ΔΕΗ – Project Paralies: Συνεργάζονται για τον καθαρισμό και την προστασία 50 ελληνικών παραλιών

ΔΕΗ – Project Paralies: Συνεργάζονται για τον καθαρισμό και την προστασία 50 ελληνικών παραλιών

Project Paralies1

Περισσότερους από 1,2 τόνους απορριμμάτων συγκέντρωσαν οι ομάδες καθαρισμού στις παραλίες Μακραμέ και Μικρολίμανο στο Λαύριο, καθώς και σε 47 παραλίες των νησιών Κέα, Κύθνος, Σίφνος και Σέριφος, στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΕΗ με το Project Paralies. Η δράση ολοκληρώθηκε με τον εθελοντικό καθαρισμό των παραλιών του Λαυρίου από εργαζόμενους της ΔΕΗ, ενισχύοντας τη στρατηγική του Ομίλου για βιώσιμη ανάπτυξη μέσα από την εφαρμογή πρακτικών βιωσιμότητας και περιβαλλοντικής υπευθυνότητας και τη δέσμευση του στους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών (Στόχος 14 Ζωή στο Νερό) 

Η ΔΕΗ, σε συνεργασία με το Project Paralies, υιοθέτησε φέτος το καλοκαίρι τις δύο παραλίες του Λαυρίου και φρόντισε να παραμείνουν καθαρές, ενημερώνοντας και προτρέποντας τους λουόμενους να ανακυκλώνουν τα απορρίμματά τους ανά κατηγορία στους ειδικά διαμορφωμένους κάδους. Οι δράσεις καθαρισμού επεκτάθηκαν μέσω της πρωτοβουλίας On the road και στα νησιά Κέα, Κύθνο, Σέριφο και Σίφνο, όπου οι ομάδες καθαρισμού βρέθηκαν για μία εβδομάδα σε κάθε νησί και καθάρισαν συνολικά 47 παραλίες, συγκεντρώνοντας περισσότερα από 34.000 απορρίμματα όλων των ειδών.

Κατά τη διάρκεια της υιοθεσίας των παραλιών στο Λαύριο,  συγκεντρώθηκαν συνολικά 290 κιλά πλαστικό, 145 κιλά χαρτί, 127 κιλά αλουμίνιο, 273 κιλά γυαλί και 384 κιλά μικτά απορρίμματα στους κάδους κατηγοριοποίησης. Αποτσίγαρα (7.114 τμχ.), πλαστικά κομμάτια (2.681 τμχ.) και σακούλες (1.066 τμχ.), κομμάτια χαρτιού (2.459 τμχ.) και πλαστικά καλαμάκια (962 τμχ.) αποτέλεσαν τα συχνότερα είδη απορριμμάτων που συνέλεξαν οι εθελοντές στις παραλίες. 

Το ανθρακικό όφελος που προέκυψε από την ανακύκλωση των αποβλήτων που συλλέχθηκαν κατά την διάρκεια της υιοθεσίας των παραλιών   αντιστοιχεί στο ετήσιο ανθρακικό όφελος που προκύπτει από ένα δάσος έκτασης 4,47 στρεμμάτων. 

Project Paralies3

Αντίστοιχα,  από τους καθαρισμούς στις 47 παραλίες των 4 νησιών, συλλέχθηκαν 76,9 κιλά απορριμμάτων, συνολικά 34.431 τεμάχια με τα τρία πιο συχνά είδη να είναι  αποτσίγαρα (17.644 τμχ.), πλαστικά κομμάτια (6.800 τμχ.) και κομμάτια χαρτιού (4.673 τμχ.).

Ο Διευθυντής Βιώσιμης Ανάπτυξης ΔΕΗ, κ. Αχιλλέας Ιωακειμίδης, δήλωσε σχετικά: "Η ΔΕΗ στο πλαίσιο της Στρατηγικής της με κέντρο τη Βιώσιμη Ανάπτυξη υλοποιεί με συστηματικό τρόπο δράσεις, οι οποίες δημιουργούν διαμοιραζόμενη αξία για την κοινωνία και το περιβάλλον με ιδιαίτερη πάντα έμφαση στις περιοχές όπου δραστηριοποιούμαστε. Ευχαριστούμε την ομάδα του Project Paralies που έχει αναλάβει ένα τόσο σημαντικό έργο για τον καθαρισμό των παραλιών και χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την εξέλιξη της συνεργασίας μας που συμβάλει στην προστασία της φύσης και στην ενίσχυση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs). Τέλος, η ενεργή συμμετοχή και ο ενθουσιασμός των εργαζομένων μας στη δράση καθαρισμού στο Λαύριο, αποτελούν ένδειξη της σημασίας που έχει για το προσωπικό του Ομίλου η συμμετοχή σε εθελοντικές δράσεις που ενισχύουν το θετικό αντίκτυπο σε κοινωνία και περιβάλλον".

