ΔΕΗ: Νέο λογότυπο "PPC" και νέα ομιλική εικόνα για τις θυγατρικές στη Ρουμανία

ΔΕΗ: Νέο λογότυπο "PPC" και νέα ομιλική εικόνα για τις θυγατρικές στη Ρουμανία

Το νέο λογότυπο "PPC” και τη νέα ομιλική εικόνα παρουσίασε ο Όμιλος ΔΕΗ για τις θυγατρικές του στη Ρουμανία, τα οποία πλέον θα εφαρμόζονται σταδιακά σε όλα τα σημεία επαφής των εταιρειών με τους πελάτες.

H νέα οπτική ταυτότητα "PPC”, που εκφράζει τη διεθνοποιημένη εικόνα του Ομίλου ΔΕΗ και την παρουσία του στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, δημιουργήθηκε με γνώμονα το όραμά του Ομίλου για το βιώσιμο μέλλον της ενέργειας και τη σχέση που θέλει να αναπτύξει με τους πελάτες του σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται. Εμπνευσμένη από την κυκλικότητα, αντικατοπτρίζει τον κύκλο της ζωής και της φύσης, προάγοντας διεθνώς και με συνέπεια την κυκλική οικονομία και την ανακύκλωση.

Το λογότυπο "PPC” σχεδιάστηκε ξεκινώντας από τρεις ίσους κύκλους που αποτελούν τη βάση των γραμμάτων p, p, c, τονίζοντας τη σταθερότητα και την αυθεντικότητα της μάρκας, στην ψηφιακή εποχή του νέου εξηλεκτρισμού. Η καθαρότητα στη φόρμα των γραμμάτων του λογοτύπου και των άλλων σχεδιαστικών στοιχείων, καθώς και οι μεγάλες εικόνες, είναι μόνο μερικά από τα εικαστικά στοιχεία που εκφράζουν την αυτοπεποίθηση της μάρκας PPC, ως η κορυφαία εταιρεία καθαρής ενέργειας στην ΝΑ Ευρώπη και παίκτης στη διεθνή σκηνή.

Η νέα ομιλική ταυτότητα σε όλα τα φυσικά και ψηφιακά touch points της PPC στη Ρουμανία

H νέα ομιλική ταυτότητα έχει εφαρμοστεί στα κεντρικά γραφεία και καταστήματα της PPC στη Ρουμανία, με την αντικατάσταση του υφιστάμενου λογοτύπου να απλώνεται σταδιακά εντός Απριλίου και σε άλλαφυσικά σημεία (touch points) μεταξύ των οποίων λογαριασμοί και έντυπα. Επιπλέον, έγινε το λανσάρισμα του νέου site, www.ppcenergy.ro , καθώς και της νέας εφαρμογής για κινητά, myPPC. Στις δύο ψηφιακές πλατφόρμες, με τον καινούργιο σχεδιασμό που αντικατοπτρίζει τη νέα οπτική ταυτότητα της μάρκας, οι πελάτες της PPC στη Ρουμανία μπορούν να βρουν πληροφορίες για όλες τις εταιρείες του Ομίλου ΔΕΗ στη χώρα, καθώς και λειτουργικότητες όπως διαχείριση ή πληρωμή λογαριασμών, λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας.

Σε PPC blue μετονομάστηκαν οι δημοσίως προσβάσιμοι φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων της ΔΕΗ στη Ρουμανία

Σηματοδοτώντας τη νέα εποχή της Ηλεκτροκίνησης του Ομίλου ΔΕΗ στη Ρουμανία, όλοι οι δημοσίως προσβάσιμοι φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων που εξαγόρασε ο Όμιλος στηχώρα μετονομάστηκαν σε PPC blue και "ντύνονται" σταδιακά με το νέο λογότυπο. Πολύ σύντομα θα ακολουθήσει και το λανσάρισμα του νέου PPC blue site, καθώς και της σχετικής εφαρμογής για κινητά, με τη φόρτιση του ηλεκτρικού οχήματος στους φορτιστές της PPC στη Ρουμανία να γίνεται μία εμπειρία ακόμα πιο εύκολη και ευχάριστη για τους οδηγούς.

