Απογοήτευσαν τα έσοδα της McDonald's στο δ' τρίμηνο

Απογοήτευσαν τα έσοδα της McDonald's στο δ' τρίμηνο

Η McDonald's ανακοίνωσε τη Δευτέρα ανέφερε απογοητευτικά τριμηνιαία έσοδα, μειωμένα από τις χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις στα εστιατόριά της στις ΗΠΑ μετά το ξέσπασμα του E. Coli μόλις λίγες εβδομάδες από την έναρξη του συγκεκριμένου τριμήνου.

Η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε λιγότερο από 1% στις ηλεκτρονικές προσυνεδριακές συναλλαγές.

Η εταιρεία ανακοίνωσε (σε σύγκριση με όσα περίμενε η Wall Street, με βάση μια έρευνα αναλυτών από την LSEG):

Κέρδη ανά μετοχή: 2,83 $ (προσαρμοσμένα), όσα ανέμενε και η αγορά
Έσοδα: 6,39 δισεκατομμύρια δολάρια έναντι 6,44 δισεκατομμυρίων δολαρίων

Ο κολοσσός των ταχυφαγείων ανέφερε καθαρά κέρδη 2,02 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το δ' τρίμηνο ή 2,80 δολάρια ανά μετοχή, από 2,04 δισεκατομμύρια δολάρια ή 2,80 δολάρια ανά μετοχή έναν χρόνο νωρίτερα.

Εξαιρουμένων των κερδών που συνδέονται με την πώληση της δραστηριότητάς της στη Νότια Κορέα, του κόστους συναλλαγής για την αγορά του ισραηλινού franchise και άλλων ανάλογων στοιχείων, η McDonald's κέρδισε 2,83 δολάρια ανά μετοχή.

Οι καθαρές πωλήσεις ύψους 6,39 δισεκατομμυρίων δολαρίων ήταν σχεδόν σταθερές σε σύγκριση με την περσινή περίοδο.

Η συνολική αύξηση των πωλήσεων στα ιδιόκτητα καταστήματα της εταιρείας κατά 0,4% ξεπέρασε τις προσδοκίες της Wall Street για μείωση των πωλήσεων στο ίδιο κατάστημα κατά 1%, σύμφωνα με εκτιμήσεις του StreetAccount.

Ωστόσο, η αμερικανική δραστηριότητα της McDonald's κατέγραψε μια πιο απότομη από την αναμενόμενη πτώση των πωλήσεών στα ιδιόκτητα καταστήματα. Οι πωλήσεις στα ιδιόκτητα εστιατόρια της εταιρείας στις ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 1,4% το τρίμηνο. Η Wall Street προέβλεπε μείωση των πωλήσεων κατά 0,6%.

Η McDonald's ανέφερε ότι η επισκεψιμότητα είχε ελαφρώς θετική μεταβολή, ωστόσο οι πελάτες ξόδεψαν λιγότερα από το συνηθισμένο κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η αλυσίδα κυκλοφόρησε ένα σύνθετο γεύμα κόστους 5$ για να επαναφέρει τους πελάτες χαμηλού βαλαντίου και να αντιστρέψει τις υποτονικές πωλήσεις. Η στρατηγική λειτούργησε, βοηθώντας τις πωλήσεις των McDonald’s στις ΗΠΑ να αυξηθούν στο ίδιο κατάστημα το τρίτο τρίμηνο. Ωστόσο, οι αναλυτές έχουν προειδοποιήσει ότι τα φθηνά γεύματα λειτουργούν μόνο εάν οι πελάτες προσθέτουν επίσης στοιχεία μενού που δεν έχουν έκπτωση στις παραγγελίες τους.

Το μεγαλύτερο χτύπημα στις πωλήσεις της McDonald's στις ΗΠΑ σημειώθηκε στα τέλη Οκτωβρίου, όταν τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων συνέδεσαν ένα θανατηφόρο ξέσπασμα E. coli με τα μπιφτέκια Quarter Pounder. Η McDonald's άλλαξε προμηθευτές για τα ψιλοκομμένα κρεμμύδια της, το συστατικό που θεωρείται ο πιθανός ένοχος για την επιδημία. Στις αρχές Δεκεμβρίου, τα CDC κήρυξαν επίσημα λήξη στο ξέσπασμα.

Ωστόσο, τις ημέρες που ακολούθησαν την είδηση ​​της επιδημίας, η κίνηση προς τα εστιατόρια McDonald's στις ΗΠΑ μειώθηκε απότομα, ιδιαίτερα στις πολιτείες που επλήγησαν.

Εκτός των ΗΠΑ, οι πωλήσεις ήταν ισχυρότερες. Και τα δύο διεθνή τμήματα της McDonald's ανέφεραν αύξηση πωλήσεων στα ιδιόκτητα καταστήματα, ενισχύοντας τη συνολική απόδοση της εταιρείας.

Το τμήμα των διεθνών αγορών με άδεια ανάπτυξης της εταιρείας, που περιλαμβάνει τη Μέση Ανατολή και την Ιαπωνία, ανέφερε αύξηση πωλήσεων στα ιδιόκτητα καταστήματα κατά 4,1%.

Το τμήμα διεθνών αγορών της McDonald's, το οποίο περιλαμβάνει μερικές από τις μεγαλύτερες αγορές της, ανέφερε αύξηση πωλήσεων κατά 0,1%. Η εταιρεία ανέφερε ότι οι περισσότερες αγορές ανέφεραν αύξηση πωλήσεων στα ίδια καταστήματα, ωστόσο το Ηνωμένο Βασίλειο και ορισμένες άλλες αγορές είδαν τις πωλήσεις να συρρικνώνονται το τρίμηνο.

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.