Κατέρρευσε η First Brands στις ΗΠΑ με χρέη άνω των $10 δισ. - Υπέβαλε αίτηση πτώχευσης

Κατέρρευσε η First Brands στις ΗΠΑ με χρέη άνω των $10 δισ. - Υπέβαλε αίτηση πτώχευσης

H αμερικανική κατασκευάστρια ανταλλακτικών αυτοκινήτων First Brands κατέθεσε αίτηση υπαγωγής σε καθεστώς πτώχευσης σύμφωνα με το Κεφάλαιο 11 τη Δευτέρα, επιβαρυμένη από το χρέος που προέκυψε από μια σειρά εξαγορών και υπό την πίεση των οικονομικών της καταστάσεων.

Η First Brands έχει λάβει δάνεια ύψους 1,1 δισ. δολαρίων για να υποστηρίξει τις τρέχουσες δραστηριότητές της, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Η υπαγωγή της στο Κεφάλαιο 11 αφορά αποκλειστικά τις δραστηριότητές της στις ΗΠΑ και αναμένει ότι οι δραστηριότητές της στον υπόλοιπο κόσμο θα συνεχιστούν κανονικά.

Τα οικονομικά προβλήματα του προμηθευτή ανταλλακτικών αυτοκινήτων, σε συνδυασμό με την πρόσφατη πτώχευση της εταιρείας χορήγησης υποθηκών υψηλού κινδύνου Tricolor Holdings, έχουν πυροδοτήσει φόβους για ευρύτερη πίεση στις αγορές δανείων και πίστωσης.

Τράπεζες και πιστωτές έσπευσαν να αναδιαρθρώσουν το χρέος της First Brands ύψους 6 δισ. δολαρίων, καθώς η εμπιστοσύνη των επενδυτών είχε υπονομευθεί πριν από την κατάθεση της αίτησης πτώχευσης. 

Στα γνωστά εμπορικά σήματα της First Brands περιλαμβάνονται τα φρένα Raybestos, οι λεπίδες υαλοκαθαριστήρων TRICO και τα προϊόντα φιλτραρίσματος FRAM.

Η First Brands, που κατέθεσε την αίτηση πτώχευσης στο Τέξας, ανέφερε ότι οι υποχρεώσεις της υπερβαίνουν τα 10 δισ. δολάρια.

Την προηγούμενη εβδομάδα, ο οίκος αξιολόγησης Fitch υποβάθμισε την πιστοληπτική ικανότητα της First Brands, αναφέροντας ότι οι επιλογές της εταιρείας για τη διαχείριση του χρέους της περιορίζονταν όλο και περισσότερο σε λύσεις εκτός αγοράς.

Η αξία των δανείων της First Brands έπεσε κατακόρυφα, καθώς οι ομολογιούχοι της προετοιμάζονταν για την αναδιάρθρωση του χρέους του ομίλου.

Περισσότερα από Forbes

TotalEnergies: Deal για πώληση του 50% του χαρτοφυλακίου ηλιακής ενέργειας στη Β. Αμερική - Στα $950 εκατ. το τίμημα

Συνολικά η πώληση περιλαμβάνει 47 περιουσιακά στοιχεία ηλιακής ενέργειας.

Jackaroo: Οι ουρές της Gen Z και η εκτίναξη των κερδών – Τι εισπράττει η Vivartia

Στα 7,5 εκατ. ευρώ ο τζίρος της Red Meat Α.Ε. πίσω από τα Jackaroo. Ο μηδενικός δανεισμός, το γεμάτο ταμείο και το ασυναγώνιστο περιθώριο κέρδους.

Κινέζικα αυτοκίνητα στην Ελλάδα: Έντονος ανταγωνισμός και νέοι "παίκτες" στην αγορά

Ηλεκτρικά οχήματα "made in China" προκαλούν… μποτιλιάρισμα στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Τι σημαίνει η βίζα εργασίας των 100.000 δολαρίων στις ΗΠΑ για τον τεχνολογικό κλάδο

"Δεν υπάρχει ούτε μία εταιρεία που έχω επενδύσει τα τελευταία 10 χρόνια που να μπορεί να πληρώσει αυτό το ποσό".

Energean Ελλάδας: Ζημίες και προσωρινό στοπ στην παραγωγή του Πρίνου - Στροφή 1 δισ. σε αποθήκευση CO₂ και πράσινη καινοτομία

Το ενεργειακό αποτελεί θηλιά για την εταιρεία καθώς αυξάνει υπερβολικά το κόστος παραγωγής, εκτινάσσοντας στα ύψη τις ζημιές.

Volvo: Το σχέδιο για την παραγωγή αυτοκινήτων από ανακυκλώσιμα υλικά

Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία θα επικεντρωθεί στα υβριδικά plug-in αυτοκίνητα.

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.