Doitforme: Επέκταση υπηρεσιών από τη startup που επαναπροσδιορίζει τη δημιουργία διαφημίσεων στα social media

Doitforme: Επέκταση υπηρεσιών από τη startup που επαναπροσδιορίζει τη δημιουργία διαφημίσεων στα social media

Της Ελευθερίας Πιπεροπούλου

Σε επέκταση των υπηρεσιών της προχωρά η Doitforme, μια startup από τον Βόλο που έχει φέρει την επανάσταση στη δημιουργία και διαχείριση διαφημίσεων στα social media.

Ιδρυθείσα το 2019 από τους Δημήτρη-Λουίτζι Γουλιανό και Ιωσήφ Ρέντα, η Doitforme "γεννήθηκε” από την επιθυμία των ιδρυτών της να καταστήσουν το ψηφιακό μάρκετινγκ εύκολο και προσιτό για κάθε μικρή επιχείρηση και ελεύθερο επαγγελματία. Ξεκινώντας την πορεία τους ως φοιτητές στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, οι δύο ιδρυτές ανέπτυξαν μία web εφαρμογή που αυτοματοποιεί πλήρως τη διαδικασία δημιουργίας και διαχείρισης διαφημίσεων στα social media. Η λύση τους επιτρέπει σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται πολύπλοκες διαφημιστικές καμπάνιες με λίγα μόνο κλικ, ενώ τους παρέχει τη δυνατότητα να παρακολουθούν τις επιδόσεις των καμπανιών τους.

Όπως εξηγεί στο Capital.gr ο κ. Γουλιανός, η Doitforme απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα πελατών, από μεγάλες εταιρείες, όπως η Καυκάς, έως μικρές επιχειρήσεις και ελεύθερους επαγγελματίες σε κλάδους όπως το λιανικό εμπόριο, η εστίαση και οι υπηρεσίες υγείας. Το επιχειρηματικό της μοντέλο βασίζεται σε μια προμήθεια 9% επί της διαφημιστικής δαπάνης των πελατών, με αλλαγές να έχουν προγραμματιστεί για το επόμενο διάστημα. Η εταιρεία προσφέρει επιπλέον εξατομικευμένες υπηρεσίες μάρκετινγκ και υποστήριξη σε projects κατασκευής λογισμικού, από τα οποία προέρχεται ένα μέρος των εσόδων της.

Η εταιρεία έχει την έδρα της στον Βόλο και αριθμεί πλέον περισσότερους από 15 εργαζομένους, συμπεριλαμβανομένων προγραμματιστών, ειδικών μάρκετινγκ και web designers, υποστηρίζοντας τόσο την τοπική οικονομία όσο και την ανάπτυξη της τεχνολογικής καινοτομίας στην περιοχή. Παράλληλα, έχει επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην Κύπρο και σε χώρες των Βαλκανίων. Ωστόσο, ο κ. Γουλιανός επισημαίνει ότι στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι να εδραιωθεί στην ελληνική αγορά, βοηθώντας τις μικρές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Doitforme είναι πλήρως bootstrapped και στηρίζεται 100% στα δικά της κεφάλαια, αν και οι ιδρυτές της δηλώνουν ανοιχτοί σε ευκαιρίες που θα μπορούσαν να ενισχύσουν την ανάπτυξη της εταιρείας. 

Νέα εργαλεία και επόμενα σχέδια

Η εταιρεία προχώρησε πρόσφατα στην ανάπτυξη ενός εργαλείου αυτόματων διαφημίσεων για Facebook και Instagram, το οποίο θεωρείται καινοτόμο στον χώρο του, δεδομένου ότι ο ανταγωνισμός σε διεθνές επίπεδο είναι ελάχιστος. Η Doitforme σκοπεύει στο άμεσο μέλλον να επεκτείνει την αυτοματοποίηση διαφημίσεων και σε άλλα διαφημιστικά δίκτυα πέρα από τη Meta, όπως το Google Ads, ενώ θα την ενδιέφερε μια συνεργασία και με το Skroutz. 

Επίσης, εξετάζει τη δημιουργία του δικού της marketplace προϊόντων και υπηρεσιών, ώστε να προσφέρει απευθείας αποτελέσματα στους χρήστες της μέσα από το δίκτυό της. Στους στόχους της περιλαμβάνονται, επίσης, η συνεχής καινοτομία με την προσθήκη νέων λειτουργιών και την ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών καμπανιών.

