Cosmote TV Τηλεοπτικές Παραγωγές: Πόσο τζίρο έκανε η εταιρεία που παρέχει περιεχόμενο στον ΟΤΕ

Cosmote TV Τηλεοπτικές Παραγωγές: Πόσο τζίρο έκανε η εταιρεία που παρέχει περιεχόμενο στον ΟΤΕ

Της Ματίνας Χαρκοφτάκη 

Με σταθεροποιητικές τάσεις ολοκληρώθηκε η χρήση του 2022 για τη θυγατρική εταιρεία του ομίλου ΟΤΕ, Cosmote TV Τηλεοπτικές Παραγωγές, η οποία αποτελεί μία νομική οντότητα που εξυπηρετεί εσωτερικές λειτουργίες της Cosmote TV. Συγκεκριμένα,  εταιρεία η οποία συνέχισε να παρέχει στον ΟΤΕ, στο πλαίσιο της μεταξύ τους σύμβασης, υπηρεσίες για την παραγωγή, επιμέλεια, λειτουργία και υποστήριξη αθλητικού και θεματικού περιεχομένου και να διαχειρίζεται τις μετακινήσεις και το συντονισμό της δημοσιογραφικής ομάδας, εμφάνισε πέρυσι κύκλο εργασιών 6,673 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας οριακή άνοδο 0,6% σε σχέση με την προηγούμενη οικονομική χρήση, κατά την οποία είχε διαμορφωθεί στα 6,636 εκατ. ευρώ. 

Τα κέρδη προ φόρων υποχώρησαν κατά 22%, κλείνοντας στις 292.000 ευρώ από 375.000 ευρώ το 2021. Σε επίπεδο καθαρού αποτελέσματος, τα κέρδη έφθασαν τις 222.000 ευρώ το 2022 από 282.000 ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα, σημειώνοντας μείωση 21%. 

Για την τρέχουσα οικονομική χρήση, η Cosmote TV Τηλεοπτικές Παραγωγές συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες της στον ΟΤΕ, μεταξύ των οποίων, συγκαταλέγονται οι δημοσιογραφικές μεταδόσεις και παραγωγές και η διαμόρφωση τηλεοπτικού προγράμματος. Στα τέλη του 2022, στην εταιρεία απασχολούνταν 48 άτομα συμπεριλαμβανομένων των υπαλλήλων με σύμβαση ορισμένου χρόνου ενώ το 2021 ο αριθμός του προσωπικού ήταν 50 άτομα. Να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος αριθμός αφορά μόνο τη συγκεκριμένη εταιρεία και όχι τη Cosmote TV, η οποία αποτελεί business unit του ΟΤΕ και απασχολεί περίπου 300 άτομα, διαθέτοντας τα δικά της στούντιο.

Η μάχη για το αθλητικό περιεχόμενο

Σε γενικές γραμμές να σημειωθεί ότι η συνδρομητική πλατφόρμα της Cosmote TV, η οποία συνεργάζεται με τη Cosmote TV Τηλεοπτικές Παραγωγές, "ποντάρει" ιδιαίτερα στο αθλητικό περιεχόμενο προκειμένου να ανταπεξέλθει στη σκληρή μάχη του ανταγωνισμού. Σε αυτή την κατεύθυνση, η Cosmote, έχοντας ήδη συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό μετά το "χρυσό" deal που υπογράφηκε με τους Ερυθρόλευκους το 2022 για διάστημα 3 ετών, κατάφερε τελικά  να κρατήσει στην τηλεοπτική της στέγη τον Παναθηναϊκό και την ΑΕΚ ενώ παράλληλα διατηρεί τα δικαιώματα για τη μετάδοση των αγώνων της UEFA με ισχύ μέχρι το 2024. 

Από την άλλη η Nova, έχει συμφωνήσει με τον ΠΑΟΚ ενώ ήδη διαθέτει συμβόλαιο με τον Άρη. 

