Ποια είναι η "ελληνική" startup στην οποία επένδυσαν Alibaba και Φίλιππος Κούρκουλος-Λάτσης

Ποια είναι η "ελληνική" startup στην οποία επένδυσαν Alibaba και Φίλιππος Κούρκουλος-Λάτσης

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Το ποσό των 20 εκατομμυρίων δολαρίων άντλησε σε έναν γύρο χρηματοδότησης Series B η Connectly - μια startup που ιδρύθηκε στην Καλιφόρνια αλλά έχει Έλληνα στην ιδρυτική της ομάδα. Το ποσό αυτό θα χρησιμοποιηθεί για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της εταιρείας και την ενίσχυση της ηγετικής της θέσης στον τομέα του conversational commerce.

Επικεφαλής στον νέο γύρο χρηματοδότησης ήταν ο κινεζικός κολοσσός Alibaba, ενώ συμμετείχαν η Unusual Ventures, η Volpe Capital, η RX Ventures, η Falabella Ventures, καθώς και ο Φίλιππος Κούρκουλος-Λάτσης. 

Ο Στέφανος Λουκάκος, συνιδρυτής και CEO της Connectly, δήλωσε στο Capital.gr και το Forbes Greece ότι "τα νέα κεφάλαια θα αξιοποιηθούν για την ενίσχυση της έρευνας στην τεχνητή νοημοσύνη και θα μας επιτρέψουν να επεκτείνουμε τη λύση μας σε αγορές όπως οι ΗΠΑ και η Ευρώπη”. Επιπλέον, ο κ. Λουκάκος ανέφερε ότι η Connectly σκοπεύει να επενδύσει στην ανάπτυξη της θυγατρικής της στην Ελλάδα, προσλαμβάνοντας μηχανικούς λογισμικού και καθιστώντας τη χώρα μας ένα από τα κύρια hubs μηχανικής της εταιρείας, παράλληλα με το Σαν Φρανσίσκο.

Ποια είναι η Connectly 

Όπως είχε γράψει πέρυσι το Forbes Greece, η Connectly χρησιμοποιεί μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης (AI) για να βοηθήσει τους λιανοπωλητές να αναπτύξουν την επιχείρησή τους, μέσω εξατομικευμένων μηνυμάτων για τους πελάτες τους. Συγκεκριμένα, η εταιρεία αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να πουλήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσω οποιασδήποτε πλατφόρμας ανταλλαγής μηνυμάτων. 

Η Connectly ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2021 από τον Στέφανο Λουκάκο (CEO) και τον Yandong Liu (CTO). Ο κ. Λουκάκος, με εμπειρία στην επίβλεψη της δημιουργίας εσόδων από το Facebook Messenger, και ο κ. Liu, με προηγούμενο υπόβαθρο σε κορυφαίες ομάδες τεχνολογίας στη Strava και την Uber, ένωσαν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν την επόμενη γενιά υποδομών στον τομέα του conversational commerce.

Η code-free πλατφόρμα της Connectly επιτρέπει στις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία διαδραστικών καμπανιών και την αυτοματοποίηση αμφίδρομων συνομιλιών σε μεγάλη κλίμακα. Αυτό διευκολύνει την προσέλκυση νέων πελατών και την ενίσχυση της αφοσίωσης των υφιστάμενων πελατών.

Στα 37,2 εκατ. η συνολική χρηματοδότηση 

Η νέα επένδυση έρχεται μετά από ένα ιδιαίτερα επιτυχημένο έτος για την Connectly, κατά το οποίο η εταιρεία άντλησε 8 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση Series A, η οποία και σηματοδότησε την είσοδό της στην αγορά των ΗΠΑ. Επιπλέον, το 2023, κυκλοφόρησε το "Sofia AI", έναν προηγμένο ΑΙ βοηθό σύστασης προϊόντος, ενώ σχεδόν διπλασίασε τα έσοδά της και τον αριθμό των εργαζομένων της.

Μέχρι στιγμής, η Connectly έχει αντλήσει συνολικά 37,2 εκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση, σε 4 γύρους (Seed: 4 εκατ., Seed-extension: 5,9 εκατ., Series A: 8 εκατ. και Series B: 20 εκατ.). Η νέα χρηματοδότηση φέρνει την αποτίμηση της εταιρείας σε λίγο κάτω από 100 εκατομμύρια δολάρια.