Η ΔΕΗ πιστή στο όραμά της για ένα πιο καθαρό και βιώσιμο μέλλον συνεργάζεται με διάφορους οργανισμούς  συμμετέχοντας σε σειρά δράσεων με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος. Στο πλαίσιο αυτό, η ΔΕΗ συνεργάστηκε για 3η χρονιά με το Project Paralies για τον καθαρισμό των ελληνικών παραλιών, ενώ στο παρελθόν είχε συνεργαστεί, με την  "Εναλεία” για τον θαλάσσιο καθαρισμό της περιοχής του Σουνίου συλλέγοντας περισσότερα από 25.000 κιλά απορριμμάτων.

Με όραμα να μετασχηματιστεί σε μια οικονομικά και περιβαλλοντικά βιώσιμη, σύγχρονη, ψηφιακή εταιρεία, η ΔΕΗ επιταχύνει την διαδικασία αποανθρακοποίησης, επενδύοντας σημαντικά στην ανάπτυξη έργων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Με στρατηγικές επενδύσεις και συνεργασίες στις ΑΠΕ, ο Όμιλος ΔΕΗ προωθεί την ενεργειακή μετάβαση στην Ελλάδα αλλά και στην ευρύτερη ΝΑ Ευρώπη με στόχο τη δημιουργία διαμοιραζόμενης αξίας (CSV) για την Εταιρεία, την Κοινωνία και το Περιβάλλον σε  εναρμόνιση με την στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης του Ομίλου. 

Project Paralies2


 

Περισσότερα από Forbes

Hack The Box: Η startup που εκπαιδεύει "αντί-hackers" προχωρά σε εξαγορά και διευρύνει την παρουσία της

Η Hack The Box μετρά πάνω από 3,7 εκατ. μέλη παγκοσμίως και έχει λάβει συνολικά περίπου 70 εκατ. δολάρια σε χρηματοδότηση.

Market In: Περισσότερα καταστήματα, λιγότερα κέρδη

Ο κύκλος εργασιών ξεπέρασε τα 418 εκατ. ευρώ.

Στρατηγική συνεργασία Aegean-IndiGo φέρνει την Ινδία πιο κοντά στην Ελλάδα

Απευθείας σύνδεση Αθήνα με Δελχί και Βομβάη με 14 πτήσεις από τη νέα χρονιά.

Μασούτης: Πότε αλλάζουν ταμπέλες τα καταστήματα Κρητικός

Το όραμα για το μέλλον του ομίλου, το δίκτυο franchise και τα "ορφανά" καταστήματα. Η πορεία της Μασούτης σε λιανική και χονδρική και το mega project στις Τρεις Γέφυρες.

Σκλαβενίτης: Πότε και πού ανοίγει το μεγαλύτερο hypermarket της Ελλάδας

Με τον leader του ελληνικού λιανεμπορίου να προσθέτει ακόμη μία πρωτιά στο ενεργητικό του.

Forum SA: Στρατηγική εξαγορά της Omind Creatives

Αναφερόμενος στο οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, ο κ. Παναγούλιας υπογράμμισε ότι "το τίμημα αντανακλά εύλογα την αξία των brands".

Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία

Το ρεκόρ της οργανωμένης λιανικής τροφίμων και η μεγάλη διχοτόμηση του λιανικού εμπορίου.

STIQ: Επεκτείνεται σε νέες πόλεις και "κοιτάζει" προς το εξωτερικό η startup που αλλάζει το delivery

Η STIQ ιδρύθηκε από τον Κ. Δάβαρη και λειτουργεί φυσικά καταστήματα και cloud kitchens - δηλαδή επαγγελματικούς χώρους μαγειρικής που εξυπηρετούν online παραγγελίες.

Arla Foods Ελλάς: Το Lurpak "νοστιμεύει" τζίρο και κέρδη

Τι λέει για την πιστότητα των καταναλωτών η κυρία Άντζελα Κοτρότσου, αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Arla Foods Ελλάς. Γιατί ήταν δύσκολη χρονιά το 2024.

Δύο γυναίκες, ένα κρασί, μηδέν αλκοόλ – η ιστορία του αφρώδους Οίνου French Bloom

Η Maggie Frerejean-Taittinger, συν-ιδρύτρια της εταιρίας French Bloom, που ήδη έχει εξασφαλίσει στρατηγική επένδυση από την LVMH, εξηγεί στο Forbes Greece πώς μια startup έκανε το αδύνατο δημιουργώντας ένα super-premium αφρώδη οίνο χωρίς αλκοόλ.

Witside: Νέα διψήφια ανάπτυξη και διεθνής επέκταση για την ελληνική εταιρεία που καινοτομεί σε data και ΑΙ

Σύμφωνα με τον CEO, η εταιρεία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό, για πιθανές εξαγορές και στρατηγικές συνεργασίες.