Τίτλοι τέλους για τα τάπερ της Tupperware στην Ελλάδα - Παραγγελίες μέχρι τις 8 Ιανουαρίου

Τίτλοι τέλους για τα τάπερ της Tupperware στην Ελλάδα - Παραγγελίες μέχρι τις 8 Ιανουαρίου

Αυλαία "ρίχνει" η Tupperware στην Ελλάδα, καθώς όπως ανακοίνωσε θα δέχεται παραγγελίες για αγορά των προϊόντων της μέχρι και την 8η Ιανουαρίου 2025.

"Σήμερα μοιραζόμαστε μαζί σας μία πολύ δύσκολη ανακοίνωση. Ως Tupperware Ελλάδος, στα πλαίσια των ευρύτερων αποφάσεων που έχουν ληφθεί από τη μητρική εταιρεία για όλες τις χώρες της Ευρώπης- αποφάσεις που καλούμαστε και εμείς με τη σειρά μας να ακολουθήσουμε- θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα είμαστε σε θέση να δεχόμαστε παραγγελίες για αγορά των προϊόντων της εταιρείας μέχρι και την 8η Ιανουαρίου 2025", αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.

Όπως σημείωνε το Capital.gr στις 18 Σεπτεμβρίου, μετά τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε εδώ και χρόνια, η αμερικανική εταιρεία κατασκευής των πολύ γνωστών πλαστικών δοχείων αποθήκευσης τροφίμων Tupperware είχε ανακοινώσει ότι ξεκίνησε διαδικασία πτώχευσης.

"Εδώ και μερικά χρόνια, η οικονομική κατάσταση της επιχείρησης είχε επηρεαστεί σημαντικά από ένα δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον", δήλωνε η Λόρι Αν Γκόλντμαν, η διευθύνουσα σύμβουλος της επιχείρησης.

"Συνεπώς εξετάσαμε πολλές επιλογές στρατηγικής και κρίναμε" ότι το να τεθούμε υπό τον νόμο προστασίας για τις πτωχεύσεις ήταν "η καλύτερη λύση", καθώς θα μας προσφέρει "την απαραίτητη ευελιξία" για τον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό της εταιρείας μας, εξηγεί η διευθύνουσα σύμβουλος στα έγγραφα της διαδικασίας χρεοκοπίας.

Η εταιρεία, η οποία έχει έδρα στο Ορλάντο της Φλόριντα, θέλει να συνεχίσει να εργάζεται στη διάρκεια της διαδικασίας και σχεδιάζει να συνεχίσει να πληρώνει τους υπαλλήλους της και τους προμηθευτές της.

Στα μέσα Αυγούστου, η εταιρεία είχε ανακοινώσει ότι εξακολουθούσε "να αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα ρευστότητας" και ότι "είχε αμφιβολίες όσον αφορά την ικανότητά της να συνεχίσει τη δραστηριότητά της".

Η Tupperware βαρύνεται εδώ και αρκετά χρόνια από χρέος εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων και είχε ήδη χρειαστεί να αναδιαρθρώσει μια πρώτη φορά τις χρηματοπιστωτικές της δεσμεύσεις το 2020.

Ο όμιλος δεν έχει δημοσιοποιήσει τα οικονομικά του στοιχεία από το 2022, τη χρονιά κατά την οποία ο κύκλος εργασιών του έπεσε στα 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια, ήτοι 42% κάτω από αυτόν πέντε χρόνια νωρίτερα.

Η Tupperware, που ξεκίνησε το 1946, είχε γίνει ένα κοινωνικό φαινόμενο, καθώς τα προϊόντα της μπήκαν σε εκατομμύρια αμερικανικά νοικοκυριά και όχι μόνον χάρη στην αποτελεσματικότητα του δικτύου αντιπροσώπων της.

Τα "τάπερ", τα αεροστεγή πλαστικά σκεύη της εταιρείας για τη διατήρηση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα των τροφίμων, κυκλοφόρησαν αρχικά στα καταστήματα, χωρίς ωστόσο να έχουν αρκετή ζήτηση.

