούς".

Από την πλευρά του ο Ανδρέας Κουκάς, Senior Director Development Greece & Cyprus, ανέφερε ότι η στρατηγική ανάπτυξης βασίζεται σε δύο πυλώνες: αστικά κέντρα και leisure προορισμούς. "Στην Ελλάδα επικεντρωνόμαστε σε καθιερωμένους προορισμούς όπως η Κέρκυρα και η Μύκονος, αλλά εξετάζουμε επίσης ανερχόμενους προορισμούς, μικρότερες Κυκλάδες, το Βόρειο Αιγαίο και την Πελοπόννησο. Μας ενδιαφέρουν επίσης ορεινοί προορισμοί. Σημαντικό στοιχείο είναι η εμπιστοσύνη των τοπικών ιδιοκτητών και developers, που ενισχύει την επιτυχή μας συνεργασία", τόνισε.

Περισσότερα από Forbes

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Πότε παραδίδεται το νέο αεροδρόμιο στο Ηράκλειο Κρήτης

Το έργο ύψους 625 εκατ. ευρώ έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό άνω του 65%.

Mind the Hack: Επεκτείνεται στη Μέση Ανατολή η startup που αυτοματοποιεί την κυβερνοασφάλεια

Η startup σήκωσε πρόσφατα 2,8 εκατ. ευρώ, με lead investor τον όμιλο Deep Capital Group.

Η έκπληξη στα ηλεκτρικά: Το φυσικό κατάστημα "νικά" το e-shop - Ποιες συσκευές βγήκαν από την πρίζα

H αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών παρουσιάζει διπλό πρόσωπο. Οι λόγοι.

Ποιες startups της άμυνας είδαν τον Κ. Μητσοτάκη και τι συζήτησαν

Στο επίκεντρο το μέλλον της αμυντικής τεχνολογίας.

Οι μεγάλες business των λιανέμπορων στο real estate – Ποιοι αγοράζουν και γιατί

Οι κορυφαίοι παίκτες της αγοράς επενδύουν εκατοντάδες εκατομμύρια σε αγορές ακινήτων, αλλάζοντας ριζικά το επιχειρηματικό τους μοντέλο. Ο ρόλος των ενοικίων και των κρίσιμων υποδομών.

Entersoftone: ΑΙ, οργανική ανάπτυξη και στοχευμένες εξαγορές σε μια αγορά αξίας 650 εκατ. ευρώ

H Entersoftone προγραμματίζει επενδύσεις 30-35 εκατ. ευρώ στην Τεχνητή Νοημοσύνη την προσεχή τριετία.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Οι νέες επενδύσεις του ομίλου Καράτζη στο ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιο στην Κρήτη

Εντός του 2026 η ολοκλήρωση ριζικής ανακαίνισης στο Nana Royal μετά την εξαγορά του από την Aldemar.

Οι βιομήχανοι τροφίμων που αγάπησαν το hoteling

Η δυναμική του ελληνικού τουρισμού δεν είναι νέο "φρούτο" για τους βιομηχάνους τροφίμων και ποτών.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.