Η AstraZeneca θα πληρώσει 425 εκατ. δολ. για να διευθετήσει αγωγές ασθενών για δύο φάρμακά της

Η AstraZeneca θα πληρώσει 425 εκατ. δολ. για να διευθετήσει αγωγές ασθενών για δύο φάρμακά της

Η AstraZeneca συμφώνησε να πληρώσει 425 εκατομμύρια δολάρια για να διευθετήσει αγωγές περί ευθύνης προϊόντων στις ΗΠΑ που σχετίζονται με τις θεραπείες καούρας και στομαχικού οξέος Nexium και Prilosec, οι οποίες, σύμφωνα με καταγγελίες ορισμένων χρηστών, προκάλεσαν βλάβη στα νεφρά.

Ο διακανονισμός επιλύει τις διαφορές στα δικαστήρια του Νιου Τζέρσεϊ και του Ντέλαγουερ, ανέφερε η εταιρεία σε δήλωσή της την Τρίτη. Μόνο μία υπόθεση εκκρεμεί ακόμη στη Λουιζιάνα, με τη δίκη να έχει οριστεί για το επόμενο έτος.

Η AstraZeneca ανέφερε ότι συνεχίζει να πιστεύει ότι οι ισχυρισμοί είναι αβάσιμοι και δεν παραδέχεται ότι υπέπεσε σε αδικοπραγία, ωστόσο συμφώνησε να χορηγήσει αποζημίωση προκειμένου να αποφύγει δαπανηρές νομικές διαδικασίες.

Τα φάρμακα για την καούρα έχουν αποτελέσει αντικείμενο σειράς ανησυχιών τα τελευταία χρόνια. Η GSK τον Ιούνιο διευθέτησε τη διαφορά με έναν άνδρα που ισχυρίστηκε ότι η θεραπεία του με το φάρμακο Zantac της εταιρείας τού προκάλεσε καρκίνο.

Η μετοχή της AstraZeneca σημείωνε άνοδο 1% στην έναρξη της διαπραγμάτευσης της Τρίτης, καθώς ορισμένοι επενδυτές ανησυχούσαν ότι η διευθέτηση των υποθέσεων Nexium και Prilosec θα μπορούσε να κοστίσει περισσότερο στην εταιρεία.

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.

Η ΚΑΥΚΑΣ "φωτίζει" το μέλλον με 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η ΚΑΥΚΑΣ γιορτάζει φέτος μισό αιώνα πορείας, σε μία χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.

Cosmote Telekom: Το παγκόσμιο εκτόπισμα της Telekom φέρνει καινοτομία, επενδύσεις και υπεραξία στην ελληνική αγορά - Το παράδειγμα της T-Mobile US

Το success story της T-Mobile US και τι σημαίνει για την Ελλάδα η παρουσία της Cosmote Telekom σε έναν παγκόσμιο κολοσσό.

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.