Πώς ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό 

Όπως σημειώνει ο κ. Γουλιανός, σε παγκόσμιο επίπεδο, ο ανταγωνισμός στον τομέα της πλήρους αυτοματοποίησης διαφημίσεων στα social media είναι ελάχιστος, με μόνο μία εταιρεία στο Βέλγιο και μία στο Delaware να αναπτύσσουν παρόμοια λογισμικά. Τα κύρια χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν την Doitforme είναι η ευκολία χρήσης, η προσιτή τιμή και η εστίασή της στις ανάγκες των μικρών επιχειρήσεων. "Η Doitforme ξεχωρίζει προσφέροντας μια πραγματική επανάσταση: ένας επιχειρηματίας ή ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης, χωρίς γνώση μάρκετινγκ, μπορεί μέσα από λίγα κλικ να στήσει πολύπλοκες διαφημίσεις και να μετρήσει σωστά τα αποτελέσματά του, όπως το κόστος ανά αγορά και το κόστος απόκτησης στοιχείων υποψήφιου πελάτη”, αναφέρει χαρακτηριστικά ο co-founder. 

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ιδρυτές της Doitforme, Δημήτρης Γουλιανός και Ιωσήφ Ρέντα, διακρίθηκαν στη λίστα Forbes 30 Under 30 του 2021, ενώ η Doitforme είναι μέλος στο μητρώο νεοφυών επιχειρήσεων Elevate Greece.

Περισσότερα από Forbes

Vinted: Ποια είναι η λιθουανική εταιρεία που αλλάζει την αγορά second hand στην Ελλάδα

Με περισσότερα από 15 χρόνια παρουσίας και αποτίμηση 5 δισ. ευρώ, η Vinted αριθμεί σήμερα δεκάδες εκατομμύρια μέλη και δραστηριοποιείται σε 23 αγορές.

Γιατί τα ρομποτικά ταξί της Tesla του Μασκ οδεύουν προς την πανωλεθρία

Ο Έλον Μασκ ποντάρει το μέλλον της Tesla στην επιτυχία τους.

Οι 10 πιο κερδισμένες μετοχές από την επιστροφή Τραμπ στον Λευκό Οίκο

Ο S&P500 είναι στο -5% από την ημέρα ορκωμοσίας του Αμερικανού προέδρου, αλλά ορισμένοι τίτλοι τα πάνε πολύ καλά.

Noval: Ολοκληρώνει επένδυση 19 εκατ. ευρώ σε κτίριο κατοικιών και γραφείων στο Μετς

Σημαντική προσθήκη στο χαρτοφυλάκιο ακινήτων της ΑΕΕΑΠ του ομίλου Viohalco το Ardittos House, ένα συγκρότημα πολυτελών κατοικιών και ισόγειων γραφείων.

Angelo Trocchia (CEO Safilo Group): Τα επενδυτικά πλάνα, οι τάσεις στον κλάδο των οπτικών και το pop up κατάστημα Eyewear by David Beckham στη Μύκονο

Ο διευθύνων σύμβουλος της Safilo Group, Angelo Trocchia, βρέθηκε πρόσφατα στη χώρα μας και μίλησε στο Capital.gr για τα επενδυτικά πλάνα του ομίλου, τις νέες τάσεις που θα πρωταγωνιστήσουν στον κλάδο τα επόμενα χρόνια και για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η αγορά οπτικών.

Μοτοδυναμική: Πώς Porsche και Toyota θα "πατήσουν γκάζι" στις πωλήσεις το 2025

Σε αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας προσβλέπει για τη φετινή χρονιά η διοίκηση της Μοτοδυναμικής.

Ντέρμπι Fourlis - Πολωνού retailer για ποδοσφαιρικά αθλητικά είδη

Η πολωνική R-GOL, κορυφαίος online λιανέμπορος ποδοσφαιρικού εξοπλισμού, ψάχνει "δίχτυα" στην ελληνική αγορά.

Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ: Νέα εποχή µε 4 πυλώνες ανάπτυξης

Νέα κεφάλαια στο "βιβλίο" της πολυετούς της ιστορίας είναι έτοιµη να γράψει η Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, µία από τις πιο ιστορικές ελληνικές εταιρείες στον χώρο της αυτοκίνησης.

Γιατί η Apple μπορεί να αφήσει στην άκρη τα πιο "εύκολα" $20 δισ.

Με ή χωρίς τη Google, η Apple διατηρεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.

Μέσα στο εργοστάσιο της Waymo που δημιουργεί τα ρομποταξί του μέλλοντος

Το σχέδιο είναι να αυξηθεί εντυπωσιακά και να αυτοματοποιηθεί η παραγωγή.