Η ομάδα της Connectly αποτελείται από περίπου 65 άτομα και αναμένεται να αυξηθεί σε περίπου 80 μέχρι το τέλος του έτους. Η Connectly έχει περίπου 300 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων λιανοπωλητών και επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η υποστήριξη από την Alibaba

Η υποστήριξη από την Alibaba, έναν από τους μεγαλύτερους retailers παγκοσμίως, είναι στρατηγικής σημασίας για την Connectly. Ο κ. Λουκάκος διευκρίνισε στο Capital.gr ότι η Alibaba ενδιαφέρεται να ενσωματώσει τη λύση τεχνητής νοημοσύνης της Connectly στις διεθνείς αγορές της και να χρησιμοποιήσει το προϊόν αυτοματοποίησης μάρκετινγκ τόσο για τους δικούς της ιστότοπους όσο και για τους μεταπωλητές της.

"Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι πελάτες επιζητούν εξατομικευμένη αλληλεπίδραση με τα brands λιανικής και ηλεκτρονικού εμπορίου”, δήλωσε ο Στέφανος Λουκάκος στη σχετική ανακοίνωση για τη χρηματοδότηση. "Η υποστήριξη από την Alibaba, έναν από τους μεγαλύτερους retailers παγκοσμίως, έχει σημαντική επίδραση στις δυνατότητές μας και θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να επενδύουμε στα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης και να επεκτείνουμε την επιχείρησή μας”.

Εκπρόσωπος της Alibaba ανέφερε: "Στην Alibaba, επιδιώκουμε να συνεργαζόμαστε με καινοτόμες εταιρείες που πρωτοπορούν στον κλάδο τους. Η Connectly ακριβώς αυτό επιτυγχάνει στον τομέα του AI conversational commerce. Η εταιρεία έχει ήδη πετύχει πολλά από την ίδρυσή της και ανυπομονούμε να παρακολουθήσουμε την πορεία της και να δούμε τον αντίκτυπο που θα έχει στα brands παγκοσμίως”.

Περισσότερα από Forbes

Vileda: Η ελληνική νοικοκυροσύνη φέρνει μερίσματα στους Γερμανούς

Σταθερή ανάπτυξη και διψήφια αύξηση κερδών για την ελληνική θυγατρική του ομίλου Freudenberg. Μερίσματα 4,1 εκατ. ευρώ στην τετραετία.

Ούζο Πλωμάρι: Το σχέδιο για να ξαναγεμίσει το "ποτήρι" των κερδών

Με ιστορία 130 ετών, που σχεδόν ταυτίζεται με την ίδια την ιστορία του ούζου, η Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης ποντάρει στη διαφοροποίηση.

Σαγκάη: Το "ναυπηγικό" στοίχημα των 17 δισ. δολ. και η αμερικανική πρόκληση

Ένα σχέδιο που φιλοδοξεί να μετατρέψει το Changxing Island της Σαγκάης σε παγκόσμιο ναυπηγικό κέντρο έως το 2027 προωθεί το Πεκίνο.

Στοά Αρσακείου: Η ιστορία, η ανάπλαση και η επόμενη μέρα

To ιστορικό κτίριο αποκτά νέα πνοή μέσα από ένα έργο ανάπλασης ύψους 20 εκατ. ευρώ της Legendary Food, η οποία έχει συνάψει μακροχρόνια μίσθωση διάρκειας 35 ετών.

Startups: Σημάδια κόπωσης στα ευρωπαϊκά exits

Η συνολική αξία των exits στην Ευρώπη για το πρώτο εξάμηνο του 2025 έφτασε τα 26,8 δισ. ευρώ, θέτοντας την ετήσια επίδοση σε τροχιά πτώσης κατά 12,3% σε σύγκριση με το 2024.

Delian Alliance Industries: Το ελληνικό αμυντικό success story που ανοίγει φτερά για την Ευρώπη

Η ελληνική startup ανακοίνωσε πρόσφατα την ολοκλήρωση χρηματοδότησης Series A ύψους 14 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Βιωσιμότητα ως στρατηγικό πλεονέκτημα

Και ως ευκαιρία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις.

Το διαχρονικό success stοry του καφέ - Ποιοι επενδύουν

Η αγορά του καφέ έχει μετατραπεί σε χρηματιστηριακό θρίλερ, με τις τιμές να καταρρίπτουν το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Μόνο το 2024 οι τιμές του Arabica σημείωσαν αύξηση 70%.

Gradient Labs: Η startup με Ελληνίδα co-founder που αλλάζει την τραπεζική εξυπηρέτηση

Δεν διατηρεί προς το παρόν φυσική παρουσία στην Ελλάδα, αλλά εξετάζει σοβαρά τις επιλογές επέκτασης.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.