Της Ματίνας Χαρκοφτάκη
"Η εμπορική πολιτική που ακολουθούμε αποδίδει", ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, απαντώντας σε ερώτηση για τις συνθήκες ανταγωνισμού που επικρατούν στην εγχώρια αγορά τηλεπικοινωνιών, στο πλαίσιο της τηλεδιάσκεψης για την ενημέρωση των θεσμικών αναλυτών.
Ο κ. Τσαμάζ ανέφερε ότι η εισηγμένη στις αρχές του έτους σχεδίασε τη στρατηγική της, η οποία βασίζεται σε δύο πυλώνες. Πρώτον, στη θωράκιση της εμπειρίας που προσφέρει στους πελάτες της, και δεύτερον στην αναβάθμιση και τον εμπλουτισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών. "Παρακολουθούμε τον ανταγωνισμό αλλά επικεντρωνόμαστε στη δική μας στρατηγική", είπε ο κ. Τσαμάζ ενώ αρνήθηκε να αναφερθεί ονομαστικά στους ανταγωνιστικές και στην εμπορική τους πολιτική.
"Τα τελευταία τρία χρόνια έχει ενταθεί ο πόλεμος τιμών ωστόσο ο ΟΤΕ έχει καταφέρει με την εμπορική πολιτική του να αυξήσει τους συνδρομητές τόσο σε κινητή όσο και σταθερή τηλεφωνία."
Δεν ανέφερε κάτι παραπάνω σχετικά με τη στρατηγική του ομίλου πάνω σε αυτό το θέμα, επαναλαμβάνοντας ότι αυτή αποδίδει καρπούς και αυτό τους ικανοποιεί.
Σε ερώτηση για το αν θα υπάρξει το ενδεχόμενο της τιμαριθμικής αναπροσαρμογής απάντησε ότι επί του παρόντος έχει αποκλειστεί τέτοιο ενδεχόμενο, ενώ ανέφερε ότι σε γενικές γραμμές η αγορά είναι ελεύθερη και ο καθένας μπορεί να πράξει ανάλογα.
Σε σχέση με τις επιδόσεις της θυγατρικής του ΟΤΕ στη Ρουμανία, ο οικονομικός διευθυντής του Ομίλου, Μπάμπης Μαζαράκης, ανέφερε ότι η συνδρομητική βάση στα συμβόλαια κινείται ανοδικά και θα συνεχίσει τις πρωτοβουλίες προκειμένου να διασφαλιστεί και να αναπτυχθεί περαιτέρω.
Διαβάστε ακόμη: