Όμιλος ΔΕΗ: Συγχώνευση των εταιρειών προμήθειας και διανομής στη Ρουμανία

Όμιλος ΔΕΗ: Συγχώνευση των εταιρειών προμήθειας και διανομής στη Ρουμανία

Την απλούστευση της οργανωτικής δομής των εταιρειών του Ομίλου ΔΕΗ στη Ρουμανία αποφάσισαν τα αρμόδια όργανα των εταιρειών με στόχο την αποτελεσματικότερη διαχείριση, τη μεγαλύτερη ευελιξία και την  ταχύτερη παροχή υπηρεσιών προς τους πελάτες.

Συγκεκριμένα, στη δραστηριότητα της προμήθειας, οι δύο διαφορετικές εταιρείες συγχωνεύονται σε μία, που θα ονομάζεται PPC Energie. Η διαδικασία έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί εντός του τρέχοντος έτους, με εκτιμώμενη ημερομηνία ολοκλήρωσης την 31η Δεκεμβρίου 2024. 

Αντίστοιχα, στη δραστηριότητα της διανομής, οι τρεις διαφορετικές εταιρείες συγχωνεύονται σε μία, που θα ονομάζεται Rețele Electrice Romania. Η διαδικασία αναμένεται να πραγματοποιηθεί τους επόμενους μήνες, με εκτιμώμενη ημερομηνία ολοκλήρωσης τις 30 Νοεμβρίου 2024.

Μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, η PPC Energie, ως η μοναδική εταιρεία του Ομίλου ΔΕΗ στη Ρουμανία για την προμήθεια ρεύματος, θα μπορεί να παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις σε όλους τους πελάτες της και μία ενιαία εμπειρία εξυπηρέτησης. Παράλληλα, καθώς θα εξυπηρετεί πλέον ενιαία περίπου 3 εκατ. πελάτες, η PPC Energie θα μπορεί να πετυχαίνει μείωση του μέσου κόστους προμήθειας ενέργειας και να διαχειρίζεται πιο αποτελεσματικά τυχόν αστάθεια  στην αγορά ενέργειας.

Αντίστοιχα, η Rețele Electrice Romania, η μοναδική εταιρεία διανομής του Ομίλου στη Ρουμανία μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης, θα εξυπηρετεί περίπου 3,1 εκατ. πελάτες θα μπορεί να λειτουργεί πιο αποδοτικά, θα έχει μεγαλύτερη επενδυτική ευελιξία μέσω πιο ευέλικτης και ταχύτερης κατανομής κεφαλαίων καθ' όλη τη διάρκεια του ρυθμιστικού κύκλου, και θα επιταχύνει την ανάπτυξη δικτύων καθώς θα έχει βελτιωμένη πρόσβαση σε κεφάλαια χρηματοδότησης.

Η συγχώνευση δε θα επηρεάσει τους εργαζομένους των εταιρειών, καθώς οι εργαζόμενοι των απορροφούμενων εταιρειών θα μετακινηθούν στις δύο εταιρείες PPC Energie και Rețele Electrice Romania.

Σε επίπεδο Ομίλου ΔΕΗ, η απλούστευση της εταιρικής δομής των δραστηριοτήτων στη Ρουμανία συμβάλλει στην καλύτερη παρακολούθησή τους και την πιο αποτελεσματική συνεργασία των εταιρειών στη χώρα με τον Όμιλο, δημιουργώντας μεγαλύτερη αξία για τους μετόχους της ΔΕΗ.

Οι συγχωνεύσεις δεν αναμένεται να απαιτήσουν την έγκριση αρχών ανταγωνισμού, καθώς δεν θα υπάρξει αλλαγή ελέγχου στις εμπλεκόμενες εταιρείες.

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.