Οι συνδρομητές των τριών εγχώριων παικτών συνδρομητικής 

Σε επίπεδο συνδρομητικής βάσης, η Cosmote TV παραμένει στην κορυφή της εγχώριας συνδρομητικής τηλεόρασης, συγκεντρώνοντας τους περισσότερους συνδρομητές. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσίευσε, οι συνδρομητές τηλεόρασης του ΟΤΕ άγγιξαν τις 648.000 το δεύτερο τρίμηνο του 2023, παρουσιάζοντας αύξηση 1% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, παρά τον έντονο ανταγωνισμό και την εκτεταμένη πειρατεία. Άλλωστε, η περαιτέρω επέκταση της πελατειακής βάσης της συνδρομητικής τηλεόρασης αποτελεί έναν από τα κύρια κομμάτια του στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης του ομίλου ΟΤΕ. 

Με υψηλούς ρυθμούς αναπτύχθηκε και ο αριθμός των συνδρομητών του Vodafone TV στο πρώτο εξάμηνο της φετινής χρονιάς καθώς σε αυτό το διάστημα κατάφερε να προσθέσει επιπλέον 20.000 νέους συνδρομητές, πλησιάζοντας ολοένα και πιο κοντά τον στόχο των 200.000 πελατών. Η συγκεκριμένη άνοδος, η οποία μεταφράζεται σε επταπλάσια αύξηση νέων συνδρομητών σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο, αποδίδεται, μεταξύ άλλων, στις πρόσφατες συμφωνίες με Disney+ και Warner Bros – Discovery αλλά και στην σταθερή αξία του HBO. 

Τέλος, σε ό,τι αφορά τους συνδρομητές της Nova υπολογίζεται ότι ο αριθμός τους κινείται κοντά στην περιοχή των 400.000 πελατών.

Περισσότερα από Forbes

Οι 10 πιο κερδισμένες μετοχές από την επιστροφή Τραμπ στον Λευκό Οίκο

Ο S&P500 είναι στο -5% από την ημέρα ορκωμοσίας του Αμερικανού προέδρου, αλλά ορισμένοι τίτλοι τα πάνε πολύ καλά.

Noval: Ολοκληρώνει επένδυση 19 εκατ. ευρώ σε κτίριο κατοικιών και γραφείων στο Μετς

Σημαντική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο ακινήτων της ΑΕΕΑΠ του ομίλου Viohalco το Ardittos House, ένα συγκρότημα πολυτελών κατοικιών και ισόγειων γραφείων.

Angelo Trocchia (CEO Safilo Group): Τα επενδυτικά πλάνα, οι τάσεις στον κλάδο των οπτικών και το pop up κατάστημα Eyewear by David Beckham στη Μύκονο

Ο διευθύνων σύμβουλος της Safilo Group, Angelo Trocchia, βρέθηκε πρόσφατα στη χώρα μας και μίλησε στο Capital.gr για τα επενδυτικά πλάνα του ομίλου, τις νέες τάσεις που θα πρωταγωνιστήσουν στον κλάδο τα επόμενα χρόνια και για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά οπτικών.

Μοτοδυναμική: Πώς Porsche και Toyota θα "πατήσουν γκάζι" στις πωλήσεις το 2025

Σε αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας προσβλέπει για τη φετινή χρονιά η διοίκηση της Μοτοδυναμικής.

Ντέρμπι Fourlis - Πολωνού retailer για ποδοσφαιρικά αθλητικά είδη

Η πολωνική R-GOL, κορυφαίος online λιανέμπορος ποδοσφαιρικού εξοπλισμού, ψάχνει "δίχτυα" στην ελληνική αγορά.

Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ: Νέα εποχή µε 4 πυλώνες ανάπτυξης

Νέα κεφάλαια στο "βιβλίο" της πολυετούς της ιστορίας είναι έτοιµη να γράψει η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, µία από τις πιο ιστορικές ελληνικές εταιρείες στον χώρο της αυτοκίνησης.

Γιατί η Apple μπορεί να αφήσει στην άκρη τα πιο "εύκολα" $20 δισ.

Με ή χωρίς τη Google, η Apple διατηρεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.

Μέσα στο εργοστάσιο της Waymo που δημιουργεί τα ρομποταξί του μέλλοντος

Το σχέδιο είναι να αυξηθεί εντυπωσιακά και να αυτοματοποιηθεί η παραγωγή.

Η νέα εποχή του πρώην Hilton Αθηνών

Απο το ιστορικο ξενοδοχειο στη δηµιουργια του "The Ilisian".

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.