Kióhne: Ποιο είναι το νέο ελληνικό brand μόδας που συνεργάστηκε με την Gwyneth Paltrow

Kióhne: Ποιο είναι το νέο ελληνικό brand μόδας που συνεργάστηκε με την Gwyneth Paltrow

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Ιδρύθηκε στα τέλη του 2021 κι όμως έχει ήδη κερδίσει αναγνώριση, τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς, έχει προωθηθεί από μεγάλα περιοδικά μόδας, ενώ κέρδισε περαιτέρω προβολή όταν η διάσημη Αμερικανίδα ηθοποιός του Χόλιγουντ, Gwyneth Paltrow, επέλεξε να φορέσει ένα από τα μαγιό της για μια συνέντευξη στους "Financial Times”. Ο λόγος για την Kióhne, ένα νέο ελληνικό brand που κερδίζει τις εντυπώσεις στον χώρο της μόδας.

Η "γέννηση” της Kióhne

Η Kióhne ιδρύθηκε από τις Αθηναίες Λύδια Βουσβούνη και Αμέλια Θεοδωροπούλου, οι οποίες γνωρίστηκαν όσο εργάζονταν στη Zeus + Δione, σε διαφορετικούς ρόλους η καθεμία -η πρώτη στο κομμάτι του σχεδιασμού προϊόντων και η δεύτερη στον τομέα του μάρκετινγκ.

"Είχαμε μια πολύ έντονη σύνδεση εξ αρχής, ενώ με έναν τρόπο αλληλοσυμπληρωνόμασταν σαν προσωπικότητες. Μας ένωναν διάφορα κοινά σημεία, με πιο σημαντικό τη μεγάλη μας αγάπη για το ελληνικό καλοκαίρι, τον ήλιο και τη θάλασσα”, λένε οι δύο ιδρύτριες στο Capital.gr και το Forbes Greece.

IMG_6029.jpg

Η ιδέα για την Kióhne γεννήθηκε μέσα στην πανδημία, όταν οι δύο γυναίκες συνειδητοποίησαν την κοινή τους ανάγκη να δημιουργήσουν κάτι νέο και φρέσκο, το οποίο να αντιπροσωπεύει όσα πρεσβεύουν αλλά και να αναδεικνύει την ομορφιά και τη δύναμη την σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας.

Ξεκίνησαν την εταιρεία με ένα δικό τους αρχικό κεφάλαιο, ενώ στη συνέχεια έλαβαν χρηματοδότηση από επενδυτή. Με την καθοδήγηση του Δημήτρη Παπάζογλου, η εταιρική ταυτότητα της Kióhne πήρε σάρκα και οστά. Η αρχική ανταπόκριση του κοινού στα προϊόντα της Kióhne ήταν εξαιρετικά θετική, κάτι που επιβεβαίωσε στις δύο founders ότι βρίσκονται στον σωστό δρόμο.

Kiohne4.PNG

Η συνεργασία με την Gwyneth Paltrow

Ένας σημαντικός σταθμός στην πορεία της Kióhne ήταν όταν, κατά τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, η διάσημη ηθοποιός Gwyneth Paltrow επέλεξε να φορέσει ένα από τα μαγιό της εταιρείας για μια συνέντευξή της στους "Financial Times". Η συνεργασία αυτή κατέστη εφικτή χάρη στη στυλίστρια Isabelle Kountoure. "Η Isabelle, την οποία εκτιμούμε ιδιαίτερα, πρότεινε τα μαγιό μας σε μια φωτογράφιση την οποία επιμελούνταν η ίδια και για καλή μας τύχη τα μαγιό μας επιλέχθηκαν ανάμεσα σε άλλα από την ίδια την Gwyneth Paltrow”, εξηγούν οι δύο co-founders.

Gwyneth.PNG

Αυτή η διεθνής αναγνώριση ενίσχυσε το brand και το έφερε στο προσκήνιο της παγκόσμιας μόδας. "Έπειτα, αυτό που γίνεται είναι να ενισχύουμε με κάθε τρόπο και με πολύ δουλειά τη συνολική προσπάθεια όλης της ομάδας ανθρώπων που μας έχει στηρίξει από τα πρώτα μας βήματα”, επισημαίνουν οι δύο τους.

Η έδρα της Kióhne βρίσκεται στο Κολωνάκι, στην οδό Ομήρου 54, σε μια κλασική αθηναϊκή πολυκατοικία, σε στυλ Bauhaus. Το showroom της είναι ανοιχτό στο κοινό και το επισκέπτεται αρκετός κόσμος για να δει όλη τη συλλογή και να μπορέσει να διαλέξει το ιδανικό κομμάτι.

Επίσης, η εταιρεία συνεργάζεται με αρκετά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα καθώς και στο εξωτερικό. Το brand έχει μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα καταφέρει να έχει παρουσία σε δέκα χώρες, σε Ευρώπη, Ασία και Αμερική, που αποτελούν πολύ σημαντικές αγορές για το προϊόν της. Στην εταιρεία απασχολούνται αυτή τη στιγμή πέντε άτομα, ενώ οι υπόλοιποι συνεργάτες της είναι εξωτερικοί.

