ΔΕΗ: Δεν έχει συνάψει συμφωνία αγοράς εξοπλισμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας

ΔΕΗ: Δεν έχει συνάψει συμφωνία αγοράς εξοπλισμού παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας

Στη διάψευση δημοσιευμάτων ότι συνάψει  οποιαδήποτε σχετική συμφωνία με άλλη εταιρεία ενέργειας για αγορά εξοπλισμού  παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας που θα μεταφέρει στην Κρήτη, για την κάλυψη επειγουσών ενεργειακών αναγκών, προχώρησε η ΔΕΗ  σε απάντηση σχετικού ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς

Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, η ΔΕΗ με την ιδιότητα της ως παραγωγός ηλεκτρικής ενέργειας στη νήσο Κρήτη και λόγω του ιδιαίτερου ρυθμιστικού καθεστώτος που ισχύει μέχρι την πλήρη διασύνδεση της νήσου με το ηπειρωτικό σύστημα, διαχρονικά συνεργάζεται με τη Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας & Υδάτων και τους αρμόδιους διαχειριστές δικτύου, οι οποίοι και έχουν την ευθύνη για τη διασφάλιση της απρόσκοπτης ηλεκτροδότησής τους.  

"Σε κάθε περίπτωση, οποιαδήποτε λύση επιλεγεί για την κάλυψη των αναγκών ισχύος ως προσδιορίζονται από τον αρμόδιο Διαχειριστή, θα λαμβάνει υπόψη την διασφάλιση της αξίας της επιχείρησης και των μετόχων" καταλήγει.  

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.