Νικόλας Μαρτίνος: Απέκτησε δεξαμενόπλοιο έναντι 76 εκατ. δολ. από την Unisea Shipping του Αδαμάντιου Λαιμού

Νικόλας Μαρτίνος: Απέκτησε δεξαμενόπλοιο έναντι 76 εκατ. δολ. από την Unisea Shipping του Αδαμάντιου Λαιμού

της Αναστασίας Βαμβακά

Συνεχίζει τις παραλαβές νεότευκτων πλοίων, η  ναυτιλιακή εταιρεία Thenamaris, συμφερόντων του Νικόλα Μαρτίνου.

Η εταιρεία εξασφάλισε το νεότευκτο suezmax δεξαμενόπλοιο, που πρόκειται να παραδοθεί από ναυπηγείο της Νότιας Κορέας τον Νοέμβριο του 2022.

Ναυλομεσιτικές πηγές αναφέρουν ότι ο Νικόλας Μαρτίνος απέκτησε το πλοίο από την εταιρεία Unisea Shipping του Αδαμάντιου Λαιμού για 76 εκατομμύρια δολάρια. Εντός του 2022 η Thenamaris αναμένεται να παραλάβει δύο ακόμη δεξαμενόπλοια.

Πρόσφατα, η εταιρεία, ενέταξε στον στόλο της το δεξαμενόπλοιο τύπου MR2 "St Nicholas", μεταφορικής ικανότητας 50.291 dwt, το οποίο κατασκευάστηκε στα ναυπηγεία Hyundai Vietnam Shipbuilding, ενώ ναυπηγεί άλλα οκτώ πλοία, τέσσερα δεξαμενόπλοια και τέσσερα φορτηγά πλοία.

Σύμφωνα με διαθέσιμα δεδομένα στην ιστοσελίδα της Thenamaris, το "St Nicholas" είναι το τρίτο νεότευκτο MR2 tanker που εισέρχεται στον υπό διαχείριση στόλο της εταιρείας εντός του 2022.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία παρέλαβε νωρίτερα το 2022 τα "Seadrive" και "Seapromise", κατασκευασμένα στο ίδιο ναυπηγείο και παρόμοιων προδιαγραφών με το "St Nicholas"

Όσον αφορά γενικότερα τον στόλο δεξαμενόπλοιων της, η Thenamaris παρέλαβε εντός του έτους και το νεότευκτο VLCC "Seaduchess", χωρητικότητας σχεδόν 310.000 dwt, ναυπηγημένο στην Ιαπωνία.

 Στο ιδιαίτερα σημαντικό τμήμα μεταφοράς LNG, η εταιρεία παρέλαβε στις αρχές του έτους τα LPG carriers "Seagemini" και "Seateam", μεταφορικής ικανότητας 38.000 κ.μ. έκαστο τα οποία είχαν ναυπηγηθεί από τη νοτιοκορεατική Hyundai Mipo Dockyard.

Σημειώνεται ότι εντός του έτους η Thenamaris αναμένει την παράδοση δύο ακόμη δεξαμενόπλοιων, χωρητικότητας 50.291 dwt και 157.700 dwt, ναυπηγημένα από τη Hyundai Vietnam Shipbuilding και τη Samsung Heavy Industries αντίστοιχα.

Συνολικά, η εταιρεία διαχειρίζεται 82 πλοία, από τα οποία, τα 60 είναι δεξαμενόπλοια και τα 22 είναι φορτηγά πλοία Πιο αναλυτικά, η ναυτιλιακή εταιρεία αποτελείται από τρεις εταιρείες και ειδικότερα από την Thenamaris που έχει έναν στόλο 60 tankers (+4 υπό κατασκευή), την Thenamaris ConBulk με στόλο 22 bulk carriers (+ 4 υπό κατασκευή) & 2 containerships και την Thenamaris LNG με στόλο 7 LNG carriers & 8 LPG carriers.

Περισσότερα από Forbes

Οι κορυφαίοι Έλληνες εφοπλιστές - Λίστα Forbes 2025

Από τη Χίο έως τη Wall Street και από το CO2 shipping έως τις ναυαρχίδες του LNG, οι Έλληνες εφοπλιστές συνεχίζουν να διαμορφώνουν το μέλλον της παγκόσμιας ναυτιλίας.

Emanuele Grimaldi: Ρεαλισµός χωρίς σύνορα, όραµα χωρίς αυταπάτες

Σε µια περίοδο που η παγκόσµια ναυτιλία επηρεάζεται έντονα από γεωπολιτικές κρίσεις και αυστηρότερες περιβαλλοντικές απαιτήσεις, ο Emanuele Grimaldi βρίσκεται σε θέση-κλειδί. Ως Πρόεδρος του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιµελητηρίου (ICS) εκπροσωπεί τα συµφέροντα άνω του 80% του παγκόσµιου εµπορικού στόλου και συµµετέχει δυναµικά στη συζήτηση που θα καθορίσει το µέλλον του θαλάσσιου εµπορίου. Μιλά ξεκάθαρα, χωρίς περιστροφές.

Α. Καρακώστας (ΟΛΠ): Ο Πειραιάς πρότυπο λιμάνι του 21ου αιώνα

Δεν αποτελεί πλέον απλώς έναν κόμβο μεταφορών, αλλά ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό asset.

Δύο δισ. δολάρια ναύλους εξασφάλισε η ΤΕΝ για τα νεότευκτα δεξαμενόπλοια Shuttle

Οι παραδόσεις των πλοίων προγραμματίζονται για το 2027 και το 2028.

Βαρδινογιάννης και Λιβανός σε συνεργασία για ανεφοδιασμό καυσίμων

Η Global Chartering ενώνει τις δυνάμεις της με την ελληνική εταιρία ανεφοδιασμού ναυτιλιακών καυσίμων Sekavin με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας στον εφοδιασμό πλοίων.

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πύλη για το διεθνές εμπόριο

Νέες επενδύσεις υψούς 250 εκατ. ευρώ καθιστούν τη Θεσσαλονίκη πύλη για την περιοχή των Βαλκανίων.

Ελληνική πρωτοπορία σε ναυπηγήσεις "πράσινων" πλοίων - Κτίζονται 589 από Έλληνες πλοιοκτήτες

Ο ελληνόκτητος στόλος είναι ο μεγαλύτερος παγκοσμίως που λειτουργεί με εναλλακτικά καύσιμα.

Συνεχίζει στο τιμόνι της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών η Μελίνα Τραυλού

Μετά και την συγκρότηση σε σώμα της νέας διοίκησης.

Αγγ. Φράγκου: "Οι γεωπολιτικές εξελίξεις οδηγούν τις αγορές"

Οι σημαντικότερες προκλήσεις που θα κληθεί να διαχειριστεί η ναυτιλία των Ελλήνων το 2025.

Η Sunlight αποκτά το 51% της Lehmann Marine - Επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην αγορά μπαταριών ναυτιλίας

Εδραιώνεται στην πρώτη γραμμή ενός κλάδου που καθοδηγείται από την αυξανόμενη ζήτηση για βιώσιμες λύσεις στον τομέα της ναυτιλίας.