Ν. Αθανάσουλας (ΔΕΗ): Επενδύσεις πάνω από 9 δισ. για την πράσινη μετάβαση

Ν. Αθανάσουλας (ΔΕΗ): Επενδύσεις πάνω από 9 δισ. για την πράσινη μετάβαση

"Ο ρυθμός του ψηφιακού μετασχηματισμού της ΔΕΗ είναι ένας από τους ταχύτερους στην Ευρώπη" υποστήριξε μεταξύ άλλων ο Νάσος Αθανάσουλας επικεφαλής Ψηφιακής Στρατηγικής και Καινοτομίας στη ΔΕΗ μιλώντας στο συνέδριο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό Digital Business Transformation conference.

Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο κ. Αθανάσουλας ο μετασχηματισμός της ΔΕΗ βασίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες. Ο πρώτος πυλώνας αφορά στην μετάβαση στην πράσινη ενέργεια. "Η όλη διαδικασία της μετάβασης σχετίζεται με επενδύσεις πάνω από 9 δισ." ανέφερε ο κ. Αθανάσουλας.

Ο δεύτερος πυλώνας αφορά τη μετατροπή της ΔΕΗ σε μια πιο πελατοκεντρική υπηρεσία, "θέλουμε να παρέχουμε υπηρεσίες και νέα προϊόντα στους πελάτες μας για το σκοπό αυτό προσφάτως η ΔΕΗ αγόρασε τον Κωτσόβολο κι έχουμε ιδρύσει μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών που αναπτύσσουμε και σύντομα θα παρέχουμε internet" εξήγησε ο κ. Αθανάσουλας. Ο τελευταίος πυλώνας αφορά στην ψηφιοποίηση του οργανισμού με στόχο τις νέες λύσεις και τη μείωση του κόστους.

Οι 8 αρχές του ψηφιακού χάρτη της ΔΕΗ

-Το πρώτο βήμα είναι ψηφιακό (digital first), οποιαδήποτε εργασία ή διαδικασία θα πρέπει να τεθεί αρχικά ψηφιακά. 

-Πλήρης αυτοματοποίηση (end to end automation) Eίναι πολύ σημαντικό οι διαδικασίες να είναι από την αρχή έως το τέλος αυτοματοποιημένες είτε έχει να κάνει με διαδικασίες είτε με υπηρεσίες.

-Ευελιξία (agility). H ΔΕΗ προσπαθεί να εφαρμόσει βέλτιστες μεθόδους και πρακτικές, ώστε ο οργανισμός να γίνει πιο ευέλικτος.

-Πελατοκεντρισμός (Customer centricity), η ΔΕΗ επιδιώκει ο πελάτης να βρίσκεται συνέχεια στο επίκεντρο. Μέσα από όλα τα ψηφιακά κανάλια, η ΔΕΗ  προσπαθεί να διαβάσει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις του.

-Λήψη αποφάσεων με βάση τα δεδομένα (Data driven decision making). Πλέον δίνεται μεγάλη έμφαση στα δεδομένα ώστε, η λήψη αποφάσεων να είναι ορθότερη τόσο για την εξυπηρέτηση του πελάτη, όσο και για τις εσωτερικές διαδικασίες της ΔΕΗ. 

-Διαδικτυακή παρουσία (οnline presence). Δίνουμε πολύ μεγάλη σημασία στον online κόσμο και πως η ΔΕΗ μπορεί να συνδεθεί με τον κόσμο.

-Μεθοδολογία καινοτομίας (innovative methodologies). Πλέον η ΔΕΗ προσπαθεί να ενισχύσει την κουλτούρα της καινοτομίας εφαρμόζοντας διάφορες καινοτόμες τεχνολογίες.

-Βιωσιμότητα (sustainability). Ο οργανισμός δίνει πολύ μεγάλη σημασία στον περιβαλλοντικό και κοινωνικό αντίχτυπο, για αυτό κι εφαρμόζει βιώσιμες ψηφιακές λύσεις.

"Ο ψηφιακός χάρτης έτρεξε για πρώτη φορά το 2023, έτρεξε σε 7 business unit στον οργανισμό, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 30 workshops. Το σημαντικό από αυτή τη δράση είναι οι συνέργειες που θα προκύψουν" τόνισε ο κ. Αθανάσουλας . Για να επιτευχθεί όλη αυτή η διαδικασία χρειάστηκε να ιδρυθούν πολλές νέες διευθύνσεις και νέες ομάδες. "Φέραμε πολύ κόσμο από την αγορά με τεχνογνωσία και δεξιότητες για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε αυτό το τεράστιο ψηφιακό μετασχηματισμό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή στη ΔΕΗ" ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Αθανάσουλας.

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.