PPC blue - charger in Romania

Ο Διευθύνων Σύμβουλος & Country Manager των εταιρειών του Ομίλου ΔΕΗ στη Ρουμανία, Alessio Menegazzo, δήλωσε: "Ο ηλεκτρισμός μάς συνοδεύει συνεχώς στην καθημερινότητά μας, καθορίζοντας όλο και περισσότερο τον κόσμο στον οποίο ζούμε, αλλά ο τρόπος που τον χρησιμοποιεί καθένας από εμάς είναι διαφορετικός. Ωστόσο, σχετικά με την ηλεκτρική ενέργεια, είτε τη χρησιμοποιούμε για να φορτίσουμε το κινητό ή το ηλεκτρικό μας αυτοκίνητο, είτε τη χρησιμοποιούμε για να φωτίσουμε τις πόλεις που ζούμε ή για την άνεσή μας ή το μίνι θερμοκήπιο στο σαλόνι, είτε ακόμα κι αν πρόκειται για την εγκατάσταση φωτοβολταϊκού συστήματος, ο καθένας από εμάς έχει τους δικούς του στόχους και επιθυμίες. Ο δικός μας όμως στόχος στις εταιρείες του Ομίλου ΔΕΗ στη Ρουμανία είναι πάντα να τιμούμε την εμπιστοσύνη των πελατών μας, οι οποίοι μας εμπιστεύονται την καθημερινή τους άνετη διαβίωση, καθώς το ηλεκτρικό ρεύμα είναι απαραίτητο για τις ανάγκες και τις προτιμήσεις του κάθε πελάτη ξεχωριστά".

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Intracom Telecom: Προμηθεύει τη SkyTelecom με τεχνολογίες FWA για ασύρματο Gigabit Internet

Η υπηρεσία SkyLink του παρόχου φέρνει ταχύτητες gigabit στα ελληνικά νοικοκυριά.

Η METLEN παρέδωσε στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας τη νέα βιοκλιματική πρόσοψη του ιστορικού κτιριακού συγκροτήματος στο Στρατόπεδο "Στρατάρχη Παπάγου"

Πραγματοποιήθηκε εχθές, στον προαύλιο χώρο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ), η τελετή παράδοσης του έργου της νέας σύγχρονης βιοκλιματικής πρόσοψης του Υπουργείου, μιας εμβληματικής δωρεάς της METLEN.

Η UniCredit ανεβάζει τη συμμετοχή της στην Alpha Bank στο 29,5% με έγκριση της ΕΚΤ

Η UniCredit πιστεύει ακράδαντα στις θετικές προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και του τραπεζικού συστήματος της χώρας.

ΙΧ: Με αργά βήματα η διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα

Η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα συνεχίζει να κινείται ανοδικά, ωστόσο η πορεία της παραμένει συγκρατημένη σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη.

ΔΕΗ: Προχωρά η κατασκευή του νέου αιολικού πάρκου στη Ρουμανία

Ξεκίνησε η τοποθέτηση των πρώτων ανεμογεννητριών στην τελική τους θέση.

Κλείνει για τον ΟΤΕ το κεφάλαιο "Ρουμανία"

Η πώληση της Telekom Romania Mobile οδεύει προς ολοκλήρωση, μετά το πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της χώρας.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Ρουμανία: Το νέο "Ελ Ντοράντο" για τους ελληνικούς κατασκευαστικούς ομίλους

Έργα δεκάδων δις ευρώ στο στόχαστρο των μεγάλων εταιρειών, καθώς η βαλκανική χώρα συνεχίζει να αναβαθμίζει τις υποδομές της.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.