Made in Greece προϊόντα

Η Kióhne εξειδικεύεται στο μαγιό, το οποίο πλέον συμπληρώνεται από αξεσουάρ, όπως σανδάλια, τσάντες και κοσμήματα, καθώς και κάποια ρούχα που ολοκληρώνουν το καλοκαιρινό look που προωθεί η εταιρεία. Όπως σημειώνουν οι co-founders, εξελίσσουν συνεχώς την ποιότητα και το σχέδιο των προϊόντων τους, αναζητώντας νέα υλικά και ιδέες. Παράλληλα, δεν αποκλείουν και την είσοδο σε νέες κατηγορίες. "Υπάρχει πάντα περιθώριο για νέες ιδέες και δημιουργία νέων προϊόντων που να έχουν άμεση σχέση με το αντικείμενό μας, χωρίς να ξεφεύγουμε από την ταυτότητα και την αυθεντικότητα της εταιρείας μας”, διευκρινίζουν.

Kiohne2.PNG

Όλα τα προϊόντα της Kióhne παράγονται στην Ελλάδα, από εξαιρετικούς Έλληνες τεχνίτες, ο καθένας στον δικό του τομέα, ενώ η εταιρεία εισάγει τα υλικά από κοντινές ευρωπαϊκές χώρες, καθότι η προηγμένης τεχνολογίας lycra που έχει επιλέξει να χρησιμοποιεί η εταιρεία δεν είναι υλικό που παράγεται στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τις δύο συν-ιδρύτριες, το 2023 έκλεισε πολύ ικανοποιητικά για την Kióhne, με την εταιρεία να καταφέρνει να πιάσει τον στόχο της.

Αυτήν την περίοδο, το brand προετοιμάζει την επόμενη συλλογή του, "Spring-Summer 2025”. "Βασικός μας στόχος είναι να καταφέρουμε η Kióhne να είναι ένα αναγνωρισμένο brand σε διεθνές επίπεδο και να καταφέρουμε να βρίσκεται σε επιλεγμένα καταστήματα παγκοσμίως. Θέλουμε το brand μας να εξελίσσεται διαρκώς και μαζί του κι εμείς”, καταλήγουν οι δύο Ελληνίδες επιχειρηματίες.

Kiohne3.PNG

 

Περισσότερα από Forbes

deepmirror: Η startup με ελληνικό DNA που άντλησε $2,4 εκατ. και επιταχύνει την ανακάλυψη φαρμάκων

Η deepmirror ιδρύθηκε με στόχο να ενισχύσει τους επιστήμονες, συνδυάζοντας την ανθρώπινη ευφυΐα με την τεχνολογία.

Frank McCourt: Ποιος είναι ο δισεκατομμυριούχος που θέλει να αγοράσει το TikTok

Έχει υποβάλει προσφορά για την αγορά της πλατφόρμας μέσω του Project Liberty.

Advent Technologies: Η εταιρεία που θα κατακτούσε το Nasdaq αντιμέτωπη με αποχωρήσεις, ζημιές δεκάδων εκατομμυρίων και δικαστικές διαμάχες

Η εταιρεία, η οποία ξεκίνησε από την Πάτρα, προχώρησε στη δημοσίευση των οικονομικών της καταστάσεων για το τρίτο τρίμηνο του 2024.

Γιατί το Bluesky δε θα μετατραπεί ποτέ σε X του Μασκ

Δεν προοριζόταν ποτέ να γίνει μια εφαρμογή - ή ακόμη και εταιρεία.

Θανόπουλος: Η προοπτική επέκτασης στα "νότια" και οι δύο βασικοί ανταγωνιστές

Παρά το γεγονός ότι διατηρεί μόλις τρία φυσικά καταστήματα, έχει πολύ υψηλότερες αποδόσεις από το μέσο όρο των υπόλοιπων ελληνικών σούπερ μάρκετ.

Η ιστορία του Μινιόν και η νέα σελίδα της

Το θρυλικό πολυκατάστημα που υπήρξε για χρόνια σημείο αναφοράς για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Αθήνας αναγεννάται από τις στάχτες του.

Τζοβάννα Παλυβού: Στην Europa εδώ και 50 χρόνια δημιουργούμε καινοτομία, όχι απλώς προϊόντα

"Kοινωνική υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής μας φιλοσοφίας".

B. Ψάλτης (Alpha Bank): Αποδίδεται στις τράπεζες ευθύνη που δεν τους ανήκει

Την ανάγκη οι τράπεζες να αναζητήσουν μια νέα κοινωνική συμφωνία τονίζει σε συνέντευξή του στον διευθυντή του "Forbes Greece", Σπ. Δημητρέλη, o κ. Β. Ψάλτης, CEO της Alpha Bank.

Δισκογραφικές εταιρείες στην Ελλάδα: Πώς επιβιώνουν στην εποχή του Spotify

Η αγορά στρέφεται όλο και περισσότερο στις νέες τεχνολογίες, με το streaming να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των ακροατών και στα έσοδα των εταιρειών.

Τι προμηνύει η "μαύρη αγορά" των τερματικών της Starlink στο Ιράν

Θα μπορούσε να σπάσει το ψηφιακό σιδηρούν παραπέτασμα της Ισλαμικής Δημοκρατίας.