Procter & Gamble: Ξεπέρασε τις προσδοκίες στο τρίμηνο παρά τις αυξήσεις τιμών

Procter & Gamble: Ξεπέρασε τις προσδοκίες στο τρίμηνο παρά τις αυξήσεις τιμών

Με ισχυρά μεγέθη που ξεπέρασαν σε όλα τα επίπεδα τις εκτιμήσεις της αγοράς ολοκλήρωσε το τρίμηνο η Procter & Gamble, παρά τις αυξήσεις τιμών που έκανε και οδήγησαν σε μείωση των όγκων της για έκτο διαδοχικό τρίμηνο.

Ειδικότερα, ο πολυεθνικός κολοσσός των καταναλωτικών προϊόντων με έδρα τις ΗΠΑ ανακοίνωσε για το πρώτο του οικονομικό τρίμηνο κέρδη 1,83 δολαρίων ανά μετοχή, ισχυρά αυξημένα από τα 1,57 δολ. κατά το ίδιο διάστημα πέρυσι, αλλά και υψηλότερα της μέσης εκτίμησης των αναλυτών για 1,72 δολ.

Παρομοίως, οι πωλήσεις της Procter & Gamble στο τρίμηνο ήταν αυξημένες κατά 6% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκαν στα 21,9 δισ. δολάρια υπερβαίνοντας επίσης την πρόβλεψη της αγοράς για 21,6 δισ.

Σημειώνεται ότι μετά την ανακοίνωση των μεγεθών της εταιρείας, η μετοχή της Procter & Gamble ενισχύεται άνω του 1,2% στις προσυνεδριακές συναλλαγές πριν το άνοιγμα της Wall Street.

Τους τελευταίους μήνες η P&G έχει αυξήσει σταθερά τις τιμές των προϊόντων της, κάτι που επηρέασε τις πωλήσεις της καθώς μέρος των πελατών της στρέφονται σε φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις, αλλά οι υψηλότερες τιμές συνέβαλλαν τελικά στην ενίσχυση της κερδοφορίας της.

Ενδεικτικά, οι τιμές του σαμπουάν Pantene αυξήθηκαν κατά 7% συνολικά στο τρίμηνο, ενώ ο συνολικός όγκος των πωλήσεων μειώθηκε κατά 1%, όσο και κατά το προηγούμενο.

Παρά τις θετικές επιδόσεις του τριμήνου, ωστόσο, η P&G διεύρυνε προς το κάτω άκρο το guidance των εσόδων της στο σύνολο της ετήσιας οικονομικής της χρήσης του 2024, σε αύξηση στο εύρος του 2% με 4% αντί του 3% με 4% προηγουμένως, κυρίως επειδή εκτιμά ότι οι συναλλαγματικές ισοτιμίες μπορεί να την επηρεάσουν περισσότερο από όσο προέβλεπε.

Παράλληλα, όμως, διατήρησε την πρόβλεψη για την κερδοφορία της στο εύρος των 6,25 με 6,43 δολ/μτχ για το σύνολο του έτους.

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.

Η ΚΑΥΚΑΣ "φωτίζει" το μέλλον με 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η ΚΑΥΚΑΣ γιορτάζει φέτος μισό αιώνα πορείας, σε μία χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.

Cosmote Telekom: Το παγκόσμιο εκτόπισμα της Telekom φέρνει καινοτομία, επενδύσεις και υπεραξία στην ελληνική αγορά - Το παράδειγμα της T-Mobile US

Το success story της T-Mobile US και τι σημαίνει για την Ελλάδα η παρουσία της Cosmote Telekom σε έναν παγκόσμιο κολοσσό.

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.