Nike: Ξεπέρασαν τις προβλέψεις τα κέρδη, όχι όμως και τα έσοδα στο α' τρίμηνο χρήσης

Nike: Ξεπέρασαν τις προβλέψεις τα κέρδη, όχι όμως και τα έσοδα στο α' τρίμηνο χρήσης

Η Nike ανακοίνωσε την Πέμπτη κέρδη α' τριμήνου χρήσης που ξεπέρασαν τις προσδοκίες, αν και τα έσοδα κινήθηκαν ελάχιστα χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις της Wall Street, εν μέσω πτώσης των πωλήσεων στα αθλητικά παπούτσια Converse.

Η μετοχή της εταιρείας, μετά τις ανακοινώσεις, ενισχυόταν κατά 1,4% στις ηλεκτρονικές μετασυνεδριακές συναλλαγές.

Ο κολοσσός των αθλητικών ειδών ανέφερε καθαρά κέρδη α' τριμήνου χρήσης 1,45 δισεκατομμυρίων δολαρίων ή 94 σεντς ανά μετοχή, σε σύγκριση με 1,47 δισεκατομμύρια δολάρια ή 93 σεντς ανά μετοχή το ίδιο τρίμηνο πέρυσι.

Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 12,94 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με 12,69 δισεκατομμύρια δολάρια το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.

Οι αναλυτές σε δημοσκόπηση της FactSet ανέμεναν ότι η Nike θα ανακοίνωνε κέρδη ανά μετοχή 76 σεντς επί εσόδων 13 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Το μικτό περιθώριο μειώθηκε κατά 10 μονάδες βάσης στο 44,2%, σταθμισμένο από το υψηλότερο κόστος προϊόντων και το πιο σκληρό συναλλαγματικό πλαίσιο, ενώ αντισταθμίστηκε από "στρατηγικές ενέργειες τιμολόγησης".

Τα αποθέματα της εταιρείας μειώθηκαν κατά 10%, καθώς η Wall Street αναζητά πρόοδο στις προσπάθειες των επιχειρήσεων να περιορίσουν τα αποθέματά τους σε απούλητα αγαθά.

Περισσότερα από Forbes

Μπορεί η Σανάε Τακαΐτσι να σώσει την Ιαπωνία από μια οικονομική κρίση;

Μπορεί η νέα - και πρώτη γυναίκα - πρωθυπουργός της Ιαπωνίας να σώσει τη χώρα της από μια σοβαρή οικονομική κρίση, η οποία θα έπληττε επίσης τις ΗΠΑ και τον υπόλοιπο Ελεύθερο Κόσμο; Η Σανάε Τακαΐτσι, που μόλις ανέλαβε τα καθήκοντά της, είναι μεγάλη θαυμάστρια της Μάργκαρετ Θάτσερ. Δυστυχώς, όμως, οι οικονομικές της πολιτικές δεν συμβαδίζουν με εκείνες της Σιδηράς Κυρίας του Ηνωμένου Βασιλείου. Γράφει ο Steve Forbes.

Santa Claus Rally για τα σούπερ μάρκετ – Η μάχη των επτά ημερών

Η πιο κρίσιμη ευθεία της χρονιάς για τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ με έπαθλο το γεμάτο εορταστικό καλάθι. Τι δείχνει η "ψαλίδα" αξίας-όγκου. Το comeback της ιδιωτικής ετικέτας.

SOTIRIA Technology: Made in Greece λύσεις υποθαλάσσιας επιτήρησης με διεθνή παρουσία

Η ελληνική εταιρεία βρίσκεται σε φάση επέκτασης της τεχνολογίας της.

Kenvue: Τζίρος άνω των 170 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα με διψήφια ανάπτυξη

Με ισχυρά οικονομικά μεγέθη και ανοδική κερδοφορία, η διάδοχος της Johnson & Johnson στην Ελλάδα. Τι φέρνει η εξαγορά του αμερικανικού κολοσσού από την Kimberly-Clark για 48,7 δισ. δολάρια.

Οδυσσέας Αθανασίου (CEO Lamda Development): Δημιουργούμε την πόλη του Αύριο

Σηµείο αναφοράς στην επιτάχυνση των εργασιών στο Ελληνικό κρίνεται το 2025, καθώς σηµειώνεται σηµαντική πρόοδος στα 40 εργοτάξια που έχουν αναπτυχθεί στο ακίνητο του πρώην αεροδροµίου και πλέον µια σειρά από αναπτύξεις οδεύουν στους τελευταίους 12-18 µήνες τους, σύµφωνα µε τα όσα αναφέρει στο Forbes ο διευθύνων σύµβουλος της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου. Η έκδοση του νέου οµολόγου 500 εκατ. ευρώ και η συµφωνία µε τον όµιλο ION.

Metlen: Τι προβλέπει η νέα συμφωνία με την KNDS και οι επόμενες κινήσεις στην άμυνα

Σύμβαση για την προμήθεια 200 τμημάτων για το Leopard 2A8, τα οποία θα κατασκευαστούν στο Αμυντικό Hub της Metlen στον Βόλο έως το 2031.

Startups: Ωριμάζει το ελληνικό οικοσύστημα αλλά τα μεγάλα exits απουσιάζουν

Αν και παρατηρείται μεγαλύτερος αριθμός εξαγορών, καμία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως "μεγάλη" ή καθοριστική για την αγορά.

Dialectica: Ισχυρή ανάπτυξη, νέες θέσεις εργασίας και ανοιχτό το ενδεχόμενο εξαγορών

Απασχολεί περισσότερους από 1.600 εργαζόμενους παγκοσμίως, με σχεδόν τους μισούς στην Ελλάδα.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.