Η Samsung εκθρόνισε την Apple στην παγκόσμια αγορά smartphones

Η Samsung εκθρόνισε την Apple στην παγκόσμια αγορά smartphones

Του Siladitya Ray

Η Samsung εκθρόνισε την Apple από την κορυφή των κατασκευαστών smartphone στον κόσμο, με τις παγκόσμιες αποστολές iPhone της Apple να σημειώνουν πτώση σχεδόν σε διψήφιο ποσοστό κατά το α' τρίμηνο του 2024, άλλο ένα πλήγμα που δέχεται ο τεχνολογικός κολοσσός από την αρχή τους έτους.

Σύμφωνα με την έκθεση της εταιρείας ερευνών IDC, οι αποστολές smartphone της Apple μειώθηκαν στα 50,1 εκατομμύρια μονάδες το α' τρίμηνο του 2024, εμφανίζοντας μείωση της τάξης του 9,6%.

Οι πωλήσεις της Apple κινήθηκαν σε αντίθετη κατεύθυνση σε σχέση με τη συνολική αγορά των smartphones, αφού οι πωλήσεις τους ενισχύθηκαν κατά 7,8% χάρη στην εκτίναξη των αποστολών smartphones από κινεζικές κατασκευάστριες εταιρείες.

Η μείωση των αποστολών iPhone έφερε τη Samsung στην κορυφή των κατασκευαστών smartphone στον κόσμο για το α' τρίμηνο του 2024, με 60,1 εκατ. αποστολές.

Παρόλο που ξεπέρασε την Apple, και η Samsung είδε τις αποστολές της να μειώνονται, κατά 0,7% σε ετήσια βάση.

Ο κινεζικός γίγαντας smartphone Xiaomi διατήρησε τη θέση του ως ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής κινητών τηλεφώνων στον κόσμο, ενώ οι αποστολές του σημείωσαν μεγάλη αύξηση κατά 33,8%.

Μια άλλη κινεζική εταιρεία η Transsion, η οποία κατασκευάζει smartphones χαμηλού κόστους που είναι δημοφιλή στην Αφρική, στη Λατινική Αμερική και στην Ασία, είδε τις αποστολές της το α' τρίμηνο να διπλασιάζονται σχεδόν από 15,4 εκατ. το 2023 σε 28,5 εκατ. φέτος.

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Coinbase: Εξαγόρασε την επενδυτική πλατφόρμα κρυπτονομισμάτων Echo έναντι $375 εκατ.

"Θέλουμε να δημιουργήσουμε πιο προσιτές, αποτελεσματικές και διαφανείς κεφαλαιαγορές", ανέφερε η Coinbase.

Oscar και Astir: Με κέρδη στον "σοκολατοπόλεμο" των Χριστουγέννων – Το ερωτηματικό του κακάο

Οι δύο ιστορικές ελληνικές σοκολατοποιΐες κατέγραψαν διψήφια αύξηση κερδών το 2024, αψηφώντας το ράλι στις τιμές του κακάο.

Nestlé: Θα καταργήσει 16.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως τα επόμενα δύο χρόνια

Γεγονός που θα επιτρέψει "την εξοικονόμηση 1 δισεκ. φράγκων ετησίως έως το τέλος του 2027"

MAPEI Hellas: Φτιάχνει νέο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη - Επένδυση 20 εκατ. κυρίως για εξαγωγές στα Βαλκάνια

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, Σπ. Παπαγιαννάκη, θα ενισχυθεί περαιτέρω η παραγωγική δυναμικότητα.

Eurocatering (Φρεσκούλης): Το νέο εργοστάσιο στη Βουλγαρία και το deadline του 2027

Οι επενδύσεις, η αναπτυξιακή πορεία και η συμφωνία για το exit των Latsco και EOS. Στα 65,73 εκατ. ο τζίρος το 2024.

LVMH: "Απογειώνεται" η μετοχή μετά τη θετική έκπληξη από τις πωλήσεις γ' τριμήνου

Η μετοχή της LVMH γνωρίζει άλμα έως και 13%, μετά την αύξηση στις οργανικές πωλήσεις για πρώτη φορά φέτος.

Η Chloé στην luxury ελληνική αγορά: Η στρατηγική επένδυση μέσω του ομίλου Φάις

Το νέο κατάστημα, στο ιστορικό κτίριο City Link επί της οδού Σταδίου 4, άνοιξε τις πόρτες του στα τέλη του Σεπτεμβρίου.

Σπ. Τσιλιγιάννης (Fieldoo): Το 75% των εταιρειών δυσκολεύεται να βρει προσωπικό – Εμείς έχουμε τη λύση

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι πιο παραδοσιακών μοντέλων.

Οι νέες επενδύσεις του ομίλου Καράτζη στο ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιο στην Κρήτη

Εντός του 2026 η ολοκλήρωση ριζικής ανακαίνισης στο Nana Royal μετά την εξαγορά του από την Aldemar.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Γιατί η Apple μπορεί να αφήσει στην άκρη τα πιο "εύκολα" $20 δισ.

Με ή χωρίς τη Google, η Apple διατηρεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.