Goldman Sachs: Ισχυρή πτώση κερδοφορίας στο τρίμηνο με "βαρίδι" το real estate

Goldman Sachs: Ισχυρή πτώση κερδοφορίας στο τρίμηνο με "βαρίδι" το real estate

Σημαντική υποχώρηση της κερδοφορίας της παρουσίασε στο τρίτο τρίμηνο η Goldman Sachs, κυρίως λόγω απομειώσεων στο real estate, αν και τα μεγέθη του τραπεζικού κολοσσού ξεπέρασαν τα επίπεδα που περίμενε η αγορά.

Ειδικότερα, η Goldman Sachs ανακοίνωσε για το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου καθαρά κέρδη 2,06 δισ. δολαρίων ή 5,47 δολ/μτχ, σημαντικά χαμηλότερα από τα 3,07 δισ. ή 8,25 δολ/μτχ που είχε εμφανίσει στο ίδιο διάστημα ένα χρόνο νωρίτερα.

H κερδοφορία της πάντως στα 5,47 δολ/μτχ ξεπέρασε για λίγο τη μέση εκτίμηση των αναλυτών στο factsect για 5,42 δολ/μτχ.

Παράλληλα, οι πωλήσεις του τραπεζικού κολοσσού στα 11,8 δισ. δολάρια υπερέβησαν άνετα την πρόβλεψη της αγοράς για  11,13 δισ.

Η μετοχή της αμερικανικής τράπεζας παραμένει ουσιαστικά αμετάβλητη μετά την ανακοίνωση των μεγεθών της.

Όπως επισημαίνει το Reuters, το άνοιγμα της Goldman στην λιανική τραπεζική έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα επιζήμιο καθώς έχει οδηγήσει σε απώλειες 3 δισ. δολαρίων εντός τριών ετών.

Σημειώνεται ότι ο CEO Ντέβιντ Σόλομον έχει επιχειρήσει να μετατοπίσει την εστίαση της τράπεζας από παραδοσιακούς κλάδους που αποτελούσαν ισχυρά σημεία της (επενδυτική τραπεζική και trading) στοχεύοντας στην ανάπτυξη τομέων όπως η διαχείριση περιουσίας και assets.

Ωστόσο, οι επενδύσεις της Goldman σε ακίνητα επιβάρυναν την κερδοφορία της καθώς η τράπεζα κατέγραψε απομειώσεις ύψους 358 εκατ. δολαρίων στο τρίτο τρίμηνο. Κάτι που οδήγησε τα έσοδα της μονάδας διαχείρισης assets και περιουσίας να σημειώσουν πτώση 20% υποχωρώντας στα 3,23 δισ. δολάρια.

Παράλληλα, η Goldman δέχθηκε νέο πλήγμα 506 δισ. δολαρίων από την απομείωση της συμμετοχής της GreenSky, έπειτα από τις σχετικές απώλειες 1,4 δισ. στο δεύτερο τρίμηνο.

Αντίθετα, η επενδυτική τραπεζική της παρουσίασε ξανά ισχυρές επιδόσεις με προμήθειες στα 1,55 δισ. δολάρια, ουσιαστικά αμετάβλητες από πέρυσι.

Περισσότερα από Forbes

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Tesla: Πρόταση για νέο πακέτο αποδοχών στον Έλον Μασκ έως $1 τρισ. - Πρωτοφανές στην εταιρική ιστορία των ΗΠΑ

Στόχος να παρακινηθεί ο μεγιστάνας να ηγηθεί της Tesla για τα επόμενα 10 χρόνια.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.