ComeTogether: Επεκτείνεται σε νέες αγορές και κατηγορίες η startup που εξαλείφει τις απάτες στην αγορά εισιτηρίων

ComeTogether: Επεκτείνεται σε νέες αγορές και κατηγορίες η startup που εξαλείφει τις απάτες στην αγορά εισιτηρίων

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου 

Σε αναζήτηση νέων κεφαλαίων, που θα προωθήσουν τη διείσδυσή της σε νέες αγορές και κατηγορίες, βρίσκεται αυτή την περίοδο η ComeTogether -μια ελληνική startup που, αξιοποιώντας την τεχνολογία blockchain, παρέχει λύσεις έκδοσης ηλεκτρονικών εισιτηρίων για εκδηλώσεις, "ξεκλειδώνοντας” νέους τζίρους από τη δευτερογενή αγορά και από NFTs.

Ειδικότερα, οι στρατηγικοί στόχοι της ComeTogether περιλαμβάνουν την επέκταση στην αγορά των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, αλλά και στον χώρο των αθλητικών διοργανώσεων. "Θέλουμε να μεγαλώσουμε την ομάδα μας και να αναπτύξουμε το business development στα ΗΑΕ και την Ελλάδα, καθώς και να ενισχύσουμε το κομμάτι των πωλήσεων και του marketing”, αναφέρει στο Capital.gr ο Λάζαρος Πεντερίδης, co-founder της ComeTogether. 

Η ομάδα της ComeTogether αποτελείται αυτή τη στιγμή από 11 άτομα και έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη. Στα σχέδιά της, ωστόσο, είναι να δημιουργήσει νέα γραφεία και στην Αθήνα.

Μέχρι σήμερα, η ComeTogether έχει πουλήσει περίπου 300.000 εισιτήρια για πάνω από 1.000 εκδηλώσεις σε Ελλάδα, Αγγλία, Αυστραλία, Ισπανία και Αίγυπτο, ενώ έχει συγκεντρώσει συνολικά γύρω στις 900 χιλιάδες ευρώ από VCs, angel investors, προγράμματα επιτάχυνσης και επιχορηγήσεις.

πιν

"Στοπ” στη μαύρη αγορά 

Η ComeTogether ιδρύθηκε το 2018 και λάνσαρε το προϊόν της το 2019, με στόχο να φέρει επανάσταση στον χώρο του ticketing για εκδηλώσεις. Μέσω της προσέγγισής της, η εταιρεία αυξάνει τους τζίρους των διοργανωτών και ενισχύει το engagement των φανς, συμβάλλοντας, παράλληλα, στην εξάλειψη της απάτης και της αισχροκέρδειας στις µεταπωλήσεις εισιτηρίων στη δευτερογενή αγορά.

Ειδικότερα, υλοποίησε μία νέα μορφή ψηφιακού εισιτηρίου στο blockchain, ως NFT (Non Fungible Token), όπου σε συνδυασμό με καινοτόμους μηχανισμούς παράδοσης των εισιτηρίων, μέσω δυναμικών qr codes (αλλάζουν κάθε λίγα δευτερόλεπτα), επιτυγχάνει αυξημένη ασφάλεια, με απόλυτο έλεγχο και ιχνηλάτηση ολόκληρου του κύκλου ζωής ενός εισιτηρίου. "Με την τεχνολογία μας, η δευτερογενής αγορά γίνεται διαφανής και ελεγχόμενη. Αναγκάζουμε να γίνεται η μεταπώληση μέσα από την πλατφόρμα μας, τηρώντας τους κανόνες που έχει θέσει ο διοργανωτής. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να οριστεί ένα ανώτατο όριο τιμής και να εξασφαλιστεί η αυθεντικότητα των εισιτηρίων, ενώ ο διοργανωτής μπορεί να λάβει κι ένα ποσοστό από τη μεταπώληση”, εξηγεί ο κ. Πεντερίδης. 

Η ComeTogether δίνει, επίσης, τη δυνατότητα στους διοργανωτές να προσφέρουν ψηφιακά συλλεκτικά NFTs, τα οποία έχουν τη δυναμική να ξεκλειδώσουν οργανικό μάρκετινγκ από το κοινό που τα μοιράζεται στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και ταυτόχρονα έξτρα χορηγικό τζίρο. 

Επιπλέον, οι διοργανωτές αποκτούν τη δυνατότητα να κάνουν cross selling φυσικών και ψηφιακών εμπειριών και προϊόντων, όπως φαγητό και ποτό, merchandise, πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο ή αποκλειστικά communities.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα της ComeTogether είχε συμπεριληφθεί στη λίστα "Forbes 30 Under 30 2022”.

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Οικογένεια Σαράντη: Η "παγκόσμια Δωδώνη", οι επενδύσεις των 300 εκατ. και το άκυρο στη ΔΕΛΤΑ

Πώς ένα τυροκομείο στα Τρίκαλα έφτασε να γίνει σήμερα ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία των 15 θυγατρικών στον κόσμο.

Ο νέος εφιάλτης της Tesla ακούει στο όνομα "Ντόναλντ Τραμπ"

Τα πράγματα ήδη δεν πήγαιναν καλά. Ήρθε και η επεισοδιακή σύγκρουση Μασκ-Τραμπ να χειροτερέψει την κατάσταση.

Ποια funds επενδύουν σε ελληνικές start ups

Οι επενδύσεις σε start ups με Έλληνες ιδρυτές έχουν φτάσει ήδη τα επίπεδα ολόκληρου του 2024.

Wocap: Η ελληνική startup που αλλάζει τους κανόνες στη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης

Η Wocap άντλησε πρόσφατα 450.000 ευρώ σε έναν pre-seed γύρο χρηματοδότησης, με επικεφαλής την Genesis Ventures.

Στο Λονδίνο στρέφεται η Metlen – Ευ. Μυτιληναίος: "Πάμε για τον FTSE 100 χωρίς ΑΜΚ και με έδρα την Ελλάδα"

Η Metlen εισέρχεται στην τρίτη φάση του επιχειρηματικού της σχεδιασμού με την ονομασία "Big Three".

Jacek Olczak (PMI): Η θέση των τσιγάρων είναι στο μουσείο

Ο διευθύνων σύμβουλος της Philip Morris International (PMI) θεωρεί τη θέση ορισμένων κυβερνήσεων κατά των εναλλακτικών προϊόντων καπνού "ακατανόητη" και στα όρια του παραλογισμού.