Η επιχείρηση επινόησε τότε την αρχή των "συναντήσεων Tupperware", επιδείξεις που γίνονταν στο σπίτι ενός ή μιας αντιπροσώπου για ομάδα πιθανών αγοραστών.

Το 2017 η εταιρεία που είχε ιδρύσει ο Αμερικανός εφευρέτης Ερλ Τάπερ είχε ακόμη πάνω από τρία εκατομμύρια αντιπροσώπους στον κόσμο.

Η Tupperware αποδυναμώθηκε από την εμφάνιση του διαδικτυακού εμπορίου, την διανομή γευμάτων και τα πλαστικά μιας χρήσης, που έθεσαν σε αμφισβήτηση το μοντέλο της.

Η επιχείρηση προσπάθησε να προσαρμοστεί αναπτύσσοντας τις πωλήσεις της στο ίντερνετ και συνάπτοντας συμφωνίες διανομής με αλυσίδες καταστημάτων, αλλά δεν κατάφερε να σταματήσει την πτώση της.

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Περισσότερα από Forbes

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Τι σημαίνει η τελευταία διαμάχη Μασκ - Τραμπ καθώς "βυθίζονται" οι πωλήσεις της Tesla

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

ΕΛΙΜΕ: Συντονισμός, τεχνική επάρκεια και πράσινη μετάβαση για λιμάνια που αντέχουν στον χρόνο

Ο Απόστολος Καμαρινάκης ανέλαβε πρόσφατα την προεδρία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος (ΕΛΙΜΕ), σε μια περίοδο κατά την οποία το λιμενικό σύστημα της χώρας καλείται να ανταποκριθεί σε αυξανόμενες απαιτήσεις, επιχειρησιακές, θεσμικές και γεωπολιτικές.

Ο δρόμος της Ομόνοιας που μπαίνει στον "χάρτη" των ξενοδοχείων

Επενδύσεις από Intecontinental μέσω του ομίλου Ruby και Casual Hoteles.

Η ΚΑΥΚΑΣ "φωτίζει" το μέλλον με 50 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Η ΚΑΥΚΑΣ γιορτάζει φέτος μισό αιώνα πορείας, σε μία χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση ενός σημαντικού κύκλου ψηφιακού και επιχειρησιακού μετασχηματισμού.

Γεωργιάδης (Premia): Ξενοδοχεία στο εξωτερικό, 1.500 νέα φοιτητικά δωμάτια και μέτοχος-έκπληξη στο κρασί

Ο Ηλίας Γεωργιάδης αποκαλύπτει τα επόμενα βήματα της εταιρείας σε ξενοδοχεία, φοιτητικές εστίες και τον όμιλο Ελληνικά Οινοποιεία.

Cosmote Telekom: Το παγκόσμιο εκτόπισμα της Telekom φέρνει καινοτομία, επενδύσεις και υπεραξία στην ελληνική αγορά - Το παράδειγμα της T-Mobile US

Το success story της T-Mobile US και τι σημαίνει για την Ελλάδα η παρουσία της Cosmote Telekom σε έναν παγκόσμιο κολοσσό.

Bitloops: Σήκωσε 1 εκατ. ευρώ η startup που λύνει τις αδυναμίες του design-to-code με AI

Στον γύρο συμμετείχαν οι Eleven Ventures και Corallia Ventures, καθώς και αρκετοί angel investors.

Ελαιόλαδο: Στα 300-600 εκατ. ετησίως ο μαύρος τζίρος του πράσινου χρυσού

Πώς διαμορφώνονται οι τιμές από το χωράφι στο ράφι.

ΦΑΓΕ: Η ολλανδική κρίση αζώτου, οι αντιδικίες στην Ελλάδα και οι "χρυσές" εξαγωγές

Τα κέρδη ρεκόρ και πώς η ΦΑΓΕ έχασε 8 χρόνια στην κούρσα για ανάπτυξη ευρωπαϊκής παραγωγικής βάσης.

Μοτοδυναμική: Ποντάρει στην ηλεκτροκίνηση και φέρνει νέα κινεζική μάρκα αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Τον Αύγουστο ξεκινά η εμπορική διάθεση των μοντέλων της NIO – Τι είπε η διοίκηση του ομίλου στη γενική συνέλευση των μετόχων.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.