Στα 16,391 λεπτά/KWh η τιμή της ΔΕΗ για τον Αύγουστο με έκπτωση 53%

Στα 16,391 λεπτά/KWh η τιμή της ΔΕΗ για τον Αύγουστο με έκπτωση 53%

Την τιμή του Αυγούστου για το πράσινο τιμολόγιο ανακοίνωσε προ ολίγου η ΔΕΗ. Συγκεκριμένα η τιμή του μεγαλύτερου παρόχου διαμορφώνεται στα  0,16391 ευρώ/KWh, ή αλλιώς στα 16,391 λεπτά/KWh έναντι 13,57 λεπτά/KWh τον Ιούλιο. Δηλαδή έχουμε αύξηση της τάξης του 20,7% σημαντικά χαμηλότερη από την αύξηση της χονδρεμπορικής τιμής του ρεύματος η οποία έφτασε το 37%. Για να συμβεί αυτό, δηλαδή να έχουμε μικρότερη αύξηση της λιανικής τιμής έναντι της αύξησης της χονδρικής η ΔΕΗ προχώρησε σε αύξηση της έκπτωσης στο 53% έναντι έκπτωσης 31% που παρείχε η εταιρεία τον Ιούλιο. 

Αντίστοιχα, και στα πράσινα τιμολόγια για τους επαγγελματίες η ΔΕΗ εφαρμόζει έκπτωση 45% και η τιμή της κιλοβατώρας ανέρχεται σε 0,18331. Παράλληλα, τα κίτρινα τιμολόγιά της είναι  ανταγωνιστικα με τιμές Αυγουστου 0,155 για το οικιακό κίτρινο myHome4All και 0,174 για το επαγγελματικό κίτρινο myBusiness4All. Σε ό,τι αφορά τα μπλε τιμολόγια της ΔΕΗ, τα οποία σύμφωνα με πηγές της εταιρείας έχουν αποκτήσει μαζική αποδοχή, έχουν εγγυημένη σταθερή τιμή 0,145 για 12 μήνες για το οικιακό μπλε myHomeEnter (0,142 για το myHomeOnline) και 0,145 για 12 μηνες για το μπλε επαγγελματικό myBusinessEnter. 

Όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας, από την αρχή του έτους, η ΔΕΗ στηρίζει τα ελληνικά νοικοκυριά και επιχειρήσεις με συνολικές εκπτώσεις άνω των 450 εκατ. ευρώ. Οι αναλυτικοί τιμοκατάλογοι αναρτήθηκαν πριν λίγο στο site της ΔΕΗ.

Επιδότηση

Με βάση την ανακοίνωση της ΔΕΗ, πλέον το επικρατέστερο σενάριο για την επιδότηση που αναμένεται να ανακοινώσει αύριο το υπουργείο ενέργειας είναι στο 1,5 λεπτό ανά κιλοβατώρα ούτως ώστε η τελική τιμή για τους καταναλωτές να διαμορφωθεί λίγο κάτω από τα 15 λεπτά η κιλοβατώρα. 

Χ. Φλουδόπουλος
 

Powered by

EY «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ» ΕΛΛΑΔΟΣ 2025

Ο διαγωνισμός EY «Επιχειρηματίας της Χρονιάς» Ελλάδος 2025 τιμά τους επιχειρηματίες που, μέσα από το όραμα, την επιμονή και τη δημιουργικότητά τους, χτίζουν επιχειρήσεις με μακροπρόθεσμη αξία για την κοινωνία, τους εργαζομένους, τους πελάτες και τους συνεργάτες τους.

δες περισσοτερα

Περισσότερα από Forbes

Μοτοδυναμική: Η νέα κινεζική φίρμα και η ώθηση από τα Cayenne

Στόχος, όπως επισημάνθηκε, δεν είναι η άμεση κατάκτηση της αγοράς αυτοκινήτου για το 2026, αλλά η σταδιακή και στρατηγική ενδυνάμωση της θέσης της εταιρείας μέχρι το 2029.

Prisma Electronics: Ποια είναι η ελληνική εταιρεία που εκτοξεύει νανοδορυφόρο στο διάστημα

Η αποστολή είναι προγραμματισμένη για τα μέσα Νοεμβρίου.

Intracom Telecom: Προμηθεύει τη SkyTelecom με τεχνολογίες FWA για ασύρματο Gigabit Internet

Η υπηρεσία SkyLink του παρόχου φέρνει ταχύτητες gigabit στα ελληνικά νοικοκυριά.

Η METLEN παρέδωσε στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας τη νέα βιοκλιματική πρόσοψη του ιστορικού κτιριακού συγκροτήματος στο Στρατόπεδο "Στρατάρχη Παπάγου"

Πραγματοποιήθηκε εχθές, στον προαύλιο χώρο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας (ΥΠΕΘΑ), η τελετή παράδοσης του έργου της νέας σύγχρονης βιοκλιματικής πρόσοψης του Υπουργείου, μιας εμβληματικής δωρεάς της METLEN.

Η UniCredit ανεβάζει τη συμμετοχή της στην Alpha Bank στο 29,5% με έγκριση της ΕΚΤ

Η UniCredit πιστεύει ακράδαντα στις θετικές προοπτικές της ελληνικής οικονομίας και του τραπεζικού συστήματος της χώρας.

ΙΧ: Με αργά βήματα η διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα

Η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα συνεχίζει να κινείται ανοδικά, ωστόσο η πορεία της παραμένει συγκρατημένη σε σύγκριση με την υπόλοιπη Ευρώπη.

Engel & Völkers: Δυναμική ανάπτυξη στην ελληνική αγορά

Θετικές διαγράφονται οι προοπτικές μελλοντικών υπεραξιών και ζήτησης

Avramar: Στόχος ένα "αδιάτρητο" σχέδιο εξυγίανσης – Ο κρίσιμος ο Νοέμβριος

Στις 10 Νοεμβρίου κατατίθεται το σχέδιο εξυγίανσης της Avramar στο Πρωτοδικείο Αθηνών.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.