Η Chloé στην luxury ελληνική αγορά: Η στρατηγική επένδυση μέσω του ομίλου Φάις

Η Chloé στην luxury ελληνική αγορά: Η στρατηγική επένδυση μέσω του ομίλου Φάις

Η είσοδος του γαλλικού οίκου Chloé στην ελληνική αγορά αποτελεί μια στρατηγική κίνηση με πολλαπλό νόημα: ενισχύει την παρουσία του πολυτελούς brand στο κέντρο της Αθήνας, διευρύνει το portfolio του ομίλου Φάις και φέρνει στην Ελλάδα μια premium retail εμπειρία, αντίστοιχη των "μητροπόλεων" μόδας του εξωτερικού. 

Το νέο κατάστημα, στο ιστορικό κτίριο City Link επί της οδού Σταδίου 4, άνοιξε τις πόρτες του στα τέλη του Σεπτεμβρίου και φιλοξενεί συλλογές prêt-à-porter, δερμάτινα είδη, υποδήματα και αξεσουάρ υπό τη δημιουργική διεύθυνση της Chemena Kamali.

Chloe Boutique Αθήνα

Η επένδυση εντάσσεται στη στρατηγική επέκτασης του ομίλου Φάις στο χώρο της πολυτελούς μόδας. Με 45 χρόνια εμπειρίας, παρουσία σε έξι χώρες και πάνω από 100 διεθνή σήματα, ο όμιλος εστιάζει σε αγορές με υψηλή προοπτική ανάπτυξης και στην ενίσχυση του omnichannel δικτύου διανομής του. Η Καλογήρου Α.Ε., θυγατρική του ομίλου και κύριος retail operator στον χώρο της πολυτελούς ένδυσης και υπόδυσης στην Ελλάδα, διαθέτει ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο πολυτελών ονομάτων, μεταξύ των οποίων Chloé, Ferragamo, Tod’s και Hogan, ενώ φέτος θα ενταχθεί και το πρώτο κατάστημα Jimmy Choo στην ελληνική αγορά.

Chloe Boutique Αθήνα

Η μπουτίκ Chloé, πέρα από την εμπορική της αξία, αποτελεί παράδειγμα της στρατηγικής προσέγγισης του ομίλου Φάις στον χώρο του luxury retail, με αξιοποίηση κεντρικών τοποθεσιών, εστίαση στην εμπειρία του καταναλωτή και ενίσχυση της σχέσης με διεθνή brands. Ο σχεδιασμός του χώρου, με φωτεινά εσωτερικά, μάρμαρα και καμπύλες γραμμές, ενισχύει την τοποθέτηση του οίκου, ενώ διασφαλίζει ότι η εμπειρία αγορών είναι μοναδική.

Η ελληνική αγορά luxury retail συνεχίζει να αναπτύσσεται με σταθερούς ρυθμούς, και η στρατηγική κίνηση του ομίλου Φάις με την Chloé αναδεικνύει την επιχειρηματική της διορατικότητα. Η επένδυση αυτή ενισχύει την ανταγωνιστικότητα του ομίλου σε μια αγορά όπου η πολυτελής μόδα προσελκύει ολοένα και μεγαλύτερο κοινό, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζει τη συνεχής ανάπτυξη του δικτύου του και τη μακροχρόνια συνεργασία με κορυφαία διεθνή ονόματα στο χώρο της μόδας.

Περισσότερα από Forbes

Οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι ποδοσφαιριστές στον κόσμο για το 2025

Στην κορυφή της λίστας ο Κριστιάνο Ρονάλντο για έκτη φορά την τελευταία δεκαετία.

Nestlé: Θα καταργήσει 16.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως τα επόμενα δύο χρόνια

Γεγονός που θα επιτρέψει "την εξοικονόμηση 1 δισεκ. φράγκων ετησίως έως το τέλος του 2027"

MAPEI Hellas: Φτιάχνει νέο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη - Επένδυση 20 εκατ. κυρίως για εξαγωγές στα Βαλκάνια

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, Σπ. Παπαγιαννάκη, θα ενισχυθεί περαιτέρω η παραγωγική δυναμικότητα.

Eurocatering (Φρεσκούλης): Το νέο εργοστάσιο στη Βουλγαρία και το deadline του 2027

Οι επενδύσεις, η αναπτυξιακή πορεία και η συμφωνία για το exit των Latsco και EOS. Στα 65,73 εκατ. ο τζίρος το 2024.

LVMH: "Απογειώνεται" η μετοχή μετά τη θετική έκπληξη από τις πωλήσεις γ' τριμήνου

Η μετοχή της LVMH γνωρίζει άλμα έως και 13%, μετά την αύξηση στις οργανικές πωλήσεις για πρώτη φορά φέτος.

Μέσα στο δεντρόσπιτο 400.000 δολαρίων ενός δισεκατομμυριούχου

Ο Todd Graves, ιδρυτής της αλυσίδας Raising Cane’s Chicken Fingers, έχει μετατρέψει την αυλή του στο Baton Rouge σε κάτι που μοιάζει περισσότερο με σκηνικό ταινίας.

Σπ. Τσιλιγιάννης (Fieldoo): Το 75% των εταιρειών δυσκολεύεται να βρει προσωπικό – Εμείς έχουμε τη λύση

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι πιο παραδοσιακών μοντέλων.

Οι νέες επενδύσεις του ομίλου Καράτζη στο ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιο στην Κρήτη

Εντός του 2026 η ολοκλήρωση ριζικής ανακαίνισης στο Nana Royal μετά την εξαγορά του από την Aldemar.

Γιατί θα θυμόμαστε τον Giorgio Armani

Για 65 χρόνια ο δημιουργός αφιερώθηκε στην αριστεία, συγκεντρώνοντας πωλήσεις άνω των 13 δισ. δολαρίων. "Δεν είμαι ποτέ ικανοποιημένος", έλεγε.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Σάμι Φάις: Ο επιχειρηματίας που έκανε διάσημη τη Nike ετοιμάζει την είσοδό του στο Χρηματιστήριο

Με κύκλο εργασιών πάνω από 200 εκατ. ευρώ και EBITDA στα επίπεδα των 40 εκατ. ευρώ το 2024, ο όμιλος Φάις, βρίσκεται στο κατώφλι του ΧΑ. Το Forbes Greece συνάντησε τον επιχειρηματία και διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, Σάμι Φάις, και είχε την ευκαιρία να κάνει μία σύντομη ανασκόπηση της διαδρομής του, συζητώντας ταυτόχρονα για τις προοπτικές της εισαγωγής στην οργανωμένη αγορά. "Προοπτική του ομίλου είναι να γίνει μία μικρή πολυεθνική".