Intel: Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις τα έσοδα - Δυσοίωνες οι προβλέψεις για το β' τρίμηνο

Intel: Ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις τα έσοδα - Δυσοίωνες οι προβλέψεις για το β' τρίμηνο

Κατώτερα των εκτιμήσεων της Wall εσόδα για το β' τρίμηνο βλέπει η Intel, στην πρώτη ανακοίνωση αποτελεσμάτων με τον Lip Bu-Tan στο τιμόνο, με φόντο τις συνέπειες από τον εμπορικό πόλεμο ΗΠΑ-Κίνας. 

Οι δυσοίωνες προοπτικές της Intel ίσως είναι άλλη μια πηγή απαισιοδοξίας για τους επενδυτές που υπολογίζουν στον Tan για να αλλάξει την πορεία της εταιρείας, μετά από χρόνια λανθασμένων κινήσεων που την έχουν φέρει πίσω στην αναπτυσσόμενη αγορά τεχνητής νοημοσύνης.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αναμένει έσοδα 11,2 δισ. έως 12,4 δισ. δολάρια για το β' τρίμηνο, σε σύγκριση με τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 12,82 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία της LSEG.

"Το σημερινό μακροοικονομικό περιβάλλον δημιουργεί αυξημένη αβεβαιότητα σε ολόκληρο τον κλάδο, γεγονός που αντικατοπτρίζεται στις προοπτικές μας", ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο CFO David Zinsner.

Εν μέσω των προσπαθειών του Tan να εξορθολογήσει την κατασκευάστρια τσιπ και να μειώσει το κόστος, η Intel ανακοίνωσε ότι μειώνει τον στόχο της για προσαρμοσμένα λειτουργικά έξοδα σε περίπου 17 δισ. δολάρια το 2025 από 17,5 δισ. δολάρια και πλέον στοχεύει σε 16 δισ. δολάρια το 2026.

Ο επικεφαλής του οικονομικού τμήματος δήλωσε ότι δεν είναι ακόμη βέβαιο τι αντίκτυπο θα έχουν τα σχέδια αναδιάρθρωσης στον συνολικό αριθμό των εργαζομένων της εταιρείας, και πως τα πράγματα θα είναι πιο σαφή μετά τα οικονομικά αποτελέσματα του β' τριμήνου. 

Η εταιρεία αναθεώρησε πτωτικά τον στόχο της για τις ακαθάριστες κεφαλαιουχικές δαπάνες στα 18 δισ. δολάρια για το 2025, από 20 δισ. δολάρια.

Τα έσοδα της Intel στο α' τρίμηνο παρέμειναν αμετάβλητα στα 12,67 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις για 12,30 δισ. δολάρια.

Η εταιρεία αναμένει ότι τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή στο β' τρίμηνο θα είναι ισοσκελισμένα, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις για κέρδη 6 σεντς ανά μετοχή.

Η προσπάθεια της Intel να γίνει ένας συμβατικός κατασκευαστής τσιπ, μια στρατηγική που προωθήθηκε από τον προκάτοχο του Tan, Pat Gelsinger, έχει επιβαρύνει τα οικονομικά της εταιρείας, καθώς ρίχνει δισεκατομμύρια δολάρια στη δημιουργία προηγμένων εγκαταστάσεων παραγωγής.

Τα τσιπ που κατασκευάζονται στις ΗΠΑ θα επιβαρυνθούν με δασμούς τουλάχιστον 85%, με βάση την ανακοίνωση της κρατικά υποστηριζόμενης Ένωσης Βιομηχανίας Ημιαγωγών της Κίνας νωρίτερα τον Απρίλιο.

Η Κίνα εισάγει τσιπ αξίας 10 δισ. δολαρίων από τις Ηνωμένες Πολιτείες ετησίως. Περίπου 8 δισ. δολάρια από αυτά είναι κεντρικές μονάδες επεξεργασίας (CPU) που συναρμολογούνται από την Intel στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τους αναλυτές της Bernstein.

Η μετοχή της Intel υποχώρησε άνω του 7% στις ηλεκτρονικές μετασυνεδριακές συναλλαγές.

 

Περισσότερα από Forbes

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ, ωστόσο τα καθαρά κέρδη υποχώρησαν κατά 20,6%. Οι επισημάνσεις του ορκωτού.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Σούπερ μάρκετ: Η μάχη των Ιωαννίνων, ο Σκλαβενίτης, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ο Γαλαξίας

Πώς μια "φτωχή" περιφέρεια εξελίσσεται σε hot spot του ελληνικού λιανεμπορίου.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.