ΔΕΗ blue και AVIS συνεργάζονται για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης

ΔΕΗ blue και AVIS συνεργάζονται για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης

Σύμβαση συνεργασίας για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης και την προσφορά ολοκληρωμένων λύσεων φόρτισης σε όλους τους οδηγούς αυτοκινήτων μακροχρόνιας μίσθωσης (leasing) υπέγραψαν η ΔΕΗ και η Avis.

Όπως ανακοινώθηκε η συνεργασία προσφέρει την προμήθεια και εγκατάσταση AC φορτιστών στους πελάτες του Avis Leasing, χωρίς επιβάρυνση με επιπλέον κόστη και διαδικασίες, καθώς όλα περιλαμβάνονται στο μηνιαίο μίσθωμα του Leasing συμβολαίου. Μέσω της διασύνδεσης των εφαρμογών My Avis και ΔΕΗ blue, οι οδηγοί θα μπορούν να φορτίσουν το όχημά τους στο πλησιέστερο δημόσιο σημείο φόρτισης ΔΕΗ blue με αποκλειστικά προνόμια αλλά και να διαχειριστούν τη φόρτιση του οχήματός τους στον ιδιωτικό τους χώρο.

"Οι πελάτες Leasing ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων της Avis επιλέγοντας το κατάλληλο πακέτο από τη ΔΕΗ blue αποκτούν πρόσβαση σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ηλεκτροκίνησης. Από τα πρώτα στάδια της ενημέρωσης και επιλογής πακέτου μέχρι την εγγυημένη εγκατάσταση των φορτιστών στο χώρο τους από εξειδικευμένο προσωπικό και με την αξιοπιστία της ΔΕΗ, επωφελούνται από τη συνεργασία και τα μοναδικά προνόμια", τονίζεται στην ανακοίνωση.

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.