Το Netflix ξεκίνησε την κατάργηση της κοινής χρήσης κωδικών στις ΗΠΑ

Το Netflix ξεκίνησε την κατάργηση της κοινής χρήσης κωδικών στις ΗΠΑ

Οι χρήστες του Netflix στις ΗΠΑ δεν θα μπορούν πλέον να μοιράζονται τους λογαριασμούς τους με άλλους χρήστες οι οποίοι δεν ζουν υπό την ίδια στέγη μαζί τους, ανακοίνωσε η εταιρεία την Τρίτη, μετά την εφαρμογή της κατάργησης της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης σε τέσσερις άλλες χώρες νωρίτερα μέσα στο 2023.

Το Netflix ενημέρωσε τους χρήστες του στις ΗΠΑ ότι "ο λογαριασμός προορίζεται για χρήση από ένα νοικοκυριό", προτρέποντας τους συνδρομητές να αποσυνδέσουν τους λογαριασμούς τους από συσκευές που "δεν θα έπρεπε" να έχουν πρόσβαση σε αυτούς και να ορίσουν μια κύρια τοποθεσία για τον κάθε λογαριασμό.

Οι χρήστες του Netflix οι οποίοι θέλουν να μοιραστούν τον λογαριασμό τους με κάποιον εκτός του νοικοκυριού τους μπορούν είτε να πληρώσουν 7,99 δολάρια για έναν "υπολογαριασμό" είτε να μεταφέρουν ένα προφίλ τους σε μια νέα συνδρομή για την οποία θα πληρώνει κάποιος άλλος - μια κίνηση η οποία θα επέτρεπε στους χρήστες να διατηρήσουν το ιστορικό παρακολούθησης και την αποθηκευμένη λίστα τους.

Οι χρήστες θα εξακολουθούν να μπορούν να παρακολουθούν το Netflix από τις προσωπικές τους συσκευές ή να συνδέονται σε νέες τηλεοράσεις σε ξενοδοχεία ή άλλες τοποθεσίες, δήλωσε η εταιρεία.

Νωρίτερα φέτος, η Netflix είχε ανακοινώσει ότι θεσπίζει περιορισμούς στην κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης στον Καναδά, τη Νέα Ζηλανδία, την Πορτογαλία και την Ισπανία. Τότε, το Netflix είχε δηλώσει ότι παρόμοια μέτρα θα έρχονταν και για τις ΗΠΑ μέσα στους επόμενους μήνες.

Το Netflix άρχισε να δοκιμάζει την κοινή χρήση επί πληρωμή, με τους ίδιους περιορισμούς τους οποίους θα αντιμετωπίσουν τώρα οι χρήστες των ΗΠΑ, στην αγορά της Λατινικής Αμερικής πέρυσι. Το Netflix είναι μια από τις πρώτες μεγάλες υπηρεσίες streaming που άρχισε να καταπολεμά την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, σε μια κίνηση η οποία πιθανότατα έχει ως αιτία από την απώλεια συνδρομητών το περασμένο έτος και την ανάγκη για πρόσθετα έσοδα.

Με στοιχεία Φεβρουαρίου, τα νοικοκυριά τα οποία μοιράζονταν τους κωδικούς πρόσβασής τους έφταναν τα 100 εκατομμύρια, είχε αναφέρει η Netflix.

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.

Η ΚΑΥΚΑΣ "φωτίζει" το μέλλον με 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η ΚΑΥΚΑΣ γιορτάζει φέτος μισό αιώνα πορείας, σε μία χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.

Cosmote Telekom: Το παγκόσμιο εκτόπισμα της Telekom φέρνει καινοτομία, επενδύσεις και υπεραξία στην ελληνική αγορά - Το παράδειγμα της T-Mobile US

Το success story της T-Mobile US και τι σημαίνει για την Ελλάδα η παρουσία της Cosmote Telekom σε έναν παγκόσμιο κολοσσό.

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Οικογένεια Σαράντη: Η "παγκόσμια Δωδώνη", οι επενδύσεις των 300 εκατ. και το άκυρο στη ΔΕΛΤΑ

Πώς ένα τυροκομείο στα Τρίκαλα έφτασε να γίνει σήμερα ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία των 15 θυγατρικών στον